Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je voor de Media Markt niet bepaalde kennis nodig? Anders lijkt het me ook wel een tof baantje. Wil weg bij AH, i hate it there, maar het betaald goed.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Binnenkort ook hier even navragen of ik kan werken bij de Eplaza. Sowieso lijkt me zo iets erg tof om te doen. Heb veel verstand van games en wil graag mensen helpen. Laatst was ik er en had ik een oud vrouwtje geholpen die voor haar kleinzoon PSP games moest kopen. Gewoon tof om mensen te helpen. :cool:

3. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    ja had ik eerst ook voor haar zoontje welke racespel het beste was:+

moet je daar 18 voor zijn omdat je ook 18+ spellen verkoopt?

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Officieel moet je er volgensmij minimaal 16 voor zijn, en dat is niet omdat de games 16+ zijn. :+

Je speelt ze toch niet onder het werk. ;)

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit omdat je handelt in naam van dat bedrijf, niet voor jezelf. Een 16-jarige kassiere mag ook drank verkopen.

6. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    nee weet ik, maar dan verkoop je spellen die je officieel nog niet mag spelen, vind ik beetje raar :+

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Yeah, vanmiddag gebeld door bedrijf waar ik tijdje terug had gevraagd te werken maar ze geen werk hadden vanwege de crisis maar nu dus wel:)! Ga zo'n 6/7 euro per uur verdienen en 5 dagen in de week van 9.00-17.00 :).. Dus dikke 1500 euro in die 1.5 maand dat ik ga werken:)! Lekkere vakantie zo;).

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Heb je vaker 5 dagen in de week va 9.00 - 17.00 gewerkt? En wat voor werk is het? Want dan kunnen het nog best lange maanden worden...

9. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    nja op school:9.. Maar zal idd wel lange dagen zijn maar het is meestal gebruikelijk dat ze daar studenten aannemen die net examen hebben gedaan en dus een hele tijd niks hebben tot aan de vakantie. Maar 5 dagen is wel heel veel, misschien dat het er ook 4 zijn, weet namelijk niet wat gebruikelijk is. Is trouwens magazijn werk, hout snijden, sjouwen etc. Niet het allerbeste maarja is hier in het dorp en meerdere jongeren doen het.

10. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Alleen het lijkt me niet dat ze daar 6/7 euro voor gaan betalen aan een 17 jarige? :eek:

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Oooo haha magazijnwerk.. Dat is dus echt niet normaal om te doen van 9 tot 5 (wat hele rare tijden zijn voor magazijnwerk? Meestal is dat ploegendienst zoals bij ons onder in het magazijn). En dan zul je echt geen 7 euro krijgen hoor :lol:

12. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Gek, alle studenten voor mij kregen op 17 jarige leeftijd wel dat loon (6 á 7 euro).. En ook allemaal uit hun eigen mond gehoord dus zal wel meevallen;)..

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Lol, dat werk verdien ik zo'n 3,50 mee. Dan ben ik 16.

14. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Maar is ook niet via uitzendbureau, dat scheelt echt zwaar veel want dan werk je dus echt voor een minimumloon. Weet ook niet precies of het magazijn werk is maar werk iig in een magazijn daar en moet hout snijden, hout versjouwen (is een bedrijf dat ramen en kozijnen maakt etc.).

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom zou iemand je 6 of 7 euro geven terwijl die net zo goed 4 euro aan je kan geven? Begrijp best dat als je je werk goed doet dat het omhoog gaat. Maar als gelijk is wel gek. Maar je zal wel gelijk hebben!

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tuurlijk jongen.. Vooral in deze tijden waar de economie floreert, de werkeloosheid op een superlaag niveau staan en bedrijven echt ALLES doen om maar wat werknemers te vinden, want dat is echt supermoeilijk, worden er salarissen beloofd die 40% te hoog zijn.

8) Dream on.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nog het raarste vind, is dat je niet precies weet hoeveel je gaat verdienen. Je hebt alleen van andere gehoord, maar wat heeft het bedrijf jou zelf verteld? Ik neem aan dat ze je dat hebben verteld of dat jij daar naar gevraagd heb toen je om een baan vroeg. 7 euro lijkt me nogal veel voor een 17 jarige die simpel werk uitvoert.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    €4,60 komt toch in de buurt van 6 á 7 euro 8).

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind dat vrij opdringerig als je gaat vragen van: Ja, en wat ga ik verdienen. Ik ken die baas van dat bedrijf ook persoonlijk en ze zaten inderdaad een paar maanden terug zonder werk ivm de crisis maar hun hebben al jaren examenscholieren daar werken in de zomer en een vriend van mijn werkt er nu al 3 jaar sinds dat hij is geslaagd en verdiende op zijn 17 rond de 6 à 7 euro. Maar eind deze week zou hij nog even terugbellen voor een afspraak en dan denk ik wel te horen wat ik precies ga verdienen. Kan gerust zo zijn dat ik minder ga krijgen vanwege de crisis. Maar die jongen die er eerste werkte lachte mij keihard uit omdat ik eerst voor €3.50 ergens zou gaan werken omdat hij daar op mijn leeftijd het dubbele verdiende.

Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Opdringerig?

Is dit je eerste werkervaring ofzo? Je wilt toch weten wat je verdient, want daarom werk je.. :lol:

Deel Deze Pagina