O, je praatte zo liefdevol over de club.. . Tja, niet iedereen heeft een Ajax avatar helaas. Maakt het wel overzichtelijker . En noem me geen 'knul' plzkthxbye.
Dat komt omdat er bij mij geen haat tegenover Ajax zit, maar ook absoluut geen liefde. Goed, zijn we nu weer vriendjes? \o/
Godverdomme man, las het op teletekst: V. Basten weg bij Ajax. Ongelooflijk dat beleid daar in Amsterdam. Dit is volgens mij al de 10e trainer in 10 jaar...(?!?!?!!??!?!!!!!!!!!!!) Moedig van Marco om toe te geven dat hij, op het moment, kwaliteit tekort komt om Ajax naar een volgend niveau te brengen. Jammer dat hij het niet nog een keer wilt proberen, want volgend seizoen wordt hoe dan ook een rampjaar. WEER een nieuwe trainer, weer bouwen, weer ontslagen worden, etc...Kansloos. Van Basten heeft het weliswaar niet kunnen brengen, maar die 4-1 op PSV, 0-1 HSV, 0-1 - 1-1 Fiorentina en de geweldige partij tegen Marseille thuis zijn toch mooie herinneringen. Vind die "capuchon supporters" van afgelopen zondag ook maar een stel kk mongolen, trouwens. Ik had echt gewoon medelijden met Van Basten. Zo'n grootheid, levende legende, gekleineert zien worden door een stel sjonnies die niet accepteren dat Ajax geen Real Madrid of Juventus meer aan de zegekar bind. Echt belachelijk dat gedrag van die gasten. Ook al was het teleurstellend: Marco, bedankt!
Hoop echt dat Frank nu komt want er is echt een goede coach nodig nu... Hij heeft echt een ajax hart dus ik denk niet dat hij het niet zou doen omdat het een laag niveau zou zijn.
Mooi gezegd . Het lijkt wel alsof ze alleen op de korte termijn denken. 'We kopen voor 30mln en nemen van Basten, en die moet maar kampioen worden'.
Dat ligt in dit geval dus niet aan de club, maar aan de trainer die uit eigen beweging opstapt. Je kunt Ajax op dit punt niet verwijten dat ze geen lange termijnplan nastreven.
ff iets anders, die quiz. Iemand al wat, ik heb deze: Spoiler 1. Frank de Boer 2. 3.Philip Cocu 4. 5. Royston Drenthe 6. 7.Ryan Giggs 8. 9. 10. 11. 12. 13.Lionel Messi 14. 15. Daniel Pranjic 16. 17. 18.Arjen Robben 19. 20.
Joh, je weet zelf ook beter. Hij moest kampioen worden. En 2e lukte ook niet. De druk van de directie werd gewoon te groot, hij werd zelfs niet meer gesteund, of het kwam er met moeite uit. Een trainer gaat nooit compleet vrijwillig weg man.
Iets met mieren en neucken. Maar Co zou wat mij betreft wel een goede zijn. Die pakt die leden wel ff aan en heeft bewezen over de capaciteiten te beschikken om het onderste uit de spreekwoordelijke kan te halen bij spelers. Rijkaard zie ik net komen, zeker niet als de vermeende interesse van Chelsea of Bayern serieus blijkt te zijn.
Sparta dan noem je toch ook wat . Nu weet ik ook wel dat Ajax geen Barcelona is, maar dat ze iig kampioen moeten worden in NL vind ik wel met die materiaal.
Misschien een extra poll er bij plakken? Wie wordt de nieuwe trainer van Ajax? 1. Van Gaal 2. Adriaanse 3. Verbeek 4. Rijkaard 5. Advocaat ...
6. Menzo 7. Hiddink 8. Klinsmann 9. R. Koeman 10. Brands 11. Jans 12. Gullit 13. ... iemand anders nog ideeën? Over Van Basten: Wel laf om 1 wedstrijd voor het einde je ontslag in te dienen. Is een beetje als het stadion uitlopen een kwartier voordat de wedstrijd is afgelopen, omdat je club achterstaat met een onoverbrugbare achterstand. Ik zou trouwens niet verrast zijn als Van Gaal stiekem een clausule in zijn contract heeft staan over Ajax