1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat zijn toch geen maatstaven man? Als Volendam tegen AC Milan gaat voetballen, zal Volendam het ook wel gaan proberen. Maar als je dan geen 1 schot op doel hebt, verliezen ze gewoon terecht.
    En btw, met zo'n argument kun je hetzelfde zeggen over Chelsea niet? Ze probeerde wel maar het kwam er niet echt uit na de 9e minuut. 8)
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Chelsea kan je niks verwijten, het is gewoon een zwaar ongelukkig moment, de mispeer van Essien, omg toen was er opeens wat ruimte en werd het overzicht gehouden, een klein gaatje voor het schot en één van de beste spelers van de wereld die de ruimte dan krijgt..
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat bepaal ik zelf wel maatje...

    Wat doet Liverpool anders dan?
     
  4. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Scheids meegehad:eek:, zelfs Ronald Wiedemeijer had beter gefloten als deze Noor. Die had zowieso 2 penalties moeten geven aan Chelsea, ook geen rood aan Barcelona, maar ik vond dat hij dat onmogelijk kon zien. Die handsballen stond hij gewoon op 2 meter afstand, als hij dat niet heeft gezien moet hij spoedig in onze Mickey-Mouse league komen fluiten, dat niveau liet die Noor vandaag in ieder geval zien!

    Wie doet er mee met een handtekeningenactie op Culina weer terug op het veld te krijgen?!!:9
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Chelsea had op basis van vandaag echt door moeten gaan, maar vorige week was het precies omgekeerd maar kwam Barca gewoon niet tot scoren. Schwalbe van Chelsea en 2 handsballen van Barca die niet zijn gezien maakt het toch wat evenwichtiger en gewoon balen dat die handsbal op zo'n cruciaal moment viel. En Chelsea had het allang moeten afmaken maargoed, toch mijn droomfinale Man U-Barca ;).
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volendam kom op zeg waar hebben we het over. Chelsea een een topclub die evenveel kwaliteit heeft als Barca. Maar voor de goal gaan hangen zal ik ook doen als ik Volendam was. Maar Chelsea moet gaan voetballen hoe voetbal gespeeld moet worden. En dat doet Barca en daarom ben ik blij dat Chelsea eruit is.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij heeft Culina Ovrebo aangewezen voor deze wedstrijd :+
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Is het niet Colina?? Culina is die (ex)back van PSV;).
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik vind het knap dat je zegt dat Barca wel probeerden en Chelsea niet. Terwijl Chelsea meer dan 1 keer op doel heeft geschoten, dus daarmee ben ik het sowieso mee oneens.
    En als Barcelona net liet zien 'hoe voetbal wel gespeeld moet worden', wordt het nog een leuke finale.. Schoten Manutd: 17, schoten Barca: 1. 8).

    Face it, Barcelona heeft vanavond gewoon een punt gestolen.
     
  10. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is om te laten zien hoe triest het niveau van de scheidsrechters zijn. Een waar genie die Colina, stelt die Noor aan zodat er een roep komt naar betere scheidsrechters, en gaat dan vrolijk weer zelf fluiten. Een genie:):+

    Sssst boertje:+
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben je maatje niet ;)

    Maar Liverpool speelt totaal ander voetbal dan Chelsea. Iets dat wel te zien is aan uitslagen bijvoorbeeld. Liverpool speelt veel en veel aantrekkelijker en vooral aanvallender voetbal dan Chelsea. Liverpool creëert onwijs veel kansen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je ziet toch wat de intentie is van Chelsea hopelijk. En vorige week heeft Chelsea een punt gestolen.
     
  13. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    De intentie van Chelsea is gewoon winnen. Gaat het daarom niet bij voetbal???
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja. Maar voetbal is meer dan winnen. Daarom ben ik misschien al jaren fan van Ajax en meer aanvallenden teams.
     
  15. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Voetbal is niet meer dan winnen, er moet gewoon geld verdient worden, daarom zie je ook de behoudende speelwijzes --> om geld te winnen... Als die bedragen nou eens drastisch omlaag gaan gaan de belangen misschien omlaag en kan iedereen vrij gaan voetballen
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dan kan ik dan toch juist blij zijn dat Barca wint? Die hebben ook belangen maar spelen gedurft.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Uiteraard |:-
     
  18. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Tuurlijk mag jij blij zijn, is gewoon een verschil tussen een Ajaxfan en een Feyenoordfan. Feyenoordfan van teams van het harde werken, Ajaxfan van de vaak bovenliggende voetballende teams.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Liverpool heeft ook niet tegen Barça gespeeld dit seizoen. Liverpool speelt niet veel aanvallender, ze spelen exact hetzelfde, realistische spelletje. Aanvallen met z'n allen + verdedigen met z'n allen. Als Barça dan steeds de bal zo tam rondtikt is het logisch dat ze zich massaal terugtrekken, dat zou L'pool ook doen.

    Chelsea speelde tegen Liverpool ook twee keer op het oog een stuk aanvallender, won met 1-3 op Anfield en speelde 4-4 thuis.
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat had Barcelona een verdomd geluk zeg, ok een onterechte rode kaart, maar daar tegenover staat dat ze een keer op goal schieten en hij gaat erin. Chelsea had 2 a 3 penalty´s kunnen krijgen had veel meer kansen en speelden stukken beter georganiseerd voetbal. Ik heb Anelka vaak zat in de 16 zien mee verdedigen om daarna bij een counter er voorin ook bij te zijn.

    Achja dan maar Man. Utd aanmoedigen in de finale!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina