Het Grote Voetbalshirt Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Vanwege de interesse in het importeren van voetbalshirts van de sites: www.thefootballshirt.com en www.jomzajung.com denk ik dat het maar tijd wordt om er een apart topic van te maken zonder dat het Pats topic er onder komt te lijden.

    [​IMG]

    Thefootballshirt is dus uiteindelijk goedkoper wil je alles erop en eraan. De shirts zonder iets zijn bij Jomzajung wel goedkoper maar wil je een rugnummer en naam erop zal je bij thefootballshirt.com goedkoper uit zijn.

    De maten van de shirts verschillen wel eens ten opzichten van de shirts die je altijd in de winkel koopt. Daarom hier een lijstje van de maten in Inches.
    (UK) M - Chest 39-41 x length 28 inches.
    (UK) XL - Chest 45-47 x length 30-32 inche.

    Discussieer hier over de kwaliteit van de shirts en wanneer er shirts voor het nieuwe seizoen op de site staan!
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Kom er net achter dat het misschien wel 'De Grote Voetbalshirt Topic' moet zijn ipv 'Het':9.

    Modje?:9
     
  3. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil een shirt van het Nederlands elftal en van Barcelona bestellen. Zit met normale kleding tussen M-L in afhankelijk of M groot valt of L klein. Welke maat moet ik dan nemen? M of XL? Beide shirts zijn van nike.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Eigenlijk hoort dit inderdaad in de ASEL maar 99 van de 100 keer wordt er in de GM over gesproken dus ik vrees toch dat deze thread over het hoofd gaat worden gezien. Maar dat zullen we nog wel zien.

    Dat Liverpool shirt is nog altijd niet officieel. Ik heb hem zelf al besteld maar ik denk wel dat het een ander shirt gaat worden eventueel.

    Ik neem mijn shirts altijd in XL omdat ik 2 meter ben en die dingen vrij kort zijn anders.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee toch?

    Hij staat toch in ASEL?
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    M. Heb zelf ook altijd shirts met de maat L als ik bij de America Today of MaW koop. En heb een uitshirt van Barca met de maat M (ook van Nike). Is wel nog aan de grote kant (aangezien ik strakkere shirts gewend ben) maar is zeker niet té groot. Zal dus voor een M gaan. een XL wordt echt huge:9. Anders meet je ff de maten op;).

    Nouja die voetbaldraden staat ook De voor dus misschien dat het dan De moet zijn:9. Ook al klinkt het niet maar had zo'n gevoel;). Anders is het goed.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon het volgens mij hoor.


    Misschien slim om te vermelden dat het om neppe shirts gaat. Ook al zijn ze niet van echt te onderscheiden.
     
  8. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok thanks bestel ze allebei wel in M. Zal ff aan mijn broertje vragen of hij ook wil. Wordt het weer goedkoper!:D
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Shit, ik wil een S kopen ergens, maar dat kan zeker niet in Het Grote Voetbalshirt topic.
    Mag ik effe Het Kleine Voetbalshirt topic openen? 8)
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zeg toch "inderdaad" :+ In de GM wordt hij meer gezien en in de ASEL wordt er niet vaak over gesproken aangezien lang niet iedereen van de GM ook in de ASEL te vinden is. Maar zoals ik al zei, we merken het snel genoeg of hij gewoon in de ASEL blijft en anders kan hij ook wel in de GM. Maakt op zich niet heel veel uit. Zolang het pats topic e.a. maar een beetje schoon blijven :)
     
  11. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    _O_
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Waar? de officiele site?
    En ik hoop echt dat die uit tenue het shirt word, die koop ik dan gewoon in de winkel/van de officiele site _O_
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Huh loop jij nou weer je modpowers te misbruiken? :mad:

    :+
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Vind dit altijd nog het mooiste shirt daar op die site! Heb hem thuis ook:)!
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Neuh, gewoon bij thefootballshirt.com. Als het een fake is hou ik hem want hij is gewoon tof. Dan kan je altijd nog die site een mail sturen en een grote kans dat je dan de "echte" versie alsnog binnenkrijgt. Destijds kreeg VdV ook een ander rugnummer en ook die personen kregen gewoon het andere shirt zonder extra kosten.

    @Hybje. Nee, jij hebt schijnbaar moeite met lezen 8)
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Oh vet hebben ze hem daar al :+
    Hoop dat jomzajung ze ook snel verkoopt met maatje S :cool:
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ga maar naar bed dan8). Want ik keek het nog een paar keer na of ik het wel goed gelezen had.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Laat ik eerder vandaag nou net een Iniesta shirt hebben besteld :lol:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is idd jammer want die gaat volgend jaar naar Chelsea. :+
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol!

    Trouwens: mijn standaard t-shirts koop ik altijd in de maat L. Maatje M pas ik wel, maar dan zie je contouren van mijn welgevormde lichaam die niet iedereen altijd wil zien zegmaar:b: Niet dat ik dik ben ofzo hoor:) Nu wil ik een shirt van Liverpool, Adidas dus, bestellen maar welke maat moet ik dan kiezen?? M of XL??

    Alvast bedankt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina