De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Marty had het over AZ ;)

Jammer dat vBasten weg is. Mja hij liet het liggen met een team dat in potentie gewoon landskampioen had moeten worden.

Volgend jaar zou Rijkaard geweldig zijn, Menzo tof, of misschien Brands.
    Al zou Neeskens ook geen verkeerde keuze zijn, maar die is denk ik te 'zakelijk' voor Ajax. Die zoeken toch meer een gezicht met een enigszins open houding. Daar is Neeskens niet zo'n held in.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Oja wacht. Dat kan natuurlijk ook. We zitten allemaal op Ajax te focussen, maar AZ moet binnenkort ook op zoek. :D

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Voor degene die niet op voetbalprimeur kijken :+. Doe mij Rijkaard maar bij Ajax :thumbs:

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    McClaren vloog ook al even door mijn hoofd, maar een buitenlandse coach.. weet niet of dat werkt.. Zou opzich wel kunnen als je kijkt naar de selectie, maar toch..

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg Beenhakker. Iemand een een team van dat zooitje kan maken.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zeg Rijkaard. ;)

Beenhakker bij Ajax? Nee, dat denk ik niet.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom kan Beenhakker niet bij Ajax?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die is toch al technisch directeur geweest bij ajax..

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah, Beenhakker heeft samen met Been een bezem door de selectie van Feyenoord gehaald. Ik denk dat hij heel wat scheve gezichten krijgt als hij zich nu ook ineens met Ajax gaat bemoeien? Niet?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was vroeger ook niet echt een probleem eigenlijk.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Beenhakker is toch totaal geen coach voor ajax joh.. Zie jij hem Suarez of Sulejmani al vertellen dat ze een opdracht mee krijgen in het veld? 8)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeker wel. Beenhakker is hetzelfde als Hiddink iemand die veel ervaring heeft en rust en een team kan smeden. Door meer psycholoog te werken wat nodig is bij Ajax want voetballen kunnen ze wel.

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, geweldige avatar.

Anyway, wat je zegt is inderdaad waar. Ik zie Co denk ik ook het liefst komen, al ben ik bang dat z'n arrogante houding compleet verkeerd kan vallen bij de huidige prutsers in Ajax 1. Co vindt zichzelf de grootste vedette. Mja, hij was in 2001 hard op weg naar het kampioenschap toen ie die verkeerde (achteraf juiste) opmerking maakte over Van Basten. Daarna heeft Koeman "geoogst" met wat Co'tje had opgebouwd. In 2004 was dat uitgewerkt en kreeg toptrainer Ronald het niet meer aan de praat en ging ie maar pleitte. Bij Valencia stond ie echt op eigen benen, en we weten hoe dat is afgelopen...

Kben zeer benieuwd wie Ajax aan gaat stellen. ALS ze voor Adriaanse gaan mogen ze wel haast maken anders zit ie bij onze vrienden uit Alkmaar. Rijkaard lijkt me eenzelfde type als Marco; te soft voor dit Ajax, maar wel een vaderlijk figuur waar je net dat extra stapje voor wilt zetten. McLaren, tja, beetje opportunistisch om voor die gozer te gaan. Heeft het bij Engeland eigenlijk waardeloos gedaan, toch ook een vedetteploeg, net zoals Ajax denkt dat ze nu zijn. Droomkandidaat Van Gaal gaat nooit lukken, tenminste niet voor dat zijn contract bij AZ is afgelopen. En hij heeft al meerdere malen tekennen gegeven eens naar Bayern te willen, dus ik denk dat ie op deze leeftijd die kans maar al te graag pakt. Hiddink is natuurlijk onhaalbaar, net zoals idioten op het Ajax netwerk Wenger en Mourinho noemen (:lol:).

We zien het wel.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
  16. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dit was mij ook al door mijn hoofd geschoten als wel een mooie oplossing, kan Seedorf misschien fungeren als leider in het elftal. (Als het zou werken zou het echt een droom zijn:+)

Maargoed, Tyrant, denk jij niet dat als Adriaanse nooit meer naar Ajax zou willen, de journalisten en analisten wiens beroep het is om het voetbal te volgen, dat iets beter zouden weten en dus zijn naam niet noemen als mogelijkheid?

Brands lijkt me helemaal niks voor Ajax.

Hiddink heeft altijd nog een functie bij Ajax op zijn verlanglijstje staan dus zo onrealistisch is het niet, alleen lijkt me wel dat hij vaak genoeg duidelijk heeft gemaakt zijn contract met Rusland uit te willen dienen.

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hij heeft gisteren ( voor Chelsea - Barcelona ) aangegeven dat hij na dit seizoen bij Chelsea weer gewoon terug gaat naar Rusland ;)

18. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaar ook het tweede gedeelte van mijn zin;) Ik krijg het idee dat mensen het principe van Hiddink bij Ajax onrealistisch vinden, maar alleen het moment is dat.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Waarom? Heeft de media een speciale voetbalcursus ondergaan waar ze leren of Adriaanse wel of niet naar Ajax wil gaan? Compleet kutargument natuurlijk.
    De media heeft tientallen namen genoemd, dus volgens jouw theorie zouden die allemaal moeten komen? :emo:

Diezelfde 'media' (zijn gewoon mannen die dezelfde hobby hebben als mij, dus zoveel onderscheid is er niet) hebben ook meermalen de vraag gesteld aan Adriaanse of zijn liefde voor Ajax er nog steeds is. Denk niet dat Adriaanse na het zien van de 'capuchon hooligans' die van basten effe op z'n plek zette, nog erg veel vertrouwen heeft in het Ajax publiek. Ontslagen worden als je 1e staat, dat trek je je echt wel persoonlijk aan.
    Oftewel, aangezien Adriaanse een rancuneuze persoon is, weet ik niet zo zeker of die komt. Denk het zelf dus niet.

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Tussen al het geweld van de coaches door:
    http://www.vi.nl/NieuwsItem/KNVBDenktAanAfschaffingPlay-offs.htm

Werd wel eens tijd ook.

Complex, ga toch weg... Clubs hebben gewoon geen zin om na een heel seizoen nog meer wedstrijden te spelen en daarnaast gaat het om de 34 wedstrijden en niet om die paar lullige play off wedstrijdjes. Gewoon weg ermee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina