De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik snap nou nooit dat de keeper mee naar voor gaat en dat er dan een verdediger achterin blijft, ga gewoon met zijn alle in de laatste minuut in de strafschopgebied staan. Die tegengoal maakt toch niks uit...

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Onkunde? Omdat ie een uiterste poging deed om die bal weg te naaien, maar 2 cm tekort kwam? Je liefde voor Barca maakt je blijkbaar blind...

Precies. Dat is ook exact de reden waarom Madrid van de mat werd geveegt; die kunnen ook niet verdedigen. Dat werd al pijnlijk duidelijk tegen Liverpool. Daarom vrees ik voor Barca ook een afstraffing tegen United. United is in elk opzicht beter dan Chelsea. Wellicht dat het minder opvalt omdat de finale enorm veel druk met zich meebrengt, maar Barca is IMO zwaar de underdog.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit: Wrong topic. Vind eigenlijk dat andere topic overbodig. ;)

Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Blind? Die wil geen trainer meer worden man, dat is een uitstekende technische directeur. Kan die veel beter.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dan zit je weer met een onervaren coach. Geef mij maar iemand die al een aantal grotere clubs achter zijn naam heeft staan of al resultaten heeft geboekt, zoals Co en Rijkaard.

6. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Blind is als trainer al eens gefaald bij Ajax, dus het lijkt me niet logisch :)

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ach, hij won tenminste nog de beker. In de competitie was het toen inderdaad niet veel soeps.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Prijzen zeggen weinig IMO.
    Koeman is 3x landskampioen geworden, maar man man want is die vent slecht.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sodeknetter wat een HEL momenteel op de Chelsea - Barçelona forums hé?

Adressen, nummers en doodsbedreigingen ... Niet te geloven.

Malouda die geen penalty krijgt. Oké, de eerste wedstrijd kreeg Henry er ook geen. Maar dan nog...

Gezeik over een gestolen overwinning. Ik vond het gisteren gewoon triest Theater voetbal van Chelsea. Drogba, boem. Anelka struikeld over z'n eigen voeten en claimed dan ook een penalty, tering.

Barça heeft TERECHT gewonnen en dat is mijn woord erover.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Terecht; nee.
    Gegund; Jazeker!

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Terecht? Zeker. Ik vond Chelsea er voetballend niet echt aan te pas komen. Ja, fysiek in de counter zijn ze superieur.

Barça wou het spel maken maar met 11 "Blues" op eigen helft gaat dat ERG lastig worden. De 1-1 was voor mij dan ook zwaar terecht. Jammer voor Guus, lekker voor Chelsea. Ik gun het die volgevreten vedettes ECHT niet.

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Als je één schot op goal hebt is het gelijkspel niet terecht, 2 weken terug daarentegen stal Chelsea een punt bij Barcelona.
    Nu is Chelsea bestolen en hebben ze het recht boos te zijn.
    Al spelen ze wel erg lelijk op de counter, maar hoe kan je Barca anders bestrijden?

13. Ashavan

Ashavan Guest

Ik zat gisteren tijdens het zappen naar The '90s te kijken. Lieten ze zien hoe Ajax tegen Milan de CL1 won. Alsof dat het belangrijkste was...voor het gemak werd even vergeten hoe ze ook de wereld titel wonnen.

Afijn dit zette me aan het denken. Elk jaar komen de beste teams van de continenten samen in een mini competitie om te beslechten wie de beste van de wereld is. Maar hier hoor je zelden tot nooit iets van op TV. Ik kan begrijpen dat het niet echt boeiend is om een team uit Oceanie of Africa aan de slag te zien. Maar een Noord Amerka, Zuid Amerika en Europa vertegenwoordiger zijn meestal wel leuke partijen.

De gasten boven mij spreken over de tweede helft van Chelsea - Barca. Die heb ik niet gezien, maar de eerste helft kwam Barca voetballend ook niet bepaald geweldig aan de bak hoor. Chaotisch gedoe was het merendeel van de tijd. Maar goed ik volg de sport nauwelijks meer. Heeft zijn flair verloren lang geleden.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Speelde Barcelona zo fantastisch dan? Geen 1 uitgespeelde kans, en Chelsea had die wel. Tis dat die kut Drogba gewoon tegen de keeper aanschiet :lol:.
    Ik vond Barca ook gewoon slecht spelen, en zijn de verdienste van Guus en Chelsea.

Maar ik heb er echt schoon genoeg van om over deze wedstrijd te lullen, want de meeste komen niet verder dan 'Chelsea is een kutclub met veels te veel geld en ze gaan met zn allen verdedigen vet laf man en barcelona heeft messi en die is vet goed man en daarom hadden ze moeten winnen zo echt hoor'.
    :emo:

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Attentie Attentie: Prijsvraag!!

Ik heb hier nog 2 kaartjes liggen om een eredivisie wedstrijd te kijken (twv 6 eckie) en aangezien alle wedstrijd zondag om 14.30 beginnen en het de laatste ronde is heb ik er 1 over;).

Dus als iemand het antwoord op de volgende vraag weet wint hij een gratis wedstrijd kijken (zonder gehaper op justin.tv oid:cool:)!!

Wie is op dit moment de topscorer in de Jupiler League (NL)?

Zet het antwoord hierin of PM me en je krijgt de code vanmiddag;).

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Je bedoelt dus een kaartje voor via internet right? Anders denkt iedereen aan een stadionkaartje :p.

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Kaartje om te kijken via www.eredivisielive.nl idd;).

18. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Het is Calabro van VVV-Venlo

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Henk Vos?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member