Het Grote Voetbalshirt Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    je
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik had volgens mij gelezen dat hij nog een seizoen door zou gaan (Nedved). Hoop het wel. Ook vind ik dat zijn speelstijl als linkshalf meer past bij mij dan die van Giovinco. Ik ben zelf meer van passing/schoten dan van de ak-3000 :+
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ook al gaat die 1 seizoen door, dan stopt ie daarna wel. Giovinco is nog een jonkie, daar kun je wel ff mee door :p.

    Ik wil zelf een keer een Nike shirt gaan kopen, liefst Villa of Athletico.. Moet alleen effe kijken hoe die vallen. Ervaringen?
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij vallen die gewoon 'normaal'
    Ik laat het je wel weten, me vriend gaat nog een nike shirt (Man United) bestellen voor een vriend van hem maatje M en dan zeg ik het wel.

    Anders bestel je maar en zie je het wel :p
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Mjah kan me wel meer "identificeren" met het spel van Nedved zoals ik me dat herinner :+ (al tijden niet meer in actie gezien) maar je hebt wel een punt. Misschien maar gewoon Giovinco doen :+.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Eerst word er over voetbalshirts gepost in het pats topic, en nu word er over voetbal gepost in het voetbalshirts topic 8)
     
  7. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn dit nou de "echte" of is het allemaal namaak? op de website bedoel ik dan.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Allemaal namaak, maar de kwaliteit is erg hoogstaand. Ik zal wel even foto's maken binnenkort?
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hier mijn foto's van destijds:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ziet er wel strak uit ja. Bijna echt zelfs.

    Na een aantal keer wassen blijft de bedrukking er wel op "plakken"? Het Liverpool embleem is trouwens wel strak. Alleen de letters ... maarja, verwaarloosbaar.

    Thanks Cook. Nu even bestellen :+ Thuis + UIT :)
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon wat lager wassen, doe ik zelf ook. Alles zit er nog altijd op en aan :)
     
  12. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Huichelarij alom?

    Xbox modden/flashen is zo'n beetje instant ban op dit forum maar intussen wordt er wel gediscussieerd over de kwaliteit van "counterfeit products" en de service van desbetreffende verkooppunten.
    Betaal dan die 30 euro meer voor een echt shirt, daar heeft je clubje ook nog wat aan.
     
  13. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik koop altijd echte shirt van mijn club mits ik die neppe gratis krijgt maar als je shirts gewoon mooi vind en de club ken je niet of je verzamelt ze dan ga je toch geen 60 euro of 100 dollar leggen voor 1 shirt dan koopje liever een goed nagemaakt met sponser en logo en al voor 15 euro
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mijn shirts zijn al regelmatig gewassen en zijn nog altijd in top conditie. En m'n moeder wast ze echt niet minder.
    En wat is er mis met de letters? Het klopt allemaal gewoon hoor.

    Wordt een beetje moe van de mensen die alleen maar roepen dat het nep en namaak is. Koop zelf een shirt en dan merk je het zelf!
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb wel bij mij Marseille shirt dat de beplakking gaat bollen en er luchbelletjes in komen. Weet alleen niet of dat door het strijken of het wassen komt want strijken over die nummers is er volgens mij niet goed voor;).
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik was gewoon normaal en geen enkel mankementje. Heb gisteren foto's gemaakt maar toen gingen me batterijen dood net voordat ik ze op de PC wilde zetten :p.

    @Boertje: nee tuurlijk moet je niet over dat ding heen strijken. Besides, het is superchill materiaal, ik heb het nog nooit gestreken.
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Moeders wast altijd maarja wedstrijd shirts van ons team strijkt ze ook nooit dus zal ze deze ook wel niet doen. Overigens zijn die luchtbelletjes helemaal niet te zien, alleen als je echt van dichtbij bekijkt.
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een Lazio shirt besteld, het is een medium dus even duimen dat hij past.:)
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij de gewone t-shirts altijd maat M, is dan maat M ook goed bij de voetbalshirts van thefootballshirt.com of valt hij anders uit?:)
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had bij een origineel voetbalshirt van Adidas L genomen omdat de mouwen iets te strak zaten bij een M. Dat shirt is te lang maar ik vind het niet erg maar wat zou ik dan moeten nemen als ik bijvoorbeeld bij The Footballshirt een shirtje van Juventus (Nike) bestel?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina