Ik zal hier dan even wat neerpleuren wat me er waarschijnlijk niet populairder op maakt, maar ach wat maakt mij de mening van andere nou echt uit
Ik snap dat het spijtig is, ik snap dat het vervelend is, ik snap dat het droevig is voor de mensen die mensen verloren hebben en ik snap ook dat het traumatische is geweest voor de mensen die het gezien hebben. MAAR ik vind het compleet overdreven, mensen in zogenaamde complete rouw, Televisie herdenkingen op Publieke zender EN op RTL. Nieuws items die al een week lang alleen maar gaan over een gek die zijn auto door een mensen massa heen ploegt.
Ik vind dat 3/4 van de mensen overdreven reageren, je was er niet bij, je hebt er niet echt iets van mee gekregen...doe gewoon normaal. Voordat de
"aanslag
" gebeurde verkeerde Nederland zogenaamde staat van paniek vanwege het H1N1 virus. Ik vind het gewoon een media hype waaraan te veel aandacht besteed wordt, en ik vind dat mensen overdreven reageren omdat ze het zogenaamd aantrekken. Het moet een gevoel van rouw oproepen als natie zijnde dat ik compleet mis. Ik vind bijna ALLES na de 3 dagen van de "aanslag" compleet overbodig, en gewoon niet nodig. Het afschaffen van even Apeldoorn bellen is een goed voorbeeld. WAAROM!?!? het is toch gewoon belachelijk dat er iemand op het idee komt die oeroude Nederlandse slagzin af te schaffen?
Ook het schuld gevoel en het patriottisme dat de media me opdringt vind ik belachelijk, zelfs de godverd**** NOS doet er aan mee. Bij het applaus van Beatrix hebben ze voor de gemakkelijkheid even 7 seconden applaus er maar bij geplakt.
Ik vertik het om mee te doen met een menigte die zogenaamd spijt en rouw die mij door me strot word heen gedouwd. En iedereen die buiten Apeldoorn in diepe rouw zit voor de mensen die omgekomen zijn?!? Denk eens aan de echte problemen in de wereld...
Klik om te vergroten...