De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Diego en Silva straks erbij O-) Zou wel vet zijn.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben dan vooral hiernaar benieuwd:
    En zullen de liederen weer geheven worden. Uit volle borst zal de CLUB 45 minuten toegezongen worden ongeacht de stand…(AjaxF-Side.nl)

En de ingangen blokkeren? Laat alsjeblieft aan elke supporter in die vakken zelf de keuze of ze 'staken' of niet..
    EDIT: De club zelf heeft al een oplossing daarvoor:
    Agja, ik ga gewoon lekker kijken via mijn gewonnen Eredivisie Live online code. :D

Laatst bewerkt: 9 mei 2009
  3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Spannende eredivisie? Je bedoeld een eredivisie waar er 2/3 clubs bovenuit stijgen en de rest voor spek en bonen meedoen met de hoop op europees voetbal. Geef mij maar lekker 6/7 teams die bovenin meedoen en clubs die blijven groeien zoals Twente, Heerenveen, Groningen. Ik vind het persoonlijk niet spannender als ik al weet dat 1 van de top 3 toch kampioen wordt omdat die veel beter zijn.

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben het wel eens met je idee, maar ik heb meer het gevoel dat de traditionele top 3 slechter is geworden i.p.v. dat de subtop beter is geworden. ;)

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YES! Ik heb kaarten voor de finale van de KNVB Beker!\o/

Trouwens erg zwak dat ze de ingangen gaan blokkeren, als ze zelf niet gaan moeten ze dat zelf weten maar ga niet niet je eigen wil opdringen aan anderen, ben blij voor ze dat de club een oplossing heeft gevonden.

Laatst bewerkt: 9 mei 2009
  6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik denk het er aan ligt waarmee je vergelijkt. Als je 15/20 jaar terug kijkt heb je zeker gelijk aangezien we gewoon niet meer met de top mee kunnen en talentvolle spelers al weg worden gekocht voordat ze tot volle wasdom zijn gekomen. Dus echt sterke teams die europese titels pakken zullen er niet snel meer komen aangezien je niet tegen het grote geld op kan.

Als je echter vergelijkt met de laatste jaren zijn de subtoppers toch wel sterker aan het worden denk ik. Het is echter ook wel zo dat Ajax, PSV en Feyenoord de laatste jaren flink aan kwaliteit hebben ingeboet door het verkopen/ niet meer kunnen huren van spelers.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Steek staat wel weer onder de lat. Ben ik wel blij om.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Gomez maakt er 4 tegen Wolfsburg, nu is Bayern opeens weer medekoploper.
    Het wordt weer een beslissende laatste speelronde in Duitsland:)

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, zal sowieso 1 tegendoelpunt betekenen. Maar dat was de laatste tijd met Vermeer ook zo. Wat heeft Kenneth me teleurgesteld zeg, niet normaal. De topverdediging zal er ook wel iets mee te maken hebben, i guess.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wat een bullshit dat het dan sowieso 1 tegendoelpunt betekend......De bal is rond remember? :emo:

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Wat loop je te zwetsen?

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dat alles mogelijk is in het voetbal. Zelfs dat Steek de nul houdt.

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik. Daarom vraag ik ook wat ie loopt te zwetsen. Steek en de 0? Nee. :lol:

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wie loopt er nou te zwetsen :emo:

Alsof Steek in de 1e seizoenshelft niet 1 keer de 0 heeft gehouden _0/

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, jawel hoor. Welteverstaan tegen Roda JC en Vitesse, in Amsterdam. Je weet wel, destijds de nummer 17? Ga toch heen joh, grapjas.

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ligt idd ook aan Stekelenburg hè?
    Daarom ook eerste keeper bij Oranje en maakt deel uit van de selectie van ajax. Zou ook zomaar eens aan die topverdedigers kunnen liggen daar, is maar wilde gok hoor..

Dus volgens mij ben jij de grootste zwetsert hier..

Ook af en toe zo tekenend hoe snel ze bij Ajax mensen afschrijven..

Laatst bewerkt: 10 mei 2009
  17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Die verdedigers maken toch ook deel uit van de selectie van Ajax :+:x

, maar je hebt wel gelijk. Slaat nergens op, speelt iemand een week goed is het een topper, de week erna wordt diegene verwenst en moet hij verkocht worden als hij slecht speelt.

Laatst bewerkt: 10 mei 2009
  18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me al jaren aan Stekelenburg. Telkens weer faalt hij op belangrijke momenten. Zo vaak van die houdbare afstandsschoten doorgelaten en altijd maar op de lijn blijven staan, zelfs als de bal maar 5m voor het doel is. Het is geen Gomes of Romero, die echt punten pakt voor zijn team.

Ik vind niet dat ik hem dan snel afschrijf, heb hem 4 jaar de tijd gegeven om zich te ontwikkelen en zijn fouten te verbeteren, moet ik hem dan nog 4 jaar geven?

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Voor dat Vermeer 1e keus werd was er nog niks aan de hand. Gewoon degelijke keeper en goede opvolger van vd Sar. En nu is hij ineens niet goed genoeg meer etc. Vind Stekelenburg vele malen beter nu ik heb gezien hoe die Vermeer keept.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook best wel een druk geweest denk ik voor Vermeer. Opeens is hij eerste keeper, elke supporter kijkt hem aan dat hij het wél moet, die punten pakken.. Dat speelt toch parten denk ik..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina