De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond em wel sexy zo, maar speciaal voor jullie nog een fotoshoot gedaan. Nog tips voor het poetsen?

2. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Netjes hoor, gewoon turtlewax / wat je ook voor je auto gebruikt om te poetsen. Chroompoets voor je pijpen en dan netjes bijhouden. :) Velgen met wat wasbenzine schoonmaken, goed afspoelen met water en dan ook in de wax zetten.

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ziet er erg leuk uit, mooie fiets.

Nou moet je er alleen nog een hele tijd vanaf zien te blijven ;).

4. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Gaan er trouwens nog mensen naar de TT, hoop het wel!

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Leuke beginners motor, zo'n Z750! :)

Ik vind zelf het nieuwe model Z1000 wel vet!

6. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt het toch niet helemaal een beginners motor tbh. Het kan wel als beginner. Maar ik denk dat je er onbegrensd eindeloze fun mee kan hebben. :D

Die 1000 ziet er inderdaad ook erg goed uit.

Zo'n beetje iedereen hier is van de naked bike zo te zien? :9

7. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kost het vervangen van een voorvorkkering ongeveer?

8. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    net gekocht en nu al stuk? had je eigenlijk al moeten zien voordat je hem kocht.. of wist je het al?

lijkt me geen duur geintje, voor me schakelbrommer was het ongeveer 50 euro en toen zijn er zelfs 2 vervangen.. weet niet of het voor een motor duurder is.

vraag me maar niet hoe ik het voor mekaar heb gekregen 2 van die miezerige dingen te slopen.. er zijn best lullige manieren voor. (uitdrogen, verbranden, kapotsnijden)

9. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    het ringetje zelf kost een drol.....tis het arbeidsloon wat erin hakt.
    je hele voorvorkpoot moet praktisch uit elkaar.

dit kan je het beste even vragen bij een motordealer.

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Staat een How-To op motor-forum:

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/12318//

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net motor theorie gehaald. Ook weer gebeld voor aanvraag rijlessen. Donderdag 3u intest en hoop dat er dan in juni (liefst begin v/d mnd) plaats is voor snelcursus. Can't wait to start.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Feli! Succes.

Moet zelf is op zoek gaan naar een andere Ducati dealer bij mij in de buurt... Ducati Rotterdam heeft wat financiele problemen dus daar kan ik nu niet terecht. Weet niet zo goed waar ik nu terecht moet, Motor Mercuur zie ik niet als een optie ivm mindere ervaringen. Hij moet binnekort voor een grote beurt en de kabelboom moet nagekeken worden (terugroep actie van Ducati).

Denk dat ik 'm gelijk maar inruil voor een Hyper.

O wacht, dat mag niet, ik moet nog op peutervermogen.

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel eens over je slechte ervaringen bij Mercuur. Ik moet mijn tweewieler ook binnenkort eens na laten kijken maar vraag me af waar dat te doen. Mercuur is lekker dichtbij, veel slechte verhalen gehoord over Hans van Wijk Motoren. Ik denk dat ik m bij motoport wateringen neerplant.

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Het duurt lang voordat je geholpen wordt. Personeel komt ondeskundig over en ik voelde me totaal niet welkom daar. Ik kwam er met een klein probleempje en vroeg of ze de computer wilden resetten. Stond ik een half uur (bijna geen andere klanten) te wachten, komt de verkoper weer terug dat de hoofdmonteur zit te eten. Sowieso moest ik dan persee een afspraak maken. Ik zou later op de dag gebeld worden en dat gebeurde ook, dus ik vroeg voor een afspraak maar eerst wou hij uitzoeken hoe het mogelijk was dat mijn motor op 25kw stond. Want dit was volgens hem helemaal niet mogelijk. Ik zou dan nog gebeld worden nadat hij dit had uitgezocht en dit is nooit gebeurd.

Al met al heb ik verre van de positieve ervaring die ik bij Ducati Rotterdam heb gehad. Ik vind het dan ook echt enorm balen dat die tent misschien moet sluiten...

15. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Biggelaar, krijg je een bakkie koffie van me onderweg :+
    :) :9
    :emo:

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    jeuj AVB examen datum bekend voor mij,8 juli. (is denk ik weer lekker druk bij het CBR)

Nu ook maar eens wat aan die theorie gaan doen..
    Want die boeken liggen me al een tijdje aan te kijken,maarja dat schiet ook niet op lol.

17. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het probleem met Hans van wijk dan? Heb daar namelijk al een afspraak staan om hem terug te zettten naar 25KW.

18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een vriend van me hadden ze de ketting verkeerd gemonteerd (vraag me niet hoe). Ging hij ermee rijden, zat hij precies in een tunnel, ging hij kapot, stond hij stil in een tunnel. Hij had het geluk dat er een politie achter hem reed welke gelijk de weg kon afzetten waardoor hij naar de vluchtstrook kon lopen. Zonder die politie had het waarschijnlijk minder leuk kunnen aflopen. Na dat verhaal, een ketting fout monteren en er ook nog heel vrij veel geld voor vragen. Vervolgens een fout maken en geen schuld willen bekennen/ iig de reparatiekosten niet willen vergoeden blijf ik daar toch liever weg.

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Mijn Ducati komt net bij Motoport Hippolytushoef vandaan, helemaal in het puntje van Noord-Holland (bij de afsluitdijk) weliswaar, maar ik ben zeer tevreden over het werk dat ze gedaan hebben. Hij loopt weer als een zonnetje. En het is een leuke rit om te rijden, langs Amsterdam en dan langs al die bollenvelden, windmolens, etc. Best leuk.

(En het is een certified Ducati service punt)

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Langs Alkmaar....dan kan je op vrijdag nog ff kaas proeven :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina