Het gevecht met Castaneus en Roeas beheerst aangegaan en gezorgd dat ik met nagenoeg full health en belangrijker nog, zoveel mogelijk AP bij de AC aankwam. Ik krijg helaas niet echte vette damage prompts, maar ik weet de eerste 9 turns toch gestaag damage te doen. En alhoewel de healing options weer niet alles zijn, weet ik het toch vol te houden. In turn 9 heb ik de AC in het rood en gaat hij, tot mijn verbazing, in overdrive! Wonder boven wonder overleef ik de overdrive drie turns achter elkaar, om vervolgens een God of War III voor mijn kiezen te krijgen. Ook die weet ik tenauwernood te overleven, mede dankzij de extra HP van mijn unions. Vervolgens cast hij drie turns een of andere spell waardoor hij alle attacks dodged!! Ik raak dus niks meer, maar krijg wel de tijd om te healen. En dan, tot mijn verbazing en opluchting gaat hij na een dubbele weapons arts in de 15e turn down!
Mijn eerste try op BR118 en I did it! Wooooohooo
Wat me op viel was dat de AC een totaal ander gevecht leverde op de hogere BR. Minder aoe attacks en veel meer melee attacks, met name vanaf het moment dat hij in overdrive gaat. Persoonlijk vond ik dat prettiger, en ik heb hem dus gewoon met mijn 4 'standaard' unions verslagen!