De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Duurt meestal 3 tot 4 weken dus verwacht het niet;). Ben ook erg benieuwd naar het shirt! Zou wel slordig zijn van TFS als het een neppe was die ze verkochten (of was het alternatief shirt?)

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Damn, 3 tot 4 weken :eek:
    Bij Jomzajung is het maar 1 week ofzo.
    Maar nu ga ik dus offtopic :9

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Inhoudelijk over onheuse bejegeningen jegens mijn persoon? ;) Stel je niet zo aan, man. Je ziet toch dat hij me probeert op te naaien. Met z'n ongefundeerde en onjuiste opmerking dat ik een teletekstsupporter zou zijn. Uit alle feitelijkheden kun je al concluderen dat je me zo zeker niet kunt zien. Iemand die meerdere keren de binnenkant van Camp Nou heeft gezien tijdens wedstrijden (en dat sinds een paar jaar geleden minimaal 1x per jaar doet) kun je m.i. toch niet meer zo betitelen. Maar goed, ik heb geen zin om me te verdedigen hier.

Ja, natuurlijk is het een stuk beter. Maar het feest is er niet minder om hoor. Ik weet niet hoe laat de wedstrijd is maar is het ook niet ondenkbaar dat ze gewoon die gasten direct op een vliegtuig zetten richting Barcelona en daar meteen de "feestbus" op? Moet eerlijk bekennen dat ik niet meer precies weet hoe dat de laatste keer ging dat we buitenshuis kampioen werden.

Ja precies. Ik heb echt vele malen liever dat ze nu op Mallorca kampioen worden dan dat het weer een week billenknijpen is. Liefst zo vroeg mogelijk duidelijkheid.

Je hebt logischerwijs altijd een voorkeur voor thuis. Maar als het ver van je bed is, of juist zo verdomde dichtbij, dan boeit het me geen flikker. In het laatste geval het liefst zo snel mogelijk.

Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sowieso hangt het van Real af Zaterdag, als die gelijk spelen of verliezen is Barça al kampioen zonder de wedstrijd in Mallorca te hebben gespeeld.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zie inderdaad dat Real Madrid zaterdag om 22.00 uur speelt. Ik meen dat de commentator van Sport1 zei dat Barça juist zaterdag moest aantreden en RM pas zondag. Maar dat was dus een verkeerde mededeling of gewoon door mij verkeerd gehoord. In ieder geval zou dat al een enorme opluchting zijn, maar dan mag RM inderdaad niet winnen.

Iniesta gaat er overigens alles aan doen om gewoon bij de finale CL te zijn. Het is te hopen dat hij op tijd weer heel is...

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Laten we maar zeker hopen dat Iniesta er bij kan zijn in de CL finale! Barcelona heeft zeker goede vervangers, maar Iniesta is echt uniek in zijn soort.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Beter wint telstar van MVV vanavond :)

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ja dat hoop ik ook :D. Lijk me opzich wel leuk als Telstar Eredivisie gaat spelen :). Niet dat ze goed genoeg er voor zijn, maar ik weet niet. Zeer kleine club (net amateur) die gewoon eredivisie gaat spelen.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd lijkt me ook wel lache. Zelfde als rbc een paar jaar geleden, gingen eruit met 9 punten!

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bayern en Wolfsburg beide gewonnen. Beide nog 2 wedstrijden te gaan met beide 63 punten. Hopelijk pakt Wolfsburg het kampioenschap.

Spannend, net zoals in de Belgische competitie. Anderlecht en Standard beide nog 74 punten met beide een wedstrijd te gaan.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Van mij mag Cambuur wel promoveren. Geinig cluppie met fanatiek publiek:thumbs:

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Helemaal mee eens!

Telstar heeft totaal niets te zoeken in de eredivisie...

Overigens blijf ik erbij, dat de stap van jupiler league, naar de eredivisie, veel te groot is..

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Heracles is toch het voorbeeld van een club die zich uitstekend heeft genesteld in de Eredivisie. Maar je hebt wel gelijk. Clubs die vanuit de Totodivisie naar de Eredivisie gaan hebben per definitie het laagste budget van de Eredivisie. De spelers zijn over het algemeen niet Eredivisiewaardig en dat vertaalt zich in de resultaten. Ben overigens wel benieuwd hoe die Honda het gaat doen als hij bij VVV blijft.

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Sinds wanneer speelt Sugar Lee Hooper voor Liverpool dan?

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Bruut toch, kan ik lekker naar de wedstrijden :+

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoop echt niet dat Telstar de eredivisie ingaat, krijgen ze weer kapsones tegen Haarlem.
    Van mij mogen ze volgend jaar degraderen uit de eerste divisie.
    MVV zie ik wel promoveren:)
    De Graafschap gaat degraderen.

18. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Rkc moet terug komen dat is een echte eredivisie club en weer een leuke uitwedstrijd zonder pasfoto registratie en al die onzin.

FREDJE BENSON !!!! \o/

Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gelukkig zijn die shirts van Liverpool niet zo lelijk als die van Chelsea. :lol:

Nog niet officieel, maar lijkt er op dat dit het uitshirt zal worden. Vind die van dit seizoen veel mooier, hou van een gele uitshirt bij Barça. Wel benieuwd naar het thuis shirt.

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vind die van Liverpool best mooi en toch knap dat TFS eerder het shirt verkoopt dan Liverpool zelf:9. Is dat Barca shirt trouwens niet exact hetzelfde al 2/3 jaar geleden? Mist beetje creativiteit;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina