Inhoudelijk over onheuse bejegeningen jegens mijn persoon? Stel je niet zo aan, man. Je ziet toch dat hij me probeert op te naaien. Met z'n ongefundeerde en onjuiste opmerking dat ik een teletekstsupporter zou zijn. Uit alle feitelijkheden kun je al concluderen dat je me zo zeker niet kunt zien. Iemand die meerdere keren de binnenkant van Camp Nou heeft gezien tijdens wedstrijden (en dat sinds een paar jaar geleden minimaal 1x per jaar doet) kun je m.i. toch niet meer zo betitelen. Maar goed, ik heb geen zin om me te verdedigen hier.
Ja, natuurlijk is het een stuk beter. Maar het feest is er niet minder om hoor. Ik weet niet hoe laat de wedstrijd is maar is het ook niet ondenkbaar dat ze gewoon die gasten direct op een vliegtuig zetten richting Barcelona en daar meteen de "feestbus" op? Moet eerlijk bekennen dat ik niet meer precies weet hoe dat de laatste keer ging dat we buitenshuis kampioen werden.
Ja precies. Ik heb echt vele malen liever dat ze nu op Mallorca kampioen worden dan dat het weer een week billenknijpen is. Liefst zo vroeg mogelijk duidelijkheid.
Je hebt logischerwijs altijd een voorkeur voor thuis. Maar als het ver van je bed is, of juist zo verdomde dichtbij, dan boeit het me geen flikker. In het laatste geval het liefst zo snel mogelijk.
Laatst bewerkt: 12 mei 2009