[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Jep, nog steeds fanatiek rFactor racer. Nog steeds in competitie verband. :) Ik heb ook Race 07 hier nog, alleen speel ik wat minder. Is wel tof om online met een WTCC over Macau te crossen. We kunnen wel eens samen gaan crossen? :9

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op Racedepartment is binnenkort nog een 6 uur durende race met Rfactor, misschien is dat ook wat voor je.:p .Op Racedepartment ben ik vaak te vinden. Leuke sportieve races. Ik heb vanavond ook nog een race op Magny Cours met de WTCC met 20 man.

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik zal eens kijken, ik rijd bij Benelux Racing Online. Wat een complete rFactor league is. Racedepartment, ken ik al. Nooit echt in verdiept, dat ga ik straks maar is doen :)

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  5. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Brilliant! Had niet verwacht dat Ferrari nu al met zo'n dreiging zou komen. Dat wordt de komende dagen/weken dus ongetwijfeld weer een rel tussen FIA, de teams en Bernie Ecclestone. Maar als dat nodig is om deze budgetlimiet te stoppen, dan moet dat maar.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgend jaar dus een kampioenschap met alleen Brawn, Force India en Williams. Zal leuk worden :emo:

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En, als er een gunstig budgetlimiet is, drie nieuwe Amerikaanse. :+

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Yes dan gaat Williams vast weer winnen. \o/

9. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gelijk hebben ze. Met al die regels wordt het net een budgetklasse. Alle glamour van de F1 weg.

Wordt tijd dat Mosley en Eccelstone oprotten. (Mosley had al weg moeten zijn...:{)

10. JeePee

JeePee Guest

Oval races zijn fysiek niet zwaar, maar mentaal moet je zeer sterk zijn. Bij de F1 moet je beide ontzettend sterk zijn. Veel onwetende denken inderdaad dat het lui werk is, autoracen, maar weten zij veel dat je 100kg nodig hebt om een rempedaal in te trappen. Of dat Schumacher complete voetbalwedstrijden speelde als conditietraining :+ Maat en ik hebben allebei een gekneusde rib overgehouden aan het karten laatst, in een 125cctje. Hoezo krachten :+ ?

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, leuk ja, dat laatste. ;) Ik had een week nekpijn. :mad:

12. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
  13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nee, maar ik heb het spel wel op mijn pc staan en kan fatsoenlijk rond rijden door al mijn ervaring met rFactor 8). Als we nu ook even Hybrid over halen gaan we met z'n drieën crossen! Over Macau :D

14. JanZ

JanZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou in principe wel zonde zijn als Ferrari verdwijnt, maar ik denk dat de FIA nu toch maar wat gaat veranderen. Als Ferrari weg valt, is de F1 helemaal dood.

15. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Het bestuur van de FIA is zo verschrikkelijk eigenwijs, dat ik best verwacht dat Ferrari vertrekt. Hopelijk stappen er dan meer grote teams(toyota, McLaren, BMW) op, om vervolgens verder te gaan in een andere klasse(24h lijkt me wel wat met deze merken) . Overigens volg ik de F1 nu al een stuk minder en zal dit waarschijnlijk helemaal niet meer doen als echt alle glamour eraf is. Ik dacht altijd dat F1 de top van de autosport was, maar al deze regels maakt traktorpullen nog spannender.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het volgende team......

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dan zie ik het eigenlijk niet gebeuren. Zoveel teams, daar moet de FIA wel voor zwichten. Aan de andere kant, misschien hopen de teams zo de FIA bang te maken, maar drukt de FIA door in de hoop dat de teams niet zó ver zullen om daadwerkelijk te vertrekken. :+ Ach, zie het wel gebeuren, kan er toch geen invloed op uitoefenen. Misschien nog eens zo'n kansloze internetpetitie invullen. :emo:

18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Zover komt het ook niet hoor, het is gewoon blufpoker. Dat ze je zo vervelend vaak in F1 van zowel FOTA, FIA en FOM dat het gewoon een grap begint te worden.

Neemt niet weg dat het een goede actie is van de teams, dit is waarschijnlijk de enige manier om die belachelijke budgetlimiet te stoppen.

-Edit-
    Ohja internetpetities ftw. :cool:

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik snap eigenlijk niet waarom de regels niet gewoon in overleg met de teams worden bepaald, want dit is nou al de zoveelste keer dat teams dreigen op te stappen om wat voor reden dan ook. Ik weet niet of er van tevoren overlegd wordt, maar het komt op mij over alsof de FIA altijd opeens een regel introduceert en dan maar de reacties van de teams afwacht om daarna pas te beslissen of het doorgaat of niet. Overleg dan eerst onderling met elkaar, bespaard een hoop gezeur. Ja, tenzij ze bewust met z'n allen media aandacht zoeken om de sport weer wat te hypen, terwijl ze allang weten dat die regels er nooit komen :+

20. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap ook niet dat ze fans elk jaar een enquête laten invullen over wat zij willen zien en er vervolgens jaar op jaar niks mee doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina