De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Niet helemaal met je eens hoor Cook. Het blijft moeilijk om een stel volgevreten spelers zoals Robben, Sneijder, van Persie en noem maar op te motiveren en te blijven vechten. Bij Ajax allemaal precies hetzelfde, als die spelers hebben het hoog in d'r bol zitten.

Die "zijn er namelijk al".

Guardiola heeft tevens wel een totaal andere set spelers om mee te werken hé? Het enigste wat Pép goed doet is telkens de vaste 11 op stellen. Van Basten had dat in het begin ook moeten doen. Basis elf, en dan verder kijken.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :confused: Valt wel mee toch? Voorbeelden?

Ik denk dat ie gewoon graag naar Bayern wil en het verder niks met AZ te maken heeft.

Dat lijkt me niet, maar van mij mag San Marco per direct de leiding nemen bij Milan :thumbs:

Onwaar. Zowel Diego's zaakwaarnemer als Cobolli hebben te kennen gegeven dat Diego voor Juve heeft getekend.

Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Diego beter gewoon naar Juve :mad: Maar ik had gelezen dat Diego wel heel graag met vangaal zou willen werken dus zal wel waar zijn....

Adriaanse, van Gaal en Rijkaard dus niet naar Ajax :mad:

Nog wat nieuwtjes:
    Manchester United heeft een Braziliaans supertalent aangetrokken: Dodo.
    Arsenal wilt Xabi Alonso

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Gast. Diego gaat naar Juve. Ik volg dagelijks de Italiaanse media en dit is gewoon 100% rond, trust me.

Dit klinkt trouwens heel anders dan sommige speculatieve titels uit enkele Nederlandse media:

Niks 'definitiefs' aan, maar Ajax wil natuurlijk snel handelen met het oog op de voorbereiding voor volgend jaar. Wat dat betreft lijkt AZ nog wel mogelijk te zijn, maar als Ajax lang wacht is de kans er nog wel dat Co bij Ajax gaat werken. Dat bericht van Rijkaard is trouwens ook al zo oud als wat. Dat was een uitspraak van z'n zaakwaarnemer een paar maanden geleden, volgens mij gewoon opnieuw opgerakeld door het Sportjournaal, dat na Rijkaard 'ook' Adriaanse niet wil. Ik vind het allemaal maar overdreven stellige uitspraken.

Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  5. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Mmmm.. ik vraag me dan af wie Ajax dan gaat halen....???

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Doen. Gozer als hem heeft Arsenal nodig!

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Alonso? Hmm, zou een goede aankoop zijn voor Arsenal. Maar na het vertrek van Hypia betwijfel ik of Liverpool NOG een speler weg zou doen.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Beter dat hij gewoon blijft, ze kunnen wel meer willen :) Denk niet dat Liverpool hem weg wil doen.

Edit:// @ Rampage, dat staat er totaal los van?

Edit2:// Zoals MM90 dus ook al zegt...

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat dan? Hyypiä is 35 en speelt dit seizoens niet tot nauwelijks. Daarbij gaat hij transfervrij weg dus Liverpool heeft geen eens interesse meer in hem; schreef hem dit jaar niet eens in voor de Champions League. En het is nog een verdediger ook...

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Tja, vorig jaar mocht Alonso toch ook weg. Snap ook niet waarom Liverpool hem weg zou wil hebben. Mochten ze hem dan toch weg doen dan moet Arsenal er gewoon voor gaan. Is perfect voor op het middenveld, samen met Fabregas.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Liverpool moet Xabi gewoon houden! Echt een goede aanwinst.

En Wenger had gezegd bij Match of the Day dat ze op zoek gaan naar routine en ervaring...

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja mocht ook weg toen, maar Arsenal wilde toen het geld niet ophoesten.

Vind het toch wel netjes dat beleid van Arsenal, gaat nergens meer om tegenwoordig.

Diego toch naar Juve is wel mooi :D

13. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best interessant Foppe als coach van Ajax, maar is Foppe niet aan zijn pensioen toe ?

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik totaal niet. Foppe de Haan is meer een type voor rustige plaatsen of clubs. Niet iets voor Ajax of Amsterdam.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik geloof er geen klap van.

Foppe was er toch trouwens ook mee gekapt?

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Nee, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Pep heeft dan wel een betere set aan spelers, maar daarbij heeft hij ook betere tegenstanders. Ik kan een Valencia niet vergelijken met een NL topclub.

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ja Arsenal zou ook wel Eto'o als spits willen hebben. Maar ik denk dat aan Alonso een aardig hoog prijskaartje aan vast hangt, of toch niet? O-)

BTW: Wat ben ik erg blij dat Barca niet die Adebayor heeft gekocht afgelopen zomer :emo:. Ik vond het eerst wel een goede spits, maar nu ....

18. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Foppe heeft wel bewezen bij jong oranje dat hij jonge spelers ook echt beter kan laten voetballen, maar goed bij ajax zijn er verschillende goede trainers geweest en weer door de achter deur weg gegaan.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    20miljoen.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Foppe past niet bij Ajax. Maar gelukkig blijken zulke bronnen meestal nergens op gebaseerd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina