De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Wie zien jullie nu als ideale kandidaat? Ik denk dat Ron Jans het wel goed zou doen!

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zie net dat Bergkamp zo goed als zeker kan beginnen als coach. Niks voor Ajax hehehehe ? :+

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja de D-jeugd :thumbs:

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hij rouleerde anders aardig. In de Copa del Rey stond er telkens een totaal ander team, ook tegen mindere tegenstanders gaf hij basis spelers soms rust.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Precies. En alsjeblieft zeg; Dat heeft Eduardo, forumlid van Ajaxonline, uit een 'betrouwbare bron' binnen de club vernomen.
    Past mooi in het rijtje van: 'Ajax zag afgelopen winter in Geert den Ouden een breekijzer'.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er volgens mij niemand meer naar trainerskerkhof Ajax wil gaan

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=75692

Ribery naar Real?

gonst van de geruchten over real vandaag, zo werd eerder vandaag gemeld dat ze alsnog met een bod van 73 miljoen C.Ronaldo binnengehaald zouden hebben en dat ze Robben voor (ik geloof) 23 miljoen aan Inter zouden gaan verkopen.

IK zou het raar vinden als ze juist Robben weg zouden doen. Een Robben die fit blijft is voor elk elftal van toegevoegde waarde.

edit: Wigan staat voor trouwens tegen Man U :)

Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Robben bij Inter, ik moet er NIET aan denken... Gadverdamme. Om meerdere redenen trouwens.

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof ergens gelezen te hebben dat Ronaldo heeft gezegd dat de Real droom dood was voor 'm en dat ie ook volgend seizoen bij United blijft.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    heeft hij inderdaad gezegd. maar het is een gerucht inderdaad, 73mil

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik ken Olson zelf niet maar misschien vinden jullie het wel een goede keus?
    De naam Laudrup ken ik nog wel maar weet ook niets van wat hij bereikt heeft als trainer.

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Toch vreemd dat niemand staat te springen om bij Ajax aan de slag te gaan. Kom op he, de op 3 na meest succesvolle club van Europa prikkelt trainers niet meer of zo? Ook al gaat het de laatste jaren wat minder, iemand moet de uitdaging toch aan willen gaan lijkt me.

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik weet wel iemand die geprikkeld word door Ajax. Ronald Koeman. Is al tijden bezig openlijk te solliciteren naar een baan als trainer en nu voor die van Ajax.
    Vind het jammer dat Laudrup zich bij voorbaat al afmeld, hij heeft een goede prestatie neergezet bij Getafe.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ronald Koeman is echt de slechtste trainer ever! Adrie Koster is nog beter.
    Snap echt niet wat jullie in die kerel zien.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zie ook niets in hem, maar het is de enige die heel graag bij ajax aan de slag wil. Zelf zie ik hem ook niet graag komen als ik eerlijk ben.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Afblijven van Gaal. :mad:

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Is het niet de laatste man die Ajax kampioen maakte? Hoe je de vergelijking trekt met Koster is al helemaal belachelijk :+

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Meh, wat een kwast die van Gaal :mad:

Eerst lopen mokken en janken dat hij nog tot 2010 bij AZ moest coachen en nu dat hij naar Bayern mag loopt hij allemaal blij te zijn. Gadverdamme, wat een kwal. En tot overmaat van ramp ook nog is bepaalde mensen uit de eredivisie proberen te trekken. Echt hé ... Net alsof ze bij Bayern niet genoeg materiaal hebben wat beter is als wat hij probeerd te jatten uit de Eredivisie :eek:

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Zucht... Waarom kijken jullie alleen naar resultaten? Echt kortzichtig.
    Iedereen weet dat Koeman kampioen is geworden met het team dat Adriaanse heeft samengesteld en geperfectioneerd (Ibrahimovic, vd Vaart, Trabelsi etc, allemaal door Adriaanse gevonden). In dat jaar had zelfs van Basten kampioen geworden.
    Net als 2007, toen kreeg ie weer een prachtige kans omdat Hiddink wegging..

Ik zie het kampioenschap van 2002 dan ook van Adriaanse en 2007 van Hiddink, niet van Koeman.

Maar als jij lekker prat wil gaan op z'n prachtige erelijst (:lol:) dan moet je vooral zou door blijven gaan toch?

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Gertjan Verbeek :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina