De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook voor de actie prijs van € 130 ??

    Met gebeld met de Helldesk van Ziggo , ben 2x doorverbonden en kreeg na bijna 20 minuten te horen dat ik alleen online het iTV abonnement kan activeren.

    In de TVhome en @Home tijdperk hoefde je alleen maar even te bellen met de helpdesk.
    Bellen en binnen 5 minuten was het abonnement actief , nu duurt het minimaal 48 uur :mad:
     
  2. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij, Saturn Tilburg, hebben formulieren zodat je het geld teruggestort krijgt!
     
  3. Mitch0Neil

    Mitch0Neil World Domination

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het verstandig om een tv via een onlineshop te bestellen? Het scheelt wel een hoop geld... Met welke sites hebben jullie ervaring?
     
  4. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben we het toevallig eerder dit topic over gehad!
    Lees maar eens terug op pagina 8 en 9 van dit topic, als je dan nog vragen hebt, hoor ik ze graag! ;)
     
  5. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Waarom niet kopen bij de Media Markt, die hebben 16% korting op alle LCD en plasma toestellen, een paar uitzonderingen daargelaten...
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Er komt een hdmi 1.4 aan.
    Het gaat hier om oa ondersteuning voor hogere bandbreedte icm pc. Een aparte feature lijkt te zijn dat de tv meteen de goede beeldinstellingen krijgt, maar persoonlijk ben ik daar niet van gediend. Ook ondersteuning voor 3d video

    Nogal slecht is dat er nieuwe kabels nodig zijn en dat hier 2 kwaliteiten van worden uitgebracht, namelijk standaard en hogere data doorgifte.....niet goed.
    Krijg je weer dat gezeur dat je 3 keer moet kijken in de winkel om te voorkomen dat je een verkeerde kabel koopt.
    De vraag is of je dan ook weer andere apparatuur moet hebben die dit ondersteunt. Ik wacht het wel af, ik zie niets wat ik interessant vind hieraan.

    Er wordt ook gepraat over het terugsturen van audio via de hdmi icm iets over ethernetkabel, maar de bedoeling hiervan ontgaat me nog. Ik ga ff lezen.



    http://www.engadgethd.com/2009/05/14/hdmi-1-4-brings-internet-sharing-dreadful-tiers-of-quality/

    ------------

    mijn hemel, ik lees al van 2 mensen die een Panasonic 46G10 plasma hebben gekocht voor ong €1250 (MM Zwolle en Foka). Dat is toch geen geld zeg.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  7. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    en de connector wordt kleiner...
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op kieskeurig.nl krijgen ook de winkels cijfers. Heb zelf bij goedkopen.nl mijn TV gekocht. Zeer tevreden daar over. Ze wilden hem zelfs komen installeren.

    Service is niet geweldig, verkopers proberen je wat aan te smeren (meeste weten niet eens wat ze verkopen....) en verder is het online nog steeds stukken goedkoper. Of er moet een hele leuke actie zijn, maar anders zijn de onlineshops nog steeds stukken (lees: honderden euro's) goedkoper.
     
  9. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    100en is overdreven... Service is prima en ik zal je nooit proberen iets aan te smeren. Zowel online als een fysieke winkel hebben elk hun eigen sterke en mindere punten.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Niet helemaal terecht hoor, wat je nu zegt ;)

    De verkopers zijn inderdaad vaak niet echte kenners nee, maar dat zie je in alle winkels behalve de echte speciaalzaken.

    Als je zelf al precies weet wat je wilt hebben en de MM heeft dan net een actieprijs, dan kan je echt goedkoop uit zijn.
    Ik kocht mn 42PX80 daar voor €700 en destijds was er maar 1 internetwinkel die daar 10 euro onderzat!
     
  11. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,
    Ik heb sinds gisteren een HDtv het is een Panasonic L26X10.
    Ik heb vandaag Battlefield Badcompany gekocht en ik heb hem net ff gespeeld. Het viel me op dat het beeld nogal korrelig is. Ik game via HDMI.
    Weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen?

    Grtz PatersNL
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ligt dat niet aan de game, Bad Company heeft namelijk een bepaald visueel filter waardoor het er stoer en "gritty" uit moet zien maar in de praktijk ziet het er zoals ze zegt nogal korrelig uit.

    staan de instellingen in je 360 goed? (dus op 720p of 1080i) en zien je andere games er wel goed uit? Dan is het denk ik gewoon de game zoals hij bedoelt is.. (GTA Lost en Damned heeft hetzelfde maar daar kun je het uit zetten, kan me niet meer herinneren of dat nij BF:BC ook kan)
     
  13. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel bij wat games dat het lijkt of de anti-alliasing niet helemaal op het hoogst staat, dus dat je die kartelrandjes ziet.
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat dat ligt aan de resolutie van je tv/xbox settings. Was bij een vriend van me ook zo. Misschien kun je daar wat aan veranderen in het xbox menu?
     
  15. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft die vriend van jou het uiteindelijk wel weer goed gekregen?
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die game is heel erg korrelig. Ligt dus waarschijnlijk niet aan je TV of X360.
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat een geouwehoer om iTV (Ziggo) aan de praat te krijgen.

    Voor de 3e keer alle kabels veranderd van de AOP (Abonnee Opname Punt).
    Wilde vanavond het oude aansluitkastje vervangen door de nieuwe in de pakket zat.

    Haal het kast van de muur en toen bleek dat de kabel maar 6 cm lang was en ook nog eens was voorzien van een f-connector.
    Dit kastje is in 2004 door een monteur van @Home aan de muur gezet.

    Heb de kabel maar rechtstreeks aangesloten op de antenne-versterker.
    Op de antenne-versterker zitten nu de kabelmodem , Cisco , H360R en de tv's op de slaapkamers.
    Kabelmodem kwam gelukkig snel online , ook de interne modem in de Cisco kreeg een ip-adres en DNS-adres van Ziggo.

    Kan helaas nog steeds niet gebruik maken met het Interactieve gebeuren omdat Ziggo de smartcard nog steeds niet heeft geactiveerd.
     
  18. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier een oplossing voor???
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan niet de AA aan of uitzetten. 8)

    Wat je wel kan doen is kijken of alle instellingen goed staan in het Xbox Dashboard en kijken of je de goede kabel hebt.
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het is ook een stuk handiger als je ff je instellingen post.

    Staat de xbox op 720p? Staat je tv op cinema en hoe zijn je beeldinstellingen?
    Zet bij HD content zoals xbox games, blu-ray etc de scherpte heel laag!

    Verder is het precies wat de anderen ook al zeggen, sommige games zijn expres wat korrelig voor de juiste sfeer zoals gta4. Bad company heb ik zelf niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina