Huisvredebreuk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MM90, 17 mei 2009.

1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Goiz

Deze startpost is op verzoek verwijderd, maar ik laat de thread open voor andere mensen die eventueel over dit onderwerp willen praten..
    Een nieuwe thread aanmaken met een nieuwe startpost mag ook, maar PM dan eerst even aub, dan doe ik deze dicht.

Uitleg huisvredebreuk:

2. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    20 uurtjes schoffelen zal het wel worden voor hem.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Vriend van mij werd laatst ook door iemand zonder echte reden neer gehoekt en brak tijdens de val zijn enkel. Dader kreeg een week cel en 3 weken voorwaardelijk plus redelijk bedrag aan smartengeld. Dader was al wel bekend bij de politie voor geweld en ook al eens eerder veroordeelt dus daarom ook de celstraf ipv een taakstraf

4. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  5. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan ben je exact hetzelfde als die persoon die je zwager heeft geslagen. =(

Mocht je em toch terug willen pakken. Span gewoon snachts een keer een dunne vis lijn voor zijn deur. Als hij dan 's ochtends de deur uit gaat, dan gaat hij vol op zijn plaat. *)

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Met gevolg dat er een stoeptegel door je autoruit gegooid wordt niet lang daarna. =( geweld los je niet op met geweld.

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Daar ben ik het niet mee eens. In mijn ogen is hij dan niet hetzelfde als die persoon. Die begon een familielid zonder een waardige reden te slaan. Die daad vind ik echter waardig genoeg om het 'terugpakken' van deze persoon te rechtvaardigen. Jammer dat de wet er niet zo over denkt.

8. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    vigil, al eens over nagedacht om te emigreren naar Iran? daar denken ze namelijk wel zo, sharia ofzo. =(

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben het wel met hem eens. Als iemand mijn vriendin bedreigd dan ga ik niet iemand in elkaar slaan. Word ze in elkaar geslagen dan krijgt diegene er ook wel van langs. Als ik de topicstarter was zou ik ook graag diegene ff neerknuppelen!

Ben benieuwd wat voor straf die krijgt!

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je dat doen? Dat is denk ik alleen geoorloofd wanneer je er zelf bij staat.. Niet later nog eens langs gaan om even een paar tikken uit te delen.. Daar bereik je niks mee. Werk je alleen jezelf en het eventuele onderzoek tegen..

11. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    is hier in de buurt nog vele malen erger geweest, ( niet dat dat niks voorsteld) maar daar ging het zo:

kennis vraagt of het wat zachter mag, en dat anders de politie gebeld wordt.
    zoon van klootzak(ZvK) : opflikkeren dit dat anders zwaait er wat.
    Kennis gaat weg en komt na een half uurtje terug. van dit moet echt ophouden nu.
    ZvK belt zijn vader en die komt even aankakken, steekt kennis neer, slaat zijn vrouw en broer ook naar de tering met een knuppel. buurman neemt ie ook even goed te grazen die kwam kijken wat er aan de hand was. die vrouw had hij daarna nog haar keel doorgesneden. Politie was gebeld, maar ze stonden een kwartier verderop te kijken want het was te gevaarlijk om in de buurt te komen.

heb het al wel eerder wat duidelijker en uitgebreider uitgelegd, maar daar heb ik nu geen zin in.

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Laat me raden, Woensel??

Ben blij dat ik een een dorp woon. Gebeurt echt bijna geen drol hier..

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hou die termen maar voor je. Zou jij keurig netjes je handjes thuishouden wanneer, stel, een of andere mafkees je vriendin zou slaan?
    Tevens zeg ik ook niet dat hij het moet doen. Er is een verschil tussen 'het begrijpelijk vinden dat iemand zo denkt' en het daadwerkelijk uitvoeren.

14. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het lever niks op he. Zo'n ruzie tegenhouden, kost ze alleen maar geld.
    Nee, politie gaat veel liever even op snelheid controleren.

Ps. veder ben ik het eens met wie er zei dat je langs moet gaan met een knuppel en hem helemaal de **** inslaan.

Onderzoek werk je toch niet tegen aangezien ze onzin opschrijven en hem met paar uur werken vrij laten komen.

15. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Tja wat een gekken lopen er toch op de wereld rond..

@ reacties mbt politie
    Weer van die standaard kut verhaaltjes dat de politie er naar zou kijken zonder iets te doen, ze hebben toch vuurwapens dus zullen echt wel ingegrepen hebben als ze er waren. Wordt er toch gek van dat heel nederland zo'n beetje politie haters zijn en verhaaltjes gaat verzinnen om ze steeds zwart te maken.

16. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je zelf eens wat vaker met de politie in aanraking komen, of is familie van je soms politie? Heb namelijk alleen nog maar slechte ervaring met de politie, laatst politie die zich niet eens identificeerde terwijl zij dit in dat geval wel verplicht waren, er zelfs om gevraagd en niet gegeven 8)! Trieste gasten waren het ook, ons beetje uitmaken voor corpsballetjes. Maar goed anders openen we wel een nieuw topic over de politie.

@ TS klote voor je, heb zelf wel eens dergelijk geval in vriendenkring gehad maar ben er nooit achter gekomen wat voor straffen er waren uitgedeeld.

17. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan hij haar ook op een andere manier aanspreken. Misschien heeft die vrouw wel hele slechte ervaringen met andere honden, daarmee hoef je haar gedrag nog niet meteen goed te praten. Maar misschien kan je dan begrijpen waarom ze zo reageert. Gewoon vragen: vindt u dat normaal of waarom doet u dat i.p.v ook gelijk te gaan dreigen met schoppen en slaan. Dat is het probleem in Nederland, er wordt maar gelijk gedreigd en gedaan, zowel van je zwager als van die halve gek die het huis binnenstormt. Want wat zijn we allemaal stoer met zijn allen en we laten toch niet over ons heen lopen! Ik zeg wat ik denk!

Tuurlijk die binnenstormende man is niet helemaal goed bij zijn hoofd en moet straf krijgen, maar misschien zou je zwager ook eens kunnen afvragen wat zijn eigen reactie daarmee te maken had en of hij het niet beter anders had kunnen oplossen. Net zoals jij je kan afvragen of knieschijven kapotslaan ook maar iets oplost. Zo heeft die man waarschijnlijk ook in de woonkamer gestaan: Wat zei die vent tegen je! Ik ben hier zo godsgruwelijk boos over. Ik denk er sterk over om aan te bellen en die vent op zijn bek te slaan! Jammer genoeg, was die man ook nog dom genoeg om het daadwerkelijk te doen.

Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Vroeg me al af wanneer iemand eindelijk het verhaal van een andere kant ging bekijken. Hulden er voor.

Ik wou het zelf niet posten omdat je jezelf nu waarschijnlijk hebt verdoemt tot een heleboel kortzichtige reply's. Maar ik ben benieuwd, iig 1 iemand die na mijn mening wel nadenkt.

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    En je moet je honden aan de lijn houden.

20. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe jij zou reageren maar hou er wel rekening mee dat dit gebeurt op het moment dat zijn hond werd geschopt. Ik zou zelf mijn god niet weten hoe ik zou moeten reageren als iemand plots een trap tegen een van mijn huisdieren zou geven, uiteraard is het verstandiger om niet te gaan dreigen maar ik denk dat je jezelf op zo'n moment moeilijk onder controle houdt.

Daar komt nog eens bij dat die vrouw blijkbaar van streek raakt als iemand zoiets roept terwijl zij zojuist die man zijn hond heeft geschopt?!

Deel Deze Pagina