[FIFA09] Achievement: Duo-Hedgeidecimal [10 vs 10 match online]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sjarrl NL, 9 nov 2008.

  1. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is voor iedereen als ik mijn 360 weer in huis heb zal ik het weer opzetten jammer dat het nu mislukt is. Het nadeel van deze achievment is ook dat het lang kan duren, dus mensen heb geduld ook al zit je al in de kleedkamer, verlaat niet na 5 min want kan goed 30 min duren tot je eindelijk de 10 v 10 kan starten.
     
  2. Peter Boudewijn

    Peter Boudewijn Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    tja beetje jammer van de mislukte poging...

    maar wie niet waagt wie niet wint... volgende keer beter!

    hopelijk hoeven we alleen dan idd niet een uur te wachten en dat het vervolgens dan nog niet lukt...

    nieuwe ronde nieuwe kansen!!

    Groetjes,
    Peter
     
  3. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Een uur wachten en toen was het genoeg voor me!! Volgende keer doe ik wel weer mee ;)

    BTW ik was inderdaad later i.v.m. me werk!
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2009
  4. Hey gasten, ik was er gister ook. wij hadden gewoon een team van 10 spelers. Niet dat iedereen even goed zat op te letten, maar toch...

    Ik denk dat het handiger is om een grote groep te krijgen voordat we online gaan. meerdere teams met 10 spelers. Ook moeten we wat reserve mensen hebben, er is altijd wel iemand later, of die kan toch ineens niet. Ik stel voor teams van 15 man. en dan minimaal 3 teams. Ik wil het wel opzetten, aangezien het de enige achievement is die ik nog moet halen.

    Meld je ander bij mij aan. dan maak ik even mooie teams en prik ik een datum. geef wel even voorkeur voor tijd aan. Dan kan ik daar rekening mee houden. Stuur maar pm's. hoop dat we dit klusje snel kunnen klaren

    Als we meerdere teams hebben kunnen we desnoods teams samenvoegen als blijkt dat ze niet compleet raken om de gewenste tijd.
    Ook kunnen we 2 teams maken van bijvoorbeeld 20 mensen. Dan hebben we 40 personen. Dan moet het zeker lukken. En de personen die niet de achievement krijgen omdat de kleedkamer vol zit wachten gewoon even totdat de andere mensen wel het achievement hebben. daarna helpen we de overgebleven spelers ook even aan dat achievement zodat niemand hem misloopt. Je hoeft namelijk de wedstrijd niet te spelen. je hoeft de wedstrijd alleen maar te beginnen met 10 man.

    Toevoegen op xbox live is ook goed. GT: iebiedie racing
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2009
  5. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was er ook tot 20.15 maar toen moest ik helaas echt gaan |:-
     
  6. Ja ik nam jou plaats in bij dat team. Wij hadden later rond 21.00 uur wel 10 spelers. Maar het andere team kreeg het niet voor elkaar.... Ook omdat er dus te weinig mensen waren na mijn mening. 25 a 30 mensen is gewoon echt te weinig
     
  7. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had mij al toegevoegt, maar ik meld me aan.
    Beste kun je teams van 20 man maken.
    Voorkeurstijd: 20:00
    Maandag, Woensdag, Vrijdag.
    Of
    voorkeurstijd: 20:30
    Dinsdag, Donderdag.


    Waar slaat dit nou op. Ik heb afspraken afgezegt voor dit.
    Heb een uur zitten wachten(net als vele anderen).
    En je zei al een half uur lang dat het andere team er bijna 10 had en nog 1 moest. Ik had ook nog andere dingen te doen, dus ik ben na een uur weg gegaan. Maar wel bedankt.:thumbs: Je hebt goed je best gedaan om toch nog 10 vs 10 te krijgen. En nogmaals ik moest gewoon weg.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2009
  8. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    het is niet zo makkelijk om 3 teams te maken om 20 mensen per team te krijgen.

    Dit is mijn 2de keer dat ik het organiseer ,1st keer ging ook een tijd overheen tot we eindelijk genoeg mensen hadden, 2de keer ging ruim ander halve maand over tot we eindlijk een datum konden prikken.
     
  9. ik heb tijd zat.... als iedereen maar bereidt is om dan even fifa09 erin te gooien zodat we de achievement hebben.... daarbij ben ik er ook wel van overtuigd dat er andere teams zijn die ook met 10 spelers spelen.
     
  10. ShinyFortune

    ShinyFortune Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Men moet niet denken die ach. binnen een half uur te krijgen. Heb geduld en naarmate je dat doet zal dat zich 'uitbetalen' in die ach. :b:. Hopelijk lukt het de volgende keer wel en hopelijk verloopt het een beetje smooth.
     
  11. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vergeet helemaal de mensen te bedanken die zich in hadden geschreven en niks hebben laten horen.

    Manniehunter heeft voor een team van 10 man geregeld, helaas was dit te laat. Hopelijk lukt het volgende keer wel.
     
  12. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, volgende keer beter. Was aanwezig maar moest op een gegeven moment gewoon echt weg. Helaas.

    Ben benieuwd naar de volgende tijd / datum. Mischien idd een idee om een grote groep te organiseren. Maarja dat is maar de vraag natuurlijk! Ik houd me aanbevolen!
     
  13. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen, ik ben van plan om een hele nieuwe lijst aan te maken. Stuur mij een bericht met je gamertag erin. Mijn gamertag is: Timiboy NL.
    Ik ben van plan om het op zaterdag 16 mei te doen om 19.00 uur 's avonds. Stuur alsjeblieft alleen een bericht als je zeker weet dat je kan.
    Als je mij een bericht hebt gestuurd, zal ik je toevoegen aan de lijst. Stuur alsjeblieft geen friend request naar mij, omdat ik dan overspoeld wordt door de friend requests. Een berichtje met je gamertag is voldoende.
    Groetjes Tim.

    De lijst:

    Team 1:
    1. Timiboy NL (manager)
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Team 2:
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Reserves:
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
     
  14. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    om dit in 1 week te organiseren is bijna onmogelijk want niet iedereen zal tijd hebben.

    tips:

    - zorg eerst voor 20 man ( en reserves )
    - prik dan datum en tijd
    - zorg voor 2 teams
    - zorg voor duidelijk uitleg hoe en wat
     
  15. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen, ik zoek 20 man die graag de 10 v 10 achievement willen.
    Stuur je gamertag maar naar mij en ik zet je in de lijst:

    1. Timiboy NL
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.

    Reserves
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
     
  16. Meowth

    Meowth Guest

    Count me in, ik heb binnekort wel examens, maar dat moet wel lukken als je een exacte datum weet, zodat ik er bij kan zijn!
     
  17. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef me ook 'weer' op :)
     
  18. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er dit keer WEL bij, had vorige keer toch nog een heel lastig werkstuk dat ik moest afmaken. Dus ik ben er bij zaterdag.
     
  19. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    wil niet echt vlotten hier om 20+ te krijgen
     
  20. MannieHunter

    MannieHunter Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is heb je een uitnodiging om bij een team te komen, hierin zitten er ongeveer 15. Mits iedereen er nog inzit. Je bent hier ook mede-coach van:thumbs:.

    Verder lijkt het me verstandig dat niet iedereen probeert om op eigen houtje dit te regelen, krijg je erg veel werk mee en iedereen moet dan telkens van team switchen. Kijk straks nog wel even wie er nog bij zitten!
     

Deel Deze Pagina