Hey gasten, ik was er gister ook. wij hadden gewoon een team van 10 spelers. Niet dat iedereen even goed zat op te letten, maar toch...
Ik denk dat het handiger is om een grote groep te krijgen voordat we online gaan. meerdere teams met 10 spelers. Ook moeten we wat reserve mensen hebben, er is altijd wel iemand later, of die kan toch ineens niet. Ik stel voor teams van 15 man. en dan minimaal 3 teams. Ik wil het wel opzetten, aangezien het de enige achievement is die ik nog moet halen.
Meld je ander bij mij aan. dan maak ik even mooie teams en prik ik een datum. geef wel even voorkeur voor tijd aan. Dan kan ik daar rekening mee houden. Stuur maar pm's. hoop dat we dit klusje snel kunnen klaren
Als we meerdere teams hebben kunnen we desnoods teams samenvoegen als blijkt dat ze niet compleet raken om de gewenste tijd.
Ook kunnen we 2 teams maken van bijvoorbeeld 20 mensen. Dan hebben we 40 personen. Dan moet het zeker lukken. En de personen die niet de achievement krijgen omdat de kleedkamer vol zit wachten gewoon even totdat de andere mensen wel het achievement hebben. daarna helpen we de overgebleven spelers ook even aan dat achievement zodat niemand hem misloopt. Je hoeft namelijk de wedstrijd niet te spelen. je hoeft de wedstrijd alleen maar te beginnen met 10 man.
Toevoegen op xbox live is ook goed. GT: iebiedie racing
Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2009