De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ineens allemaal Heerenveen supporters hier :emo:.. Had liever Twente zien winnen op basis van de wedstrijd. Vind dat overigens een leukere groep maar eigenlijk mag ik ze allebei niet omdat ze afgelopen seizoenshelft allebei PSV naaide in blessure tijd :cool:..

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat is er mis met hoempapa publiek, bij ons is het tenminste altijd feest :thumbs:

soms wel een beetje een gezapig feest maar daar staat tegenover dat zelfs de Groningen supporters gewoon bij ons in het vak kunnen zitten en aan dezelfde bar een biertje staan te drinken

Vind je, vind het juist wat tegenvallen , alleen de friese xbw'ers lijken er blij mee te zijn. Ik vind het wel mooi zo , Twente heeft heel verdiend z'n prijs al te pakken met voorronde champions league en zo hebben wij ook eindelijk een beloning voor de stijgende lijn van de afgelopen jaren.

Mee doen voor de 1e 2 plaatsen is realistisch gezien niet haalbaar dus dit is dan wat mij betreft het hoogst haalbare :)

Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Marseille vs Lyon nu!

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jij vind dat mooi publiek omdat jij het gewent bent. Ik vind het hoempapa publiek. Zo zijn er best veel clubs maar heereveen spant de troon. Maar toch gefeliciteerd ;)

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Is niks mis mee! Maar heb daarom helemaal niks met heereveen. En je kan bij ons ook gewoon met supporters van andere clubs in een bar staan. Zolang het maar geen ajax, fey of utrecht is :). Ik houd gewoon van wat fanatieker publiek. Ben dit seizoen in heereveen geweest en was idd wel leuk dat je gewoon door de heereveen supporters kon lopen!

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Aii, spannend.
    Winnaar kampioen? of kan Bordeaux het nog worden?

7. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Als Twente de laatste wedstrijd had willen winnen tegen Ajax, dan hadden ze dat waarschijnlijk ook gedaan. Dan was PSV als 3e geƫindigd. Ergens ben ik dus wel blij dat Heerenveen heeft gewonnen ;)

8. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bordeaux staat volgens mij 2 of 3 punten voor op Marseille. Lyon staat 3de met 5 punten ofzo (?)

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bordeaux staat 3 punten voor op Marseille. Als Marseille vanavond wint staan ze weer gelijk. Beide hierna nog 2 wedstrijden te gaan. Lyon nu 3e met 7 punten minder dan Marseille. Als Marseille wint zijn dat er dus 10 en is het over voor Lyon.

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, die Edson Braafheid. Echt sneu voor die kerel; speelde toch wel een goede wedstrijd. Echt een topper in wording die kerel. Had veel liever gehad dat Ajax hem of Douglas naar Amsterdam had gehaald, ipv die drol van een Wielaert.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een oeverloos gelul zeg. Je doet alsof Twente twee, drie klassen beter is dan Ajax :lol:

Of je moet een grapje maken.

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Jaja, genoeg gelul nu laat ons nou maar de film zien :{

13. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je hebt gelijk.

14. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Wat heeft dat met mijn post te maken:9?

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    1 Girondins Bordeaux 36 22 8 6 74 62 - 34
    2 Olympique Marseille 35 20 11 4 71 60 - 31
    3 Olympique Lyon 35 18 10 7 64 46 - 27
    4 Paris Saint-Germain 36 19 6 11 63 48 - 36

Dit is de stand, als Lyon verliest kunnen ze zelfs nog 4de worden.
    Er worden 38 wedstrijden gespeeld, het doelsaldo is nagenoeg gelijk.

Wedstrijden;

Marseille - Lyon

Nancy - Marseille
    Bordeaux - Monaco
    Lyon - Caen
    Vallenciennes - PSG

Caen - Bordeaux
    PSG - Monaco
    Marseille - Rennes
    Toulouse - Lyon

16. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Go Bordeaux! Ik mag Marseille niet meer sinds 18 maart 2009.

17. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Twente PSV dubbelgenaaid heeft ;)
    Ze speelden tegen Ajax met een instelling alsof ze tegen een 3e-klasser speelden. Als ze hun sportieve plicht hadden gedaan dan hadden ze die wedstrijd heus wel gewonnen. Maar ze zaten toen al met de bekerwedstrijd in hun hoofd.
    Daarom vind ik het ook wel mooi dat Heerenveen heeft gewonnen. Nu moet PSV dan wel 2 extra wedstrijden spelen voor de Europa League, maar dat is eigenlijk alleen maar goed voor het Nederlands voetbal :)

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    o oke;). Naja heb de wedstrijd niet gezien dus weet het niet. Nouja die 2 wedstrijden tegen FC Kopenhagen of Sparta Praag maken dan ook niet meer uit;)..

Competitie begint trouwens al eind juli:eek:.. Echt snel!

Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Urh? Dit is juist niet goed. Als PSV er niet doorheen komt kost dat Nederland alleen punten. Als ze winnen krijgt Nederland de standaart punten die elk land krijgt als een ploeg zich kwalificeert voor een toernooi.

20. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lyon 1-0 penalty Benzema.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina