Centraal Examen 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zeepsop, 17 apr 2009.

1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    shit guys, over 3 kwartier ga ik alweer opweg naar het examen nederlands :eek: succes allemaal :D

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Succes iedereen.

3. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste examen is altijd spannend. Na de derde wen je eraan en stress je niet meer zo erg :+ Vorig jaar vond ik Nederlands het moeilijkste examen, die tekst was zo verschrikkelijk saai. Is ook het enige vak waar ik een zes voor heb gehaald op mijn eindlijst.

Maar iedereen succes! Het is best een leuke periode :)

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.126
    Is voor mij denk ik ook zo :9, iedereen stressed hem nu (tenminste met wie ik praat) van school, en ik ook. Gelukkig is het Nederlands als eerste, want dat is niet een leertoets gelukkig!

5. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, net Nederlands VWO gehad.
    De samenvatting was wel redelijk te doen, ik vond het wel een interessante tekst dus dat helpt wel, de tekst met de vragen was vet saai, over literatuur en post-modernisme en het gezeik over wat wel en wat niet een literair werk is :p
    Ook waren daar maar 5 multiple-choice vragen, echt heel weinig vergeleken met oude examens waar meer dan de helft multiple-choice is :/.
    AL met al heb er toch wel een goed gevoel over, ik was na 2 uur en een kwartier klaar.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht met spanning op een berichtje van m`n dinnetje hoe haar vwo nl is gegaan

7. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook examens, en ik vind het wel redelijk grappig want ik ben totaal niet zenuwachtig.. Het gaat allemaal wel goed komen.

Ben stiekem wel een beetje zenuwachtig voor m'n vriendin want die staat er niet heel geweldig voor dus die moet d'r examens wel even goed maken.

8. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Succes iedereen met de examens:thumbs:

9. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het moment van de waarheid is bijna daar :cool:

PS: Ik heb nog nooit in m'n leven een (echte) samenvatting geschreven 8)

10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij samenvattingen gewoon kijken naar de punten die er in moeten staan, en precies de volgorde zoals ze daar staan aanhouden.

Gewoon goed lezen. ^^

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Klopt, ik zou ze even aanstrepen in je examen, alles wat echt belangrijk is.
    Het hoeft niet heel goedlopend te zijn, zolang je alle punten ermaar in hebt.
    Je kan ook gewoon de volle punten halen;)

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Succes iedereen, ik ga maar is richting school. :D

13. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh?:eek: Je mag toch maar 2uur voor een examen?

14. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Wat mogen jullie allemaal laat! Ik ben alweer terug van Nederlands, die tekst met vragen was heel saai en er waren amper meerkeuze vragen en als ze er waren, waren ze moeilijk. Samenvatting was goed te doen en was zelfs een leuke tekst! Ik denk dat ik rond de 6 uitkom en dat dan dankzij de samenvatting, de vragen zelf heb ik best verneukt.

@Cryton: Nee, je hebt drie volle uren.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    VWO is 's ochtends, HAVO 's middags ;)

16. Meowth

Meowth Guest

Frans en Engels word een makkie, ik kan vloeiend Frans, hihi. 9,2 voor Frans en 8,9 Engels proef-examen.

Ik trip 'm wel voor Wiskunde, Maatschappijleer en Nederlands. :|

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2009
  17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    eh nja ik weet niet, maar examen nederlands VWO was dus echt k-u-t..
    amper multiple choise vragen, terwijl in de examens van de vorige jaren er wel een stuk of 10 in zaten..en die samenvatting? moest em om 10 over half 12 nog maken, had dus nog maar 20minuten..wat een kutzooi zeg. Heb em echt zwaar verneukt. Vond em echt NIET te doen, echt 3x moeilijker dan de examens van 2008/2007..

18. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Nederlands examen VWO ging wel goed bij mij vanochtend. Wel zeer weinig multiple choice vragen terwijl dat bij de oudere examens een stuk meer waren. Al met al toch veel goede antwoorden van wat ik me kan herinneren. Te chill dat de antwoorden gewoon weer op internet te vinden zijn. De samenvatting was wel kut om te doen. Heb er vast wel een voldoende voor in totaal.\o/

19. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bagger man, ik ga die dingen echt niet opzoeken, ik hoor mijn cijfer later wel :p
    Maar ik hoop dat iedereen hem kut vond, dan gaat mijn cijfer alleen maar omhoog :p
    Met een 8,6 sta ik een 8, met een 6,6 en hoger een 7.

Precies, ik heb gewoon voor elk van de punten het antwoord opgeschreven, en toen dat verhaal in een samenvatting gegoten.
    Dan moet je het maximale aantal punten krijgen als je dat goed doet, want de antwoordmodellen vragen altijd alleen maar op antwoorden op die punten.

Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  20. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook maar een schijt ding, dacht dat ik er echt geen punten voor had. Net nagekeken en toch nog 22 ongeveer (hoop ik). En met een 4.2 sta ik een 5.5 Dus dat zit hopelijk wel goed. Hij was wel echt veel moeilijker dan die van vorige jaren, had gisteren die van vorig jaar gemaakt en had meer als 2/3e goed. Nouja op naar geschiedenis:+

Edit:// Bij die samenvatting snapte ik trouwens een paar punten niet, dus die heb ik ook helemaal verkeerd gedaan, Nouja zal wel aan mij liggen:p

Laatst bewerkt: 18 mei 2009

Deel Deze Pagina