Centraal Examen 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zeepsop, 17 apr 2009.

1. Meowth

Meowth Guest

Is het alleen Tekst + Brief, of ook samenvatting, of iets anders?

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik had niet beschouwend, niet anekdote, niet voorbeeld maar...
    Wat waren de andere/was de andere:+

Weet iemand trouwens toevallig welk antwoord achter de multiple choice vragen zit?
    Want ik weet echt niet meer of ik c,b,d etc had maar wel de antwoorden die ik daar had;)

Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    betoog en uit...

fuck, hoe heet dat ook alweer:9.

Ik had trouwens die ene dat hij probeert te overtuigen, weet al niet meer of dat beschouwing of betoog is hehe:9.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.127
    Het was constatering :mad:

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Je leest regelmatig dat mensen die VMBO/MBO doen/hebben gedaan gelijk allemaal dom zouden zijn :emo: Slaat helemaal nergens op. De meeste van deze mensen zijn zeer praktisch en daar kunnen de meeste HBO/WO'ers nog wat van leren ( ik zelf ook :) ) .

Wanneer is het scheikundexamen voor HAVO :)? Die ga ik thuis voor de fun een keer maken. Is kijken of ik nog steeds zo goed ben als vorig jaar :+ Had toen het hoogste cijfer van de hele HAVO afdeling ^^

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Die ene was activerend volgens mij, dat zag je aan de laatste zin.
    Die vraag over waar die eerste alinea voor diende, dat was misschien een constatering, als die er tussen stond, wat volgens mij geen grappig voorbeeldje (anekdote) of voorbeeld. ;)

Uiteenzetting is trouwens het woord dat je zoekt Bas.

Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  7. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Yeah;), naja die meerkeuze was niet mijn sterkste punt, bij 21 had ik A8)..

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Wat was 21 dan..?!!11111!!
    Ik wil de antwoorden van de meerkeuze weten, en niet A of B maar de zin die erachter hoort8)
    Dan kan ik me cijfer wel een beetje berekenen;)

9. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    E, volgens mij was dat alles. Want je had A t/m F. en F was niks en A was stelling 1. Maar is ook een wilde gok eigenlijk:9.

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nou, morgen wiskunde. Ik heb er eigenlijk geen fuck meer voor gedaan, dus hopelijk kan ik morgen ochtend er nog even wat instampen. Ik heb hiervoor wel een aantal examens gemaakt en meestal wel goed, maar dit kun je zo makkelijk kut maken.

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Omg jij bent echt dom he8)
    Ik zeg net dat de letters me niets zeggen omdat ik me niet herriner wat ik allemaal heb ingevuld alleen welke zin ik heb ingevuld, daarom wilt ik ipv van ''A'' het antwoord in de zin horen zodat ik wel weet of ik het goed heb.
    Kom jij met een lulverhaal van A t/m F aanzetten:+

12. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ik snapte heel de vraag niet dus laat staan dat ik de antwoorden nog weet:9. En op internet staan ook de opgaven.. Net ff berekend dat ik 21 goed had (alle meerkeuze fout gerekend want met dat kut adobe werkt niet dus kan niet goed zien). En heb tussen 4 en 6 :x.. En moet een 4.6 halen kutzooi.

13. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Net ff streng nagekeken met meerkeuze erbij en had er toch een paar goed, tussen 4.6 en 6.6:).. Klopt het trouwens dat we voor vandaag (wiskunde) een formule blad erbij hebben?? Scheelt weer in m'n GRM zetten:+..

14. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij krijg je alleen voor M&O een formuleblad;)

15. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ja hoorde net van maat van mij dat dat is afgeschaft bij wiskunde, onzin:confused:.. Alhoewel ik er nooit een heb gekregen maar mijn bijlesleraar zei overtuigend dat iedereen er een kreeg, lul:+.. Moet een 5.1 halen, moet wel lukken :cool:.

16. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik nog examens deed kreeg je idd een formuleblad bij wiskunde.Zou ze voor de zekerheid maar in je GR zetten;)

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het is niet afgeschaft, vroeger mocht je er een formule boekje bij hebben ofzo, maar dat is nu afgeschaft. Er komt als het goed is wel een lijst met formules.

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Nee krijgen we niet, alleen bij M&O inderdaad.
    Maar who needs it?
    Ze gewoon alle formules in je rekenmachine, weet je zeker dat je ze allemaal kent;)

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    ff die kansformules erin zetten, vergeet altijd nCr te doen voor een zo'n kansberekening:+..

Hoe werkt dat eigenlijk:9?? Want soms heb je dan ook de kans en dan moet je bijv. 2 nCr 7 ervoor zetten.. Wanneer moet dit eigenlijk:9?!

EDIT: Heb het al.

vb.

Hans vult vijf vierkeuzevragen op de gok in. Bereken de kans op precies 2 goed.

P(X=2)=(5nCr2)x0,25²x0,75³

Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  20. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    2 nCr 7 kan sowieso niet:+ De regel is dat bij kansberekening met terugleggen de productregel word gebruikt en bij zonder terugleggen gebruik je combinaties;)

Deel Deze Pagina