Dat is zo, hij houdt het team 1 jaartje goed bezig, maar het daaropvolgende jaar is een ramp. Ik vrees dat Dembele, Schaars en de Zeeuw allemaal weggaan, dus zeer lastige taak voor Koeman. Hij moet een team gaan laten voetballen
Waar moeten die nou heen? Die kunnen echt niet naar 1 van de top competities hoor als je het mij vraagt.. Dembele heeft nog de meeste kans dan. Maar De Zeeuw kan hooguit naar Duitsland, als bankzitter, en Schaars, waar hij speelt zijn bij alle topteams al betere spelers. Subtop Engeland moet je ook maar willen..
Wel een kans om in de sterkste competitie te spelen ter wereld. En Schaars heeft het wel verdient dacht ik zo. Edit: Vond het model van Jack wel mooi bij Studio Voetbal. Danny Blind totdat Hiddink klaar is bij Rusland en dan Hiddink. Dan moet Ajax er toch wel bovenop zijn in anderhalf seizoen?
Ik denk dat Jack meer weet dan wij denken en dat niet zomaar zegt. Het was een reactie op een insinuatie van Hugo, dat Jack altijd goed is ingevoerd. Bovendien was dat bevestigende zinnetje: 'Hiddink zou dat heel graag willen' erg interessant voor ons Ajacieden. Zou echt grandioos zijn. Een lange termijn plan met Hiddink aan het roer
Ik ben ook heel serieus hoor. En ik keek ook dus ik weet het Hiddink aan het roer ben ik ook helemaal voor
Ik zeg toch ook niet dat ze allemaal naar Real Madrid en Barcelona gaan? Zeeuws gaat inderdaad naar een topteam in Duitsland denk ik, en niet als bankzitter.. Dembele kon zelfs met van Gaal mee, maar dat weet ik nog niet.. Dembele kan IMO bij elke club aan de slag, dus die is ook weg. En dan begin je over de subtop van Engeland.. Hallo, lekker denigrerend doe je daar over . Subtop, dat zijn echt fantastische clubs die veel beter zijn als onze top, dus waarom zou een voetballer dat in godsnaam niet willen? Als Tottenham of Aston Villa naar de diensten van Schaars vraagt, zegt die echt wel ja.
Ik denk dat hij clubs als Bolton en Fulham bedoelde .... Villa is laatste tijd wel sterker geworden maar weet niet of hij daar een basisplaats krijgt
Fulham is anders ook een schitterende club hoor. En een speler als Schaars hoef toch niet direct naar z'n droomclub? Het lijkt nu alsof een speler alleen weg mag naar de hoogste top. Maar een loopbaan kan ook langzaam toenemen.. Niet iedereen gaat zoals Sneijder van Ajax naar Real Madrid.. Je kunt ook eerst naar een mindere club, als opstapje voor de top.
Clubs als Wigan, Everton, Blackburn en Fulham zijn inderdaad ook mooie clubs! Maar Aston Villa en Tottenham zijn dan natuurlijk nog net een stapje hoger Misschien dat hij naar Villa kan als Gareth Barry daar vertrekt!
Xabi -> Arsenal, Barry -> Liverpool, Schaars -> Villa. Dat zou leuk zijn haha. Arsenal had interesse in Alonso en Liverpool in Barry .
Ajax is op zoek naar een nieuwe hoofdcoach. Algemeen directeur Rik van den Boog licht de werkwijze van de club in deze zoektocht toe. http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Zorgvuldige-zoektocht-naar-nieuwe-trainer.htm Ik vind het wel mooi dat we tussentijds een heel klein beeje worden bijgepraat.
Ja, het is leuk om te lezen en het is goed dat ze daar aandacht aan besteden. Edit; Ja, en Vermaelen dan? Willen ze die soms aan Aston Villa of Arsenal verkopen.. Plus we hebben nog genoeg verdedigers.
Um, als Aston Villa losgaat op Vermaelen kan Ajax hem denk ik niet behouden. 2mil als ze dat besteden aan Braafheid en 10+ miljoen voor Vermaelen krijgen natuurlijk wel weer 8miljoen of meer winst niet kijkend naar sportieve gevolgen.
Vermaelen naar het centrum (waar die hoort), Braafheid op links. Wielaert en Oleguer zijn geen zekerheidjes. Verder hebben we alleen Alderweireld. Niet echt 'genoeg verdedigers' als je het mij vraagt. Vermaelen moet dan wel blijven uiteraard. Die is duur, heeft net bijgetekend, en wilde vorige keer al niet naar Ajax. Zal nu Twente boven Ajax is geëindigd helemaal niet meer willen, en Twente zal hem aan z'n contract houden. Daarom is Braafheid interessant... Bovendien is Braafheid een linksback, en daar hebben we nu alleen Vermaelen (die eigenlijk centrale verdediger van origine is).