Zooooooooooo dan, deze komt alweer uit 2008? My god....gek dat niemand over autos praat
Van een
naar een
De auto die ik eigenlijk al vanaf dag 1 wilde, maar kon het mij gewoon niet realiseren vorig jaar, dus ging ik voor een andere eerste auto. Ik ken de verhalen van dat het een risico is met een tweedehands golf halen, maar inprincipe zijn ocassions altijd een risico.
Ik ben naar de garage gegaan met twee jongens die heel wat know how van autos hebben, onder de motorkap gekeken, motor gestart, klonk zeer goed. Een testrit gemaakt, remmen getest, zag er allemaal zeer goed uit. Ik vroeg één van die jongens wat hij zou doen in mijn geval...en daarop zei hij dat ie niet into Golf was maar dat het er zeer goed uit zag en hij zou het doen.
Ik kreeg bij deze garage 500 euro terug voor mijn opel , ondanks dat ie volop olie lekt,en de man zag dit ook...ook dat de blanke lak van het dak flink aan het loslaten is en ronduit lelijk is. Bij andere garages kreeg ik nog geen 200 voor mijn opel terug. Kortom...1650 vroeg hij in totaal voor de Golf, maar met inruil van mijn corsa word zo'n grapje een stuk aantrekkelijker.
Kortom...morgenmiddag ga ik hem ophalen.
(en nee, ik ben niet zo'n stoer jongetje die wil patsen...een image die de Golf helaas al een hele tijd heeft)
Klik om te vergroten...