Waarom kan je m nu niet als monitor gebruiken dan? Daar is die toch ook perfect voor?
Neem je ps3 ff mee naar de winkel en ga gamen en films kijken. Dat is echt de enige manier.
24p heeft te maken met de juiste weergave van blu-ray films op 24 (of een meervoud hiervan) hz. Geen van beide toestellen kunnen dit, alleen de duurdere lcd´s en plasma´s kunnen dit.
Ze verkopen heel veel meubels, dus er zal best wat minder spul tussen zitten. De vele meubels die ik bij hun heb gekocht zijn niet alleen heel mooi en kwalitatief erg goed, ze zijn ook nog ´s niet duur!
Dat gebeurt alleen als je op jouw manier calibreert met een kleurenmeter van €100. Er is nog nooit een vergelijkingstest geweest waarbij een lcd het won van een plasma.
Ik lach me altijd gek om die onzin van jou. Blijf vooral de volgende keer niet te lang weg!
--------
Groeten trouwens aan iedereen hier vanaf Gran Canaria (huwelijksreis) , 25 graden en de eerste dag al verbrand! :b:
Ze hebben hier ook al 10 jaar MediaMarkt! Als die hier in de buurt zit ga ik wel ff kijken
Laatst bewerkt: 21 mei 2009