De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de rest van de posts niet gelezen, dus sorry als ik tegen de zere schenen trap! Het is gewoon een trieste vertoning van Feyenoord en dan mag er gewoon ook over gepost worden denk ik!

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou Groningen nog niet geplaatst zijn voor de volgende ronde en dat zijn ze nu wel al.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ging er volgens mij meer om wanneer, bijvoorbeeld, feyenoord maar met 1-0 of juist met 8-0 hadden gewonnen er alsnog een 3de wedstrijd zou komen. Het is daarom raar dat het niet op doelsaldo gaat zoals je dit bijvoorbeeld altijd ziet bij andere returns (uefa cup, CL enz.).

4. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Groningen heeft gelijk gespeeld en gewonnen, dus 4 punten. Utrecht heeft er 1, daarom is er geen derde wedstrijd. Als ze weer gelijk hadden gespeeld was er wel een derde wedstrijd.

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dacht dat het bij de promotie/degradatie playoffs in ieder geval anders geregeld was. Daar was het gewoon de eerste die 2x had gewonnen was door, dacht ik.

Die playoffs zijn zo verwarrend 8) Ook met die bekerfinale etc. ben blij als het weg is.

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    :lol:

Die Feyenoord supporters zijn pas zielige figuren. Die zijn nog meer met Lurling bezig dan hun eigen team aan te moedigen. En Boukhari was nog niet ingevallen en hij was ook gelijk aan de beurt :emo:

Jammer dat Lurling die 0-5 er niet nog had ingeschopt toen hij die voorzet van Boukhari kreeg, verdiende die wel :)

0-4 is gewoon een keihard pak slaag, uitgedeeld door Lurling en z'n 'rotzooi'.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Komen dr geen samenvattingen op tv?

edit: zie het al, half 11 pas... sportjournaal

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Gozer, ik benadruk gewoon dat het kut is bij Feyenoord. Ik heb het hele seizoen nog niet één keer richting Rotterdam gelachen. Ik hoop juist dat die stumpers er eindelijk weer eens bovenop komen zodat we weer wél kunnen lachen als ze op hun bek gaan. Het blijft toch de eeuwige rivaal hè... Ik zie ze niet graag naar de kloten gaan in ieder geval.

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    kak, 1-0 Roda.
    Die Yulu-Matondo gaat helemaal los na zijn rebound in open goal :emo:.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, en dat 'DANKE.....BITTE!' na een goal zou ik dus totaal niet missen. Lekker opbokken naar de Jupiler League met die smakeloze hap.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jawel joh. De enkele keren dat ik er was heb ik me daar zeker mee vermaakt. Hier hoor je ook enkele mensen erover klagen want het benadrukt het 'Duitse' imago voor het 'noorden'. Dat boeit mij echter geen ruk en naar mijn mening de Roda-supporters ook niet. Het was steeds heerlijk om dat te schreeuwen wanneer Roda voor stond. Heb echter alleen wedstrijden van Roda bezocht die ze wonnen dus misschien is het wel vervelend wanneer (weer) kansloos aan het verliezen zijn. ;)

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Haha, ben voor ado maar ging met een maat gister een keertje mee naar feyenoord. Was allemaal best triest, maar heb me wel vermaakt :D.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En wat Rodasupporters vinden interesseert mij geen ruk. Laat ze zich maar inschrijven bij de 2. Bundesliga.

14. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Roda \o/

Hoort gewoon in de eredivisie. Net zoals RKC. Hopelijk staan die teams volgend seizoen in de eredivisie :)

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wolfsburg al op 1-0, hopelijk pakt Stuttgart Bayern nog even zodat Bayern 3e wordt. :cool:
    Wolfsburg 2-0!
    Bayern 1-0 door eigen doelpunt van Boulahrouz.
    3-0, lijkt me duidelijk. Hoffenheim ook 0-1 voor.
    Wolfsburg 3-1 Werder en Schalke 1-1 Hoffenheim.

Laatst bewerkt: 23 mei 2009
  16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    4-1 Wolfsburg

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wolfsburg keihard kampioen geworden. Klasse is dat:thumbs:

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En laat het mij nou ook niks boeien wat jij ervan vind;)

Geweldige sfeer gisteren. Die ontlading na afloop...prachtig. En 17.400 man bij een play-off wedstrijd voor promotie/ degradatie is ongekend. Het teken dat Roda hier toch echt wel leeft.

Nu hopen dat we het karwei ook afmaken, en dat we volgend jaar gewoon weer mooi op het hoogste niveau spelen *)

Ik moet trouwens wel zeggen dat deze wedstrijden echt niet goed zijn voor m'n hart! Wat een spanning elke keer weer!

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wolfsburg overtuigend kampioen. Mooi zo.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Leuk ploegje, goede spelers. Vind de Bundesliga altijd wel vermakelijk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina