Wat is je punt? kom je nu na 2 weken zeggen dat Michael Essien een mooie goal scoorde? En ja Iniesta scoorde in de 93ste minuut, what's your point?
@ Meowth, je kan wel zo gaan terugkijken nu een stuk later, maar dat heeft nu toch geen zin meer man. Als je het opmerkt wanneer je op dezelfde avond of de dag erna analyseert oké, maar het is nu 2-3 weken later. Bovendien schiet je met als ook niets op. Als Henry die penalty had gekregen, was de tweede wedstrijd al weer heel anders geweest.
Chelsea heeft het zelf verzuimd om het op slot te gooien, en het is zowat een voetbal-regel dat als je het zelf niet afmaakt de tegenstander het wel voor je doet _0/.
Zullen we nu weer terug gaan op de orde van de dag?
Edit 1: Nitram, ik hoorde gister van mijn oom (ja voordat iemand gaat roepen dat dat een verkeerde autoriteit is blablabla, hij bevind zich wel redelijk in dat BVO wereldje) dat het met de investeerders was stukgelopen op het feit dat de investeerders een nog verdere daling van de begroting van 39 naar 37miljoen wilden? Dus dat het is stukgelopen op het verschil in 2 miljoen?
- Zoiets was het? Zal natuurlijk niet de enige reden zijn geweest.
Dat snap ik dan niet als je zo diep in de shit zit verzonken ga je toch niet zeuren als iemand je een touw toegooit?
Edit 2:
Werd hij afgetrokken in het veld? Schrijf eens een logische zin. Je bent toch niet pas twee dagen in Nederland man.
Klik om te vergroten...