De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maduro hoort inderdaad geselecteerd te worden, is goed bezig in Valencia.

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je volkomen gelijk in. Als Ajax de laatste paar jaar de echt goede spelers kon houden dan zouden ze elk jaar een echt goede ploeg gehad hebben.

Ik vind dat de FIFA de clubs haar eigen gang moet laten gaan. En ik vind wel dat de FIFA moet zorgen dat de clubs hier in Nederland ook honderden miljoenen in het rood mogen staan. En het is btw ook wel goed voor de economie al die lenigen volgens mij. Want die spelers verdienen lekker en gaan dan ook veel geld uitgeven.

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaa lekker 100en miljoenen in het rood :confused:. Gooi je ook ff een miljoentje rente weg elkaar. Goed dat de knvb het in de gaten houd!

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ach ja, want een paar honderd miljoen is natuurlijk niet erg. Jij verdient later ook een paar miljoen per maand, valt allemaal wel mee hé.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vind je het geen logischere oplossing om te zorgen dat juist niemand honderden miljoenen in het rood mag staan?

't Is maar een suggestie hoor...

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een goede zaak, het is alleen zuur dat het bij de rest niet gebeurd. Beetje oneerlijke concurrentie.

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    :):

8. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    zoiets noemt men een zeepbel, die knapt een keer en dan heb je de poppen aan het dansen.

@Daz, nou je voorspelling dat Olsen vandaag zou worden gepresenteerd is helaas niet uitgekomen.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De Deense voetbalbond wil pas praten na de cruciale wedstrijd tegen Zweden op 6 juni. Ik neem aan dat Ajax niet het risico gaat nemen dat ze tot dan moeten wachten en dan alsnog een 'nee' krijgen van de bond en dat Ajax nu naar een andere kandidaat gaat zoeken.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Pff.. En dat moet het land van mijn kinderen gaan leiden met die miljoenen van 'm... :'-(

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Pff, zo'n gekut in de verdediging. Vraag me af hoe Pep dit gaan oplossen. Ik vermoed zoiets als dit:
    -------------VV---------------
    Puyol-Yaya Touré & Piqué-Keita

En Busquets als verdedigende middenvelder AKA stofzuiger. Neem je wel een enorm risico maar ik zie weinig andere oplossingen. Ja, Puyol in het centrum. Maar dan krijg je kopzorgen over de rechtsback. Cacéres zou ook opgesteld kunnen worden maar die komt niet zeker op mij over. Een ander jonkie zou kunnen maar dat lijkt mij ook een te groot risico in een wedstrijd als deze. Bovendien denk ik dat je Yaya's lengte heel goed in die wedstrijd kan gebruiken. Wel experimenteel dit.:{

Dit klinkt goed. Henry traint ook alweer met het team mee, die zal dus wel kunnen spelen. Zolang deze 2 (en met name Iniesta) maar mee kunnen doen.

Wedstrijd van vanaaf ga ik wel kijken maar ik zit volledig met m'n kop bij woensdag.:emo:

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja als Iniesta niet mee zou kunnen doen moet je weer met een gehandicapt middenveld spelen zoals de tweede wedstrijd tegen Chelsea, en we weten hoe dat ging :mad:

Nera, ik lees net dat Inter Sneijder wilt :+

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik dacht Yolanthe

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is een bonus :+

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat zou ik zéér toejuichen. Ik roep het al maanden :) Eindelijk blokvoet Stankovic een paar plekken terug en een echte, technische verbindingsspeler met een geweldige pass, actie en trap.

Maar ik vraag me af of hij vertrekt bij Madrid. Lijkt me een van de weinige Nederlanders die (vooralsnog) goed genoeg is om te mogen blijven. Yolanthe (en eventueel is Sylvie ook een optie) kan lekker paraderen door Milaan. Die voelt zich vast snel thuis. Beter die rondwarende parfumlucht dan dat stinkende visdorp in ieder geval :9

Laatst bewerkt: 23 mei 2009
  16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sylvie niet, Sylvie niet :9

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zelf zei hij volgens mij: Leuk om te horen, maar ik hoef hier niet weg.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    't Is nog maar de vraag of hij die keuze ook nog heeft als Perez en een nieuwe trainer daar de dienst uitmaken.

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Daarom is het zo stom dat ze Perridon afgeblazen hebben....
    Trouwens heeft Feyenoord 3 jaar om uit deze situatie te komen voordat ze de licentie kwijtraken.....

Jij bent ook zo wisselvallig als het weer:

Je snapt er, afgaande op deze reactie, vrij weinig van.....

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat dat wel meevalt in de voetballerij. Het is niet precies hetzelfde als de gewone economie.

Maar Olsen kan toch net zo te werk gaan als, Guus Hiddink bij Chelsea?

Als we het AD mogen geloven, dan aast Arsenal op Vermaelen. Voor Vermaelen zou het heel mooi zijn. Maar voor Ajax sportief gezien niet. Dus denk ik dat ze Vermalaelen in Amsterdam moeten houden. Anders krijgen we nooit meer een hele goeie ploeg=( Al denk ik dat er nooit meer een CL gewonnen zal worden door een Nederlandse ploeg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina