De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Och daar doe je niks meer aan, ook al is Ajax dit seizoen van bedenkelijk niveau dan nog worden de betere spelers weggekaapt.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk niet dat Ajax hem laat gaan, hij is erg goed aan het ontwikkel en echt een vaste waarde in het team, plus het feit dat hij de captain is.

3. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat Ajax hem niet laat gaan onder de 15 miljoen. Hij idd gewoon heel belangrijk en kan ook wel eens scoren:) Maar over het aanvoerderschap ben ik het niet helemaal met je eens. Want Van Basten is weg en misschien word hij onder de nieuwe trainer geen aanvoerder meer. Ik denk wel dat het verstandig zou zijn om Vermaelen als aanvoerder te laten, ook om hem langer in Amsterdam proberen te houden. Maar Anders zou Suarez de nieuwe aanvoerder moeten worden vind ik.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha vind je? Die kerel kan amper Engels of Nederlands spreken man.

Laatst bewerkt: 23 mei 2009
  5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    *zucht* Gaan we weer.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=78837

En ook wat Daz zei.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Op elk bericht van Josh zie ik wel een stuk of 3 reacties van "Haha wat dom" ofzo. Ga er dan gewoon niet meer op in.

Anyways, 15 miljoen is voor een verdediger best veel. Ik geloof niet dat Arsenal dat eventjes gaat neerleggen. Ik vind Vermaelen een topper met een Ajax-hart, maar ik vrees dat hij voor Arsenal wel vertrekt. Voor een subtopclub zal hij niet weggaan(Atletico, Aston Villa etc) maar voor een topclub denk ik wel.

Alles lager dan 15 miljoen mag Ajax wat mij betreft afslaan.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch best bizar hoe kortzichtig en simpel hij reageert op dingen?

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik snap echt niet wat Wenger in Vermaelen ziet. Kom met een bikkel die ervaring heeft, niet wéér met een aardige jonge speler die nou niet echt veel ervaring heeft. =(

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar als je hem aandacht geeft dan gaat ie er alleen maar mee door.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik las in een artikel in de VI, een interview met Cocu en de Boer , ook iets over de aanvoerder bij Ajax. De Boer opperde om Wielaert volgens seizoen aanvoerder te maken.

Ik denk dat dat een goed plan is, dan is het ook van belang dat ajax zo snel mogelijk een nieuwe trainer presenteert. Belangrijk voor Ajax volgend seizoen is denk ik de voorbereidingen, ben benieuwd.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vanavond de Belgische kampioenswedstrijd.
    Als het wederom 1-1 wordt in Luik, komt er dan een derde wedstrijd of gaan ze verlengen + penalty's nemen?

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Wielaert nogal tegenvallen eigenlijk.. zou niet weten waarom hij aanvoerder zou moeten worden.. Gabri of Vermaelen vind ik een veel betere keuze..

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gabri hoort gewoon in de basis, samen met Aisatti, Lindgren en Enoh. Jammer dat we dan weer 4-4-2 spelen.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nou eenmaal niet anders. We hebben geen vleugelspelers, geen ajax-spitsen, geen ajax-backs, geen spelverdeler... dan houdt het wel op met dat 4-3-3. Zo zou ik spelen:

------------Vermeer-------------
    VdWiel--Oleguer-Wielaert-Vermaelen
    -------------Enoh--------------
    Gabri------------------Emanuelson-
    ----------Aissati---------------
    Suarez----------------Sulejmani----

Of Enoh en Gabri centraal en dan Emanuelson linkshalf en Aissati rechtshalf.

Vertonghen heb ik eigenlijk geen plek voor, dat is zo'n multifunctionele speler die nergens echt tot zijn recht komt. Zou het beste op het middenveld kunnen maar mist de handelingssnelheid daar voor.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ajax moet alleen 4-3-3 als ze er daadwerkelijk de middelen er voor hebben. Echter, die hebben ze momenteel gewoon niet en dan vind ik het best logisch dat er geswitched mag worden naar een 4-4-2. Wat Ajax nodig heeft is een goede aanjager en leider op het middenveld. Dat ontbreekt er nog aan. Gabri moet sowieso in de basis (Wat had die gast überhaupt fout gedaan om constant naast de basiself te raken afgelopen seizoen?), Anita lekker verhuren of verkopen, Aissati er ook in en de Steek terug op de goal.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou Gabri op de plaats van Enoh zetten, of ipv Enoh Verthongen.. maar je hebt daarmee wel gelijk, geen handelingssnelheid. Cvitanich tja.. die hoort in de spits, maar die moet zich eerst nog verder ontwikkelen.

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    En wat te doen met Sulejmani eigenlijk? Het is kapitaalvernietiging om hem weg te doen, maar om hem te behouden...pfff8) Cvita heeft ook weinig laten zien dit seizoen, maar was vaak geblesseerd.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, klopt.. En blijft Leo nog in Amsterdam? Wie weet. Sulejmani ja, heeft ons echt klauwen met geld gekost maar die jongen kan het wel, dat heeft hij bij Heerenveen laten zien. Ik denk dat hij volgend seizoen beter zal gaan voetballen mits de trainer hem op de juiste plaats zet. Dus niet in de spits of op 10.

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Tja, Leo. Geen idee eigenlijk. Misschien wil hij de nieuwe trainer afwachten?

Ik zat trouwens na te denken over de defensie van Oranje. Is het geen idee om Hedwiges Maduro weer een kans te geven in Oranje? Hij is inmiddels volwaardig basisspeler bij Valencia in het centrum van de defensie en hij is volgens mij nou niet echt slechter dan een Ooijer of een Mathijsen.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tja, verdedigers.. Nederland heeft nooit echt 1 goede verdediger gehad.. Alleen Frank de Boer vond ik geniaal goed, verder nooit iets wat de middelmaat ontsteeg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina