Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ach, hoogstwaarschijnlijk krijg je die kassa opleiding gewoon doorbetaald, dus dat valt dan wel weer mee.

Ik moest voor mijn werk een poosje terug 2 keer een dag in het weekend op Bedrijfshulpverlenings cursus.. lekker brandende auto's blussen enzo, was wel leuk. En het was gewoon lekker 16 uur doorbetaald :)

2. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    Morge ffe sollicitatie gesprek voor zaterdagbesteller bij TNT.
    Ik weet niet wat ik moet verwachten maar ik heb gehoord dat je behoorlijk salaris krijgt.
    Heeft er iemand ervaring mee ?:D

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Werk zelf als zaterdag besteller, je zal denk ik rond de 6 euro per uur krijgen als 17 jarige.

4. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    wat moet je allemaal doen ?

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    post sorteren en daarna bezorgen.

6. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    geen pakket ofso gwn post tog ?

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ja gewoon briefpost.

8. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    is het wel chill werk ? Ik klaag meestal over de managers en cheffen die rondlopen om werknemers te irriteren xD

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zat er ook aan te denken om bij TNT te gaan werken. Eerst voor Zaterdag, maar zag ook dat ze mensen zoeken voor in Juni/Juli/Augustus. Is wel netjes eigenlijk, met ( hopelijk ) een lekker zonnetje post rondbrengen.

Hoe gaat dat precies Nitram. Je haalt ergens je post op en brengt het dan rond. En hoe zit het met tijden, moet je het binnen een aantal uur rondbrengen of iets in die richting ?

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat gewoon naar een depot, daar moet je met ze allen post gaan sorteren, dus niet alleen je eigen post. Dan als het klaar is mag je naar buiten om je post te bezorgen. De post is verdeeld per wijken. Je krijgt er 1 of 2. Per wijk staat een tijd die je uitbetaald krijgt.

Bijvoorbeeld er staat 2 uur over een wijk en je loopt het in 1 uur dan krijg je dus alsnog 2 uur uitbetaald. Maar meestal zijn de tijden wel redelijk krap. Als je een goede reden heb mag je er ook langer over doen.

Ik begin om 9 uur en moet officieel tot 11.15 binnen blijven om te sorteren. Dan mag ik gaan bezorgen, als het 11.15 nog niet allemaal gesorteerd is moet ik langer binnen blijven. Voor mijn wijk staat 2 uur lopen.

11. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    als je eerder klaar ben mag je dan gwn na huis ofso ?

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je je post heb bezorgt mag je naar huis ja.

13. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    en heb je nog wat tips voor sollicitatie gesprek ?:p

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    En krijg je ook betaald voor het sorteren ?

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard, dat is gewoon onderdeel van je werk. Denk je dat ik ff 2 uur lang onbetaald ga zitten werken :+.

Je moet eerst een bepaalde tijd binnen zitten, krijg je voor betaald. Kan soms langer duren soms korter. En je krijgt betaald voor het bezorgen waar een vaste tijd voor staat.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oké bedankt. Even snel binnenkort wat regelen. En over zo'n depot hier bij mij een paar straten verder op is er een garage waar altijd mensen van TNT zijn. Volgens mij halen ze daar hun post altijd op, is dat ook zo'n depot denk je ?

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel, er zijn altijd wel aardig wat depots per stad. Je kan volgens mij ook kiezen om alleen te bezorgen, dan begin je om 11 uur ongeveer. Maar ik weet niet of dat ook zaterdagbesteller is of een andere functie.

Maar volgens mij zijn er maar een aantal plekker per stad waar het gesorteerd wordt. Dus het kan zijn dat het een stuk verder weg is voor je. En dat het depot vlakbij je alleen is om post op te halen.

Laatst bewerkt: 24 mei 2009
  18. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0

redelijk hoge salaris :eek:

19. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren sollicitatiegesprek gehad en ik ben aangenomen als zaterdagbesteller :D

20. Mike1984

Mike1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er nog mensen in friesland wonen en die werk zoeken in de luxe jachtbouw stuur dan even een PB, ik kan nog wel 1 a 2 jongens gebruiken .

Het kan maar even gezegt zijn :xO-)

Deel Deze Pagina