De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Bij Feyenoord kunnen ze dan nog wel wat jaartjes mee en blijf je er ook langer aan vast. Maar wil niet zo'n Urzais effect die even voor 1 jaar tekent en vervolgens finaal faalt, PSV is geen ploeg om af te bouwen maar moet gewoon op en top kunnen presteren.

EDIT:
    Ryan Donk, deed het toch best aardig bij WBA?

En Koenders vond ik ook wel sterk bij NEC, hopelijk dat ze die inlijven daar!
    Waterman naar Feyenoord??

Laatst bewerkt: 25 mei 2009
  2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sowieso verwacht ik niet dat Jol komt, heeft het enorm naar zijn zin in Duitsland en is er pas een seizoen.

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Donk zakte ook bij WBA door de mand na eerst een paar wedstrijden redelijk te hebben gespeeld. Waarschijnlijk had hij toen een goede kroeg/ uitgaansgelegheid gevonden dus was er voor je best doen op het veld weinig tijd meer ;)

Koenders heeft inderdaad wel leuk gespeeld bij NEC en nog een paar goaltjes gemaakt, maar beter dan vorig jaar was het niet en zelf vorig jaar toen iedereen slecht was, was hij te licht.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Omdat iemand een mentaliteits probleem heeft hoeft dat niet te betekenen dat hij elke avond in een kroeg doorzakt.....:+

Zie/zag Vormer (oke kut voorbeeld 8) ) en Mendes Da Silva ook vaak genoeg hier stappen.

Oh en Haris....maar die kan zijn achterlijke trucjes alleen hier in Oud-overdie op de straat kwijt 8)

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik bedoelde er ook gewoon mee dat Donk er niet goed mee bezig is. Heel jammer, want ik zag het 2 jaar terug echt in hem zitten. Hij is zo sterk en kan op de man spelen, maar zijn kop laat hem helaas in de steek:+

Mendes gaat inderdaad wel eens stappen, net als Ari en Pelle bijvoorbeeld, maar die zijn toch wel wat beter met het voetbal bezig. Met Haris en Vormer noem je nog wel wat voorbeelden op ja _O_ Populaire jongens is de waerdse :9

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Daar noem je ook even een voorbeeld:emo: Was hem eigenlijk al vergeten. Wat een stuk verdriet was die gozer. Wat een houten klaas:lol:

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik vind het allemaal stuk voor stuk eredivisie waardige spelers 8). Snap het niet echt, want wie gaan er allemaal weg? Als ze El Hamdaoui en Dembele niet houden, dan is Pelle wel handig. Zo slecht als dit seizoen is die echt niet :p.

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Haha meteen goed! Blacklist en Fame=DJ waren vaste prik voor die gasten 8)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Johan Derksen zegt net dat Jol oren heeft naar Ajax en dat Ajax al de hele dag aan het vergaderen is. Voornaamste struikelpunt is de technische staf van Jol: zijn broer en Zeljko Petrovic. Vind die assistenten niet echt geweldig, maar ja het moet maar. Het is altijd nog beter dan Danny Blind.

Jol zou een goeie keus zijn voor Ajax, heeft het geweldig gedaan bij RKC en Tottenham. Heeft de gave om jonge spelers beter te maken.

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Is ook zo maar kan ook zo hier gebeuren. Net als Tommy vd Leegte. Moest dan ook een ervaren middenvelder voorstellen maar was gewoon echt te slecht voor PSV omdat die al over zijn top was, kwam toen van Wolfsburg en in totaal 2 wedstrijden gespeeld voor PSV:emo:.. Denk dat de enige versterking die echt PSV waardig zijn spelers zijn tussen de 30-33 die dan nog minstens 2 à 3 jaar meekunnen. Zenden mag van mij dan wel komen maar moet nog maar zien of Ooijer het nog waar maakt, een speler met een 1-jarig contract kan ik niet echt als versterking zien voor een team.

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien willen ze veel gaan inkopen? Ik snap het ook niet echt.
    Het is gewoon goed om een brede selectie te houden, zeker met een seizoen met europese wedstrijden. Ook Kees Luijckx heeft toch echt wel potentie. Hij werd afgelopen seizoen gewoon op de verkeerde plek gezet, ik denk dat het eenzelfde type als Mendes da silva is. Centraal in de verdediging was hij waardeloos, maar voor de verdediging is het gewoon een prima voetballer. Als je dan toch de Zeeuw wilt vervangen kan dat prima met deze spelers denk ik. En dat Kees kan voetballen heeft hij wel bewezen bij Exelsior denk ik.

Over Zenden die misschien naar AZ komt ben ik wel positief, heeft veel (oa CL) ervaring en kan ook zijn steentje bijdragen.

Laatst bewerkt: 25 mei 2009
  12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh niet gezien, helaas. Ik zie liever Jol komen dan Blind achter het roer zetten inderdaad. Misschien dat hij iemand kan meenemen uit Hamburg? Een leidend-type persoon.. met ervaring.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer van die technische staf.. maar dit gaat de goede kant op! Was even bang dat het Blind ging worden.

14. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Als ze hem nu echt eens de tijd geven om iets te bereiken en hem niet naar een jaar er weer uit schoppen heb ik er wel vertrouwen in. Hopelijk gaan ze nu niet uit van instant succes want zoals het er nu uit ziet heeft ajax gewoon veel tijd nodig om te groeien. Ben in ieder geval blij dat het geen Blind is geworden.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Als dat achterlijk publiek Jol maar de tijd geeft........

16. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hier staat dat hij een contract voor 5 jaar bij Ajax kan tekenen. Ik zie wel hoe lang hij blijft. Je weet het nooit met die supporters en leiding daar bij Ajax.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dat is dus allemaal uit dat artikel uit de Telegraaf.
    We zullen zien, Jaap de Groot is meestal wel aardig geïnformeerd, vandaag is van der Boog dus naar Hamburg om de laatste dingen te regelen met HSV zelf.
    Dat jaarsalaris zal geen probleem zijn lijkt mij en als deze trainer wel meteen de jeugd ook op de schop neemt.....ik vind het prima

Laatst bewerkt: 26 mei 2009
  18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met Van Basten was dat het een gok was om hem de tijd geven, hij had namelijk nog helemaal niets bewezen op clubcoach-gebied. Jol heeft dit duidelijk wel, hij is 2x 5e geworden met Tottenham Hotspurs, is daarmee met afstand de succesvolste coach van de Spurs in de laatste 10 jaar. Ook met RKC deed hij het uitstekend. En met HSV lang meegestreden op drie fronten. Lijkt me voldoende om Jol gewoon te laten zitten ook al worden we geen kampioen.

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah zeg dat maar tegen morrende "supporters" .. Ik ben van mening dat de inconsistentie van de afgelopen jaren echt dodelijk is. In een jaar tijd bouw je nou eenmaal geen team op dat al zo lang een beetje verdwaasd als los zand fungeert. Maarja je bent topclub dus wil je resultaten, en is lange termijn denken en een plan opzetten uit den boze.

Ik denk dat ik Liever Olsen had gezien dan Jol, maar Jol is zeker geen onverdienstelijke trainer en veel beter dan Blind. Blind gewoon blijven op de positie waar hij nu is

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat Jol wel een goede keuze is voor Ajax.. Schijnt dat ie rond de €2.5 miljoen gaat verdienen dan? :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina