De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Even ter toevoeging van Ajax.nl

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Een Haags icoon die de stap naar ajax maakt. Word niet erg gewaardeerd!

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Scheveninger! ;)

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jááá, lekker boeiend gek.

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Snap het trouwens echt niet. Van HSV naar Ajax.. Zeker de situatie bij Ajax al een paar jaar is het nou niet echt fijn om daar binnen te stappen.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat noemen ze ook wel een uitdaging.

Bovendien had Jol geen zekerheid bij HSV:

- Hij mocht niet de spelers halen die hij graag wilde
    - Z'n contractverlenging liep vooralsnog niet goed
    - Hij had ruzie met de directeur
    - Geen toekomstperspectief met een matige selectie

Dat begrijp ik althans uit de Duitse media.

Bij Ajax:

- Alle macht (coach, jeugd, aankopen onder zijn hoede)
    - Eigen land
    - Schitterende uitdaging om je te bewijzen als coach
    - Langetermijnproject

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Scheveninger maar hij is begonnen bij den haag en altijd beweerd dat den haag zijn club is. Als je den haag in je hart hebt dan ga je niet naar ajax. Vorig jaar beweerde die dat als er 10k supporters zijn naam zouden scanderen dat ie zou komen. En dan gaat ie naar dat smerige ajax. In den haag uitgekotst en na 3 verloren wedstrijden ook in amsterdam.

Zie hierboven, heel boeiend idd. Mensen die weten hoe het zit die doen zulke dingen niet. Lees maar is een intervieuw van Lex Immers uit de afgelopen VI. Dan begrijp je het misschien wat meer!

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Laten we het hopen :9

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het vrij naïef om te denken dat mensen zulke clubs afslaan omdat ze -met alle respect- bij Den Haag gevoetbald hebben en daar hun hart aan hebben verpand. Als het nou een echte concurrent was oké. Feyenoord-Ajax ligt bijvoorbeeld moeilijker omdat dat tot voor kort ook op sportief gebied echte rivalen waren, en gewoon elkaars aartsvijanden zijn. Den Haag is meer haat onder de supporters.

Zulke woorden hebben zo weinig inhoud. Dirk Kuyt roept ook bij iedere club (inclusief Quick Boys) dat ie er z'n carrière af wil bouwen. Wat kan het die gasten nou schelen...

Laatst bewerkt: 26 mei 2009
  10. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Dacht dat zijn positie daar wel stabiel was. Nouja het is zeker een uitdaging om bij Ajax langer dan 1 seizoen hoofdtrainer te blijven. Nu nog maar zien wat voor aankopen ze gaan doen..

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Joh, hij verdiend miljoenen bij HSV misschien nog wel meer dan dat ie bij ajax gaat verdienen. Martin is achter mansveld misschien wel het grootste icoon van den haag. Kon goed opschieten met supporters van den haag en weet dat dit hem niet in dank afgenomen word. Maar blijkbaar heeft ie het er voor over. Word een leuk onthaal als is hier komt spelen volgend jaar!

En martin die verkondigde zelfs in Duitsland dat den haag zijn club is. Dat is wel wat anders dan Dirk Kuyt. Maar van mij hoeft niemand het te snappen. Het gaat om het gevoel en dat is gewoon helemaal kut! Hoop dat ie de 1e 3 wedstrijden verliest, kan die ook gelijk weer weg!

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Moest dit nu echt? We zeggen toch ook niks over dat langharige tuig uit jouw buurt?

Anyway, persoonlijk word ik niet warm of koud van Jol. Weet niet echt wat je van 'm kan verwachten; dit is immers zijn eerste topclub in een competitie. Met Spurs en HSV kun je lekker in de luwte goed presteren, maar bij Ajax moet je er vanaf dag 1 staan...

Ben benieuwd, ik hoop dat ie het goed gaat doen iig.

13. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat ie de eerste drie competitiewedstrijden met Ajax verliest, maar dat heeft een andere reden.

Eindelijk weer een goede trainer voor Ajax :) / :{
    Ik heb nu al weer zin in het nieuwe seizoen. Het belooft in ieder geval spannender te worden dan het afgelopen seizoen.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Joh, je moet je niet zo druk maken. Sinds wanneer is er nog moreel in het spel bij het voetbal man kom op. Verder verwoord Nera het goed.

Ik vind het echt de grootste onzin dat hij elke club uit Nederland zou moeten weigeren behalve Ado. Naive onzin.

Edit:

Laatst bewerkt: 26 mei 2009
  15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Die Elia is ook wel zeker van z'n zaak zeg. Net of ie zo bij Barca binnen zou kunnen wandelen.
    Niet dat ik 'm niet bij Ajax zou willen heur.

Hopen dat Jol Boulahrouz over kan halen mee te komen. Zou echt briljant zijn.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Boulahrouz en Elia als versterking zou nice zijn. En nog leuke spits :+

17. Chef Legan

Chef Legan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jol moet nu...
    1 goede spits hebben
    2 goede verdedigers
    2 goede middenvelders!!!

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik snap het wel, ik zou het waarschijnlijk ook kut vinden, maar het is tegelijkertijd naïef te denken dat iemand z'n carrière daarop aanpast.

En het is gewoon belachelijk dat een Haags icoon daarom nooit bij Ajax aan de slag zou mogen. Heeft ie ook ooit z'n gal over Ajax gespuwd omdát ie Hagenees is?

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Doe het is met de middelen die je hebt en desnoods haal je uit de jeugd. Ajax koopt alleen maar en daarom vormen ze ook geen team. Waarom een spits? Ze hebben Suarez, Sulejmani, Leonardo en Cvitanich.. Geef mij 1 reden waarom je dan nog een spits nodig hebt?!

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Boulah naar Ajax zou wel erg tof zijn, zo'n bikkel als hij kan Ajax zeker gebruiken. Neemt niet weg dat het nog maar een gerucht is dat hij weg mag bij Stuttgart en dan is het de vraag of hij al weer naar NL wilt gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina