Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bij die loopgraven smoke poppen en hopen dat je een loopgraf/checkpoint/bunker verder komt 8)
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu op de landing op het strand. Het enige moeilijke van Veteran is imo het bereiken van de allereerste checkpoint, dat duurt (voor mijn gevoel) veel langer. Anyway, paar maanden geleden probeerde ik het via de rechterkant waar je via een gat een bunker ingaat. Daar ga je wat gangen door met moffen erin en uiteindelijk beland je dus bij de bunker waarop de Amerikanen rennen maar zij gingen altijd dood en als ik dan naar buiten ging via een trappetje kwamen de Duitsers me tegemoet rennen. Laatst probeerde ik het via links (wanneer ik dus meeren met de Amerikanen die de bunker belegeren) maar daar ga ik dus dood door een machinegeweer in diezelfde bunker. Iemand tips? Ik pop een smokegrenade en red het tot de helft maar dan ga ik bijna altijd dood voordat ik een tweede smokegrenade kan gooien.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2009
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, deze game is soms zo fuckingraar gewoon. Vandaag D-Day chapter uitgespeeld op Veteran, net bezig met The Silo en eindelijk na fuckingveel doodgaan die fucking German HQ aka Building F gecaptured. Moet ik die mortarteams snipen, heb ik dat ook gehaald. Debriefing en shit, daarna kon je kieze voor continue/save and quit/select mission etc. Dus ik kies voor ''Save and Quit'', daarna dacht ik laat ik alsnog maar doorgaan. Start ik de campain weer op zit ik opeens weer op die Silo vanaf het punt dat je moet snipen. Njah, 2e keer was het in ieder geval veel en veel makkelijker.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb the Silo eigenlijk nooit moeilijk gevonden. Velen zeggen dat het één van de moeilijkste missies is van CoD 2, maar ik ken wel moeilijkeren
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond alleen Building A & F moeilijk, rest viel wel mee.
     
  6. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ben nu ook bij The Silo missie, kom maar langzaam verder. Maar dat komt omdat ik veel ste vlug ben 8) maar zker niet de moeilijkste missie :) Dat is die van Caen, dat laatste gebouw :9
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met Caen :9.
     
  8. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Laatste level is echt *** dat laatste gebouw. Er zitten gewoon 100 gastjes in dat gebouw :eek:
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Die german HQ? Serieus niks van gemerkt :eek:. Vond hem daarom over het algemeen best makkelijk vergeleken met andere levels, was er in no-time doorheen. Moet nu Hill 400 verdedigen door die mortar teams te snipen, mijn god was is dat irritant :{. Als het zoals het snipergedeelte van The Silo zou zijn zou ik het simpel vinden, maar nu duiken er uit het niets Duitsers op die me doden. Hoe the fuck moet ik die fuckingmortarteams snipen als ik ze soms niet eens kan zien, net kon ik eentje net niet raken omdat die achter een boom stond en ik hem niet duidelijk kon zien =(.

    E: Heb het gehaald :). Net moest ik die bunker verdedigen, ik dacht van 'Aah, laat ik hier binnen campen. Ze komen hier waarschijnlijk toch nooit, en anders schiet ik ze makkelijk dood'. Duitsers beginnen met de aanval, in één keer worden er iets van 10 granaten naar binnen gegooid. Owned :+.

    Moet het nu nog 5 minuten uithouden totdat de reinforcements komen :9.

    Shit, shit shit shit :'-(. M'n checkpoint spacet hem, elke keer als ik doodga en opnieuw begin word ik aangevallen door 5 duitsers :confused:. Terwijl dit 2 minuten geleden niet zo was bij dezelfde checkpoint.

    E2: Gehaald :D! Moet nu dus alleen nog 'Crossing the Rhine' doen op Veteran en dan heb ik hem uitgespeeld in m'n eerste playtrough. Wou de game eigenlijk bewaren voor de XBW Challenge :+. Wtf, zoveel smileys gebruikt xD.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2009
  10. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Eerste playthrough op veteran? Das wel netjes :b:

    Zit nu vast op The silo alleen heb geen tijd gehad om verder te gaan :+
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Heb hem ook 19,99 bij Intertoys, geen classic boxart :). Ben nu bij de 3e missie op Veteran, dat je die toren moet defenden op een treinstation. Is deze op Veteran veel moeilijker als 4 & 5? Die heb ik allebei op 1000 :).
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee :+. Heb 5 nog niet geprobeerd op Veteran. Over het algemeen is het gewoon trial & error, alleen sommige stukjes zijn gewoon irritant. Vooral als je teammates rondlopen als een kip zonder kop.
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik vond 4 eigenlijk het moeilijkste, bij 2 tot nu toe mischien 2 keer doodgegaan. Ben bijna klaar met Sovjet campaign nu :).
     
  14. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem vandaag eindelijk op 1000 gehaald. Ik zat bij het laatste gedeelte van Crossing the Rhine met de tanks dat ik het telkens te snel wou doen en werd afgeschoten. Nu ga ik proberen om COD4 ook op 1000 te krijgen
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    [yt]O_Esc89rwzI[/yt]

    Daarmee heb ik Mile High Club binnen een paar keer gehaald ;).
     
  16. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Thanks die zal ik zeker gebruiken
     
  17. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb cod 2 onlangs 1000 gehaald nadat ik 4 en 5 al op 1000 had, ik had echt een WTF momentje toen ik werd geraakt . "Hey , ik ben niet dood?!" In 4 en 5 kan je echt veel minder hebben en gooien de moffen granaten alsof het pepernoten zijn, hier valt dat wel mee.
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Inderdaad, maar bij 2 kun je niet sprinten ofwel? Dat was ook wel een WTF momentje voor mij :+.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    2 is moeilijker als 4, en iets moeilijker als 5 denk ik. Deel 5 is niet supermoeilijk, maar die granaten maken het gewoon oneerlijk frustrerend. Deel 4 is echt het makkelijkst. Allermoeilijkste blijft deel 3.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jah idd 2 en 3 zijn stukken moeilijker dan 4 en 5. 5 was een aanfluiting hoe makkelijk die was op Veteran. 4 was ook goed te doen. 4 en 5 worden alleen wat moeilijker door de regen granaten.
     

Deel Deze Pagina