Die german HQ? Serieus niks van gemerkt . Vond hem daarom over het algemeen best makkelijk vergeleken met andere levels, was er in no-time doorheen. Moet nu Hill 400 verdedigen door die mortar teams te snipen, mijn god was is dat irritant :{. Als het zoals het snipergedeelte van The Silo zou zijn zou ik het simpel vinden, maar nu duiken er uit het niets Duitsers op die me doden. Hoe the fuck moet ik die fuckingmortarteams snipen als ik ze soms niet eens kan zien, net kon ik eentje net niet raken omdat die achter een boom stond en ik hem niet duidelijk kon zien .
E: Heb het gehaald . Net moest ik die bunker verdedigen, ik dacht van 'Aah, laat ik hier binnen campen. Ze komen hier waarschijnlijk toch nooit, en anders schiet ik ze makkelijk dood'. Duitsers beginnen met de aanval, in één keer worden er iets van 10 granaten naar binnen gegooid. Owned .
Moet het nu nog 5 minuten uithouden totdat de reinforcements komen .
Shit, shit shit shit . M'n checkpoint spacet hem, elke keer als ik doodga en opnieuw begin word ik aangevallen door 5 duitsers . Terwijl dit 2 minuten geleden niet zo was bij dezelfde checkpoint.
E2: Gehaald ! Moet nu dus alleen nog 'Crossing the Rhine' doen op Veteran en dan heb ik hem uitgespeeld in m'n eerste playtrough. Wou de game eigenlijk bewaren voor de XBW Challenge . Wtf, zoveel smileys gebruikt xD.
Laatst bewerkt: 31 mei 2009