Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    40 kg dumbell rows damn ashavan beest, Kben al blij met me 27.5:eek:

Kdoe uhm wel als 4e oefening pas maar alsnog:)

me rugtraining vindt ik wel heel chill ga er goed op:)

Deadlift
    lat pulldown front
    bent over barbell row
    dumbell row
    shrugs

Dan daarna nog 2 biceps oefeningen.

2. Ashavan

Ashavan Guest

Wat ook zwaar is. Bankje low incline zetten en er op gaan liggen. Dan DB Row doen. Dan lukt 30kg me maar net voor 4 sets. Goed voor afwisseling.

Die 38-40,5kg DB Rows deed ik nadat ik al Clean & Press, Chin Ups en Bent over Row gedaan had. Dus ook als vierde oefening. Eerste is dan 12reps, tweede 10-12reps en dan zakt het snel richting de 8-6-4 reps. Net zolang tot ik 40-50reps totaal heb gemaakt.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan wel merken dat de zomer eraan begint te komen. Ging vandaag wat eerder dan normaal dus was er 8 uur. Zo verschrikkelijk druk.. ik ben eerst maar ff een half uurtje naar een maatje gegaan die om de hoek woonde want het sloeg er helemaal nergens op.
    En het ergste is ook gewoon.. van die mensen die gewoon echt niet snappen waar de f'ck ze mee bezig zijn, en dan maar gewoon wat doen.

4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Echt he opeens allemaal nieuwe gezichten in de sportschool de laatste weken die wss binnen een paar maanden gelukkig ook weer weg zijn:p
    Denken even snel een six packje te kunnen kweken in een paar weekjes en als dat nie lukt geven ze het op.
    Achja meestal sport ik toch overdag dus is het sowieso niet zo druk.

5. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn sportschool is het precies hetzelfde helaas, allemaal van die kakkers die opeens een strakke buik moeten hebben.
    Ik fitness 2-4 keer in de week en daarnaast hardloop ik nog 1-2 keer in de week.

@Ashavan wat zijn DB Rows?

Laatst bewerkt: 26 mei 2009
  6. Ashavan

Ashavan Guest

DB Row
    [yt]JQIfq7_-Ffw[/yt]

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Is denk ik overal zo. Hier ook, elk jaar rond deze tijd van het jaar is het ineens 2/3 x zo druk met nieuwe mensen. Ach over 5 weken zijn ze allemaal weer weg. In de zomer heerlijk rustig trainen en in de winter super rustig :thumbs: Ideaal, en irriteer ik me ook niet aan personen die 45 minuten een machine bezet houden en alleen maar met de buurvrouw/man zitten te praten en dan denken dat ze iets hebben gedaan als ze naar huis gaan.

Laatst bewerkt: 26 mei 2009
  8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Meestal komen die alleen maandag en dinsdag, woensdag hebben ze dan zoiets van ja ben gister(en eergister) al geweest, dus vandaag hoeft het niet. dan hebben ze op donderdag spierpijn en gaan ze ook niet. vrijdag en zaterdag gaan ze uit. zondag willen ze dagje rust en zo raken ze al heel snel in het ritme om niet te gaan dus zullen ze ook maar heel af en toe komen.

9. Ashavan

Ashavan Guest

Het is meer zoals...

Oh nee ik heb veel gegeten met de feestdagen dus na oud/nieuw vlug lid worden met goede voornemens. Goede voornemens zijn bij voorbaat al bullshit. Op maandag komen ze, dinsdag komen ze. En hoe verder de week volgt hoe minder je ze ziet. Dan na het weekend weer schuld gevoel van te veel gegeten en dan weer even sporten. En na tijdje komen ze inderdaad niet meer.

En mensen die een sportclub als een sociaal uitje behandelen. Vreten ze heel het bakje met koekjes leeg en gaan dan 30-45mins op een crosswalker staan met iemand 2 verder op. Harde gesprekken voeren. Als je dat kan ga je te traag. Dan zitten ze weer 2-3 uur in het zit gedeelte. Je ziet soms hele gezinnen zo een dag verspillen met kind in de ballenbak.

Dan heb je mensen die na tig jaar nog steeds geen vooruitgang geboekt hebben en ze snappen het niet. En dan komen ze met kut smoesjes dat ze geen tijd hebben om elke dag de hele dag te sporten. Je hoeft maar 3x in de week een uur serieus intensief te sporten en op je eten te letten, maar zelfs dat is te veel gevraagd.

Te triest. Zulke mensen zijn niks meer dan makkelijke cash cows voor health centers. Nadeel is dat echte gyms zo weg geconcureerd worden terwijl die troep centers inspelen op de gezondheidshype en ontwetendheid van iedere klant en als onkruid uit de grond schiet in heel nederland.

Enige oplossing is dan een home gym te beginnen :p

10. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat jullie dat nu pas merken, dat is hier minimaal al 2 maanden zo.

Sowieso haat ik het om op maandag of dinsdag avond te gaan, ik train dan me minst zware en vaak is dat ook me korste training van de 3.

11. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Bij ons valt het eigenlijk wel mee met de drukte. Ik ga dan ook altijd rond een uurtje of 2 tot half 4 en nooit in het weekend.
    Wel is er een groepje mooiboys bijgekomen die denken even stoer te zijn en gespierd te worden in een week of 4 om zo naar Salou te gaan. Maar die zijn er overal wel lijkt me.

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik erger mij meer aan mensen die hun oefeningen beroerd uit voeren dan aan die mooiboy's en idioten die 4 a 5 weken komen en dat niet meer.

Wil er eigenlijk altijd wat van zeggen maar denk altijd: "fock it van mij nemen ze toch niets aan" :+

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hoe lang trainen jullie eigenlijk gemiddeld? Ik ben meestal na drie kwartier, max een uur kapot, maar heb altijd het idee dat veel mensen om me heen het veel langer volhouden.

14. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Gemiddeld 1,5 ong. 4x in de week

15. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tussen 1.5u en 2u. Hangt beetje af van hoeveel cardio ik doe en of er veel bekende zijn... Krachttraining is meestal rond de uur a 1u en 15 mins.

16. Ashavan

Ashavan Guest

Van moment dat ik me kamer in ga tot ik er uit kom is 75-90mins

Grote verschil is rust tussen sets en oefeningen. Sommigen nemen maar 20sec a la Rest Pause. Andere methoden gaan weer beter met 2-4minuten per set. Je compenseert door meer of minder oefeningen/sets in de trainingen te passen, maar het beinvloed de totale trainings tijd wel.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2009
  17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom? Als zij toch lekker zo willen trainen.
    Ik zie wel is de lui met de meeste spieren "cheaten" en niet volgens het boekje uitvoeren.. toch zijn ze zwaar groot.
    Heb ook keer gehad dat iemand me dacht beter uit te leggen terwijl ik 'm toch echt volgens het boekje uitvoerde. Zwaar irritant.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik doel op de gasten die bijvoorbeeld biceps trainen met een dumbell en zich niet realiseren dat de bewegingen die ze maken niets met hun biceps te maken hebben. Om vervolgens flink uit te puffen bij hun maatje en beweren dat ze die 30 kg toch echt gehaald hebben. :lol:

Het was in het begin lachwekkend, maar nu erger ik mij er aan ;)

19. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik probeer altijd echt max anderhalf uur ligt eraan of er soms essentiƫle toestellen bezet zijn anders ben ik meestal wel in een uur en kwartier klaar. Cardio-en doe ik nooit rond me trainingen heb altijd het gevoel dat ik dan meer spiermassa verbrand dan vet:) 3 keer in de week s'ochtends hardlopen vind ik wel prima.

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag weer benen gepakt.
    Blijven zielige steeltjes. Gelukkig ben ik geen 2 meter anders zag het er waarschijnlijk niet uit. Wordt ook altijd beetje misselijk tijdens trainen van benen al die energie eruit persen. En heb echt wel genoeg gegeten overdag hoor (plus shakes).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina