De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Saaie kut wedstrijd, bah!

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Saai? Nou ik heb echt zitten genieten. Wat zijn die Iniesta en Xavi toch godskolere briljant geniaal goed zeg. Tis gewoon niet meer leuk hoe goed zij voetballen _O_ _O_

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Idd, saai? naar welke wedstrijd heb jullie gekeken? 8)

Laatst bewerkt: 27 mei 2009
  4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Eens, geen moment was het een topper. Beide ploegen speelden ver van hun top. Man Utd was geen schim van z'n normale zelf waardoor ze na de beginfase nooit echt lieten zien de wedstrijd te zouden kunnen omdraaien.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Vond jij Barcelona ver van hun top spelen? Man, Xavi heeft 66 passes succesvol verstuurd, dat is 92%. Alles werd 1x aangeraakt. Man Utd speelde wel ver onder hun niveau, anders was het nog een mooiere wedstrijd geweest. Maar Barca speelde echt sterk IMO.

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind dit echt zo mooi voor C. Ronaldo _O_
    Maar ik vond Barcelona echt wel als een topclub spelen hoor ;)

7. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Barca speelde in balbezet erg sterk wat natuurlijk ook de kracht van het topmiddenveld van ze is! Manchester presteerde gewoon ver onder de maat.

Verdiende winnaar :)

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77

Xavi speelde gewoon goed, maar als team vond ik het niet bijzonder dit keer. Wel beter dan in de halve finales, maar niet zoals ze kunnen. Ach ja, topteams spelen ook meestal hun beste wedstrijden tegen teams die ook goed spelen, aangezien Man Utd dat niet deed konden ze elkaar niet tot grote hoogtes stuwen.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Als je een wedstrijd al saai vind als de teams niet zo goed spelen als ze kunnen, blijven er weinig spannende wedstrijden over he? 8)

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Tz, Tz, Nederlands elftal misschien. Das 6 en 10 juni al, maandje daarna weer, maandje daarop ook 2 keer. Beste voetbal evaaahh:cool:

Barca verdiende winnaar van deze wedstrijd. Eerste 7-8 minuten waren voor man rest toch wel voor barca. :)

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Geweldig _O_

Iniesta en Xavi, verreweg de beste spelers op het veld. Genieten...

12. Scarface55

Scarface55 Guest

HAhaha ben jij ff verkeerd verbonden, ik heb nog nooit zoveel zitten genieten van een wedstrijd. Lekker voor Ronaldo hij wou bijna weer huilen. Scholes en Ronaldo zijn echt slecht hoe ze er niet tegen konden gingen ze overtredingen maken. Messi zijn doelpunt was gewoon gestoord.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vond er ook weinig aan eigenlijk. Beetje kijken naar de onmacht van Manchester die probeerde een goal te maken. Beetje jammer, had een echte titanenstrijd verwacht, dat was het niet met dank aan Manchester United.

Maar kudos voor Barca natuurlijk. Die hebben het wel geweldig gedaan :thumbs:

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij tegen Ronaldo bent en hem wilt zien huilen snap ik dat jij het geweldig vond :emo:

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, hoe fout kun je het hebben sukkel?!

Anyway, zuur voor Ronaldo dat ie de clash met Messi duidelijk heeft verloren, want na de openingsminuten heb ik 'm niet meer gezien. Het middenveld van Barca is echt niet normaal, geweldig.

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Deze jongen had natuurlijk liever Man Utd zien willen. Dan had ie wel wat anders gezegd. :emo:

Maare: BARCA! BARCA!! BBBBBAAAAARRRRRCCCCCAAAAA!!!!!

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vond het ook een kutfinale. Saai is een groot woord, maar echt boeiend vond ik het ook niet. Moest en kon veel feller.

//edit; Barca wel erg mooi aan de bal. Dat dan weer wel..

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik als redelijk neutrale toeschouwer heb toch wel zitten genieten van het middenveld van Barcelona! Zo goed als ze overal op een voetballende manier uitkomen is echt geweldig. Xavi speelde heel goed, Iniesta en Busquets ook_O_

Ik snapte de wissels van Ferguson ook niet helemaal eerlijk gezegd. Iedereen zag dat het middenveld eigenlijk tekort kwam en dat de aanvoer verre van goed was maar toch brengt ie een extra spits in met Tevez en later nog 1 met Berbatov.

Maar goed tot de goal speelde ManU goed, daarna was het Barcelona dat de regie compleet overnam. Mooi ook van Puyol dat hij door bleef spelen terwijl z'n enkel behoorlijk dubbelklapte. Scholes had er gewoon af gemoeten met een rode kaart, hij kwam veel te laat en had totaal geen intentie om de bal te spelen!|:-

19. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik had een wedstrijd willen zien en niet naar de onmacht van Man U.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een schitterend Barcelona gezien, met _vooral in de eerste helft_ schitterende driehoekjes en zoveel strakke passes. Absoluut verdiende winnaar. Congrats Pascal en Fiasco ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina