De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    die op kokmijer blijft de meest schandalige allertijde daar kon je pas echt goed zien dat het echt de bedoeling was hem in 2en te schoppen

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    [​IMG][​IMG][​IMG]

Geen kans gehad nog om hier te reageren maar wat was het weer genieten gisteren. Vraag me af of er nog een pannekoek is op deze aardkloot die durft te beweren dat Barça onterecht het bal der kampioen winnend heeft afgesloten. Iniesta was ook weer een held hoor. Tsja, wie niet eigenlijk. Pique speelde ook een prima wedstrijd, jammer dat hij die bal niet wist te raken. Had die jongen ook wel een goal gegund. Weet nog wel van die Sjaak hier die laatst zei dat het een matige verdediger is. Lachwekkend. Die gast is 22 jaar speelde volledig zelfverzekerd op het hoogst mogelijke podium.

Pep, bedankt! Je bent een Held. Een opperheld._O_

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    +1 :)

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Had toch meer van je post verwacht Pascal. Beetje magertjes. Waar zijn de dansende mannetjes en plaatjes/filmpjes van de goals en de uitreiking etc.. :+

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG][​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG][​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG][​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

6. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niets gezegd 8)

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
  8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    RKC-De Graafschap 2-0

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    De graafschap speelt wel heel dramatisch!

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk doen ze dat altijd wel, meestal winnen ze dan toch door een mazzeltje ofzo.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Tegen MVV hebben ze ook 2 lastige wedstrijden gehad. Rkc speelt wel gelijk in doetinchem!

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant gun ik het RKC dan wel maar aan de andere kant heeft Ajax er dan weer een lastige uitwedstrijd bij :mad: De Graafschap-uit was daarentegen de laatste jaren prijsschieten.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je zal maar geen reserve shirt hebben 8)

RKC zie ik sowieso liever in de eredivisie dan DGS.

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Haha, ajax moet daar toch gewoon winnen. Moet niks uitmaken of je nou tegen rkc of de graafschap speelt. Zelfs den haag wint in waalwijk :+

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Supporters zijn wel wat fanatieker bij de graafschap. In de jupiler leaque trekken ze ook veel supporters. Waalwijk word de nu volendam met een moderner stadion, volgens mij ook max 6000 man!

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben er zelfs de titel verspeeld 2 jaar geleden. Nog bedankt, Vertonghen :'-(

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ohww jaa indd. Dat kan ik nog wel herrineren :lol:. Vooral dat vertonghen het nog deed. Maar als je niet wint van RKC heb je het toch aan jezelf te danken!

19. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Rkc uit gezellig heb er weer zin in :D

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Lijkt me voor jou wel leuk als de graafschap er in blijft. Altijd leuk een beladen duel!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina