De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als De Graafschap thuis wint komt er een derde duel. Nog niks beslist dus...

2. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Graafschap is maar bij zaak gaat meer om NEC

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Laat De Graafschap maar naar de Jupiler Leaque degraderen.
    Lelijke ploeg, en het is niet zover reizen als we uit moeten. :+

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    0-0 Gebleven bij Cambuur-Roda, had meer ingezeten voor Cambuur.

5. Scarface55

Scarface55 Guest

Dat foto is ten eerste niet van gisteren, en heb jij verkeerde wedstrijd gekeken ofzo ? Ronaldo een held xD Ga toch weg man , nu haat ik hem al helemaal na deze wedstrijd. Zagen jullie wat voor uitdrukking hij op zijn gezicht had , hij kon niet tegen verlies en daarom ging hij ruw spelen.

Messi lijkt me een veel betere persoon dan Ronaldo en een veel betere voetballer. Ronaldo heeft alleen meer kracht en snelheid, Messi zijn manier van spelen is ver weg beter dan die van Ronaldo.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ronaldo kan inderdaad niets anders dan rennen en beuken :cool: Beperkte speler...

7. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    een beperkte voetballer? de beste man scoorde vorig seizoen het meest in de premier league. en als we dan toch appels met peren gaan vergelijken (ronaldo en messi) acht ik de premier league wel zwaarder. serieus, ik wil niet als een "ronaldo-lover" overkomen maar damn wat wordt hier een hoop gebitchd over hem. is het heel raar dat je bedroefd kijkt in de champions league finale als je achterstaat? en gasten "what the fuck", we hebben het wel over puyol, die gast is van steen, hij kan zich echt wel staande houden tov ronaldo hoor. Tuurlijk die laatste charge van ronaldo was aan de harde kant maar daar heeft hij toch ook gewoon een kaart voor gekregen, protesteerde hij daar nog tegen? viel wel mee dacht ik zo. :)

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij was dat cynisch..

9. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, die foto was ook niet bedoeld als foto van woensdag.
    Ten tweede, Oh nee.. Ronaldo bakt er inderdaad niet veel van. :lol:
    Ten derde, Ik zeg niet dat Messi slecht is! Zijn allebei geweldige voetballers ;)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat weet ik wel zeker :p.

Al vind ik Messi stiekem nog wel beter hoor.. Maar dat rechterbeen van Ronaldo... Sick gewoon, hij kan echt fantastisch voetballen.

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    1 dingetje ben ik het niet met Nera eens, dat Ronaldo wel iets meer kwaliteit heeft dan alleen kracht en snelheid.. Kijk zijn vrije trappen:cool:!

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar liep Ronaldo trouwens niet 200 scharen te doen voor elke tegenstander; hij speelt nu gewoon "degelijk" in dienst van het elftal. Rare hakballetjes zijn tegenwoordig een zeldzaamheid bij 'm. Als je video's ziet van 2 jaar geleden, is hij echt sterk verbeterd. Individueel zit er nauwelijks verschil tussen Messi en Ronaldo, Barca's middenveld zit gewoon te goed in elkaar.

13. Scarface55

Scarface55 Guest

Wat kom jij weer met je vorig seizoen , snotaap :+ Dit jaar heeft Messi veel meer bereikt dan Ronaldo hoor.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hoe kun je dat nou zeggen dat Messi meer bereikt heeft dan Ronaldo?
    Dan kun je ook gaan zeggen dat Rustu beter is als van der Sar, aangezien hij meer prijzen heeft gewonnen dit jaar.. :emo:

Voetbal is altijd nog een teamsport. Besides, Ronaldo is uitgeroepen door voetballer van het jaar dus dat gaat ook al niet lukken. Ook is hij dit jaar de topscorer van Man Utd.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kan je niet beter de vergelijking maken qua keepers met good old Fabien Barthez?:emo:

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die hele hype om Messi VS. Ronaldo komt echt mijn neus uit. Maar goed, dat heb je altijd met alles.
    @ Mtthz: Ga weg gek, Barthez was een held! _O_

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hoe bedoel je? Het was een slecht voorbeeld om aan te tonen dat je niet kunt zeggen 'Speler A heeft meer bereikt dit seizoen dan Speler B, en is daarom beter'.

Tuurlijk is het een slecht voorbeeld, dat was ook de bedoeling :p

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, bedoelde het ook niet echt tegen jou, ik weet dat jij alleen maar op die gozer reageerde. Het komt gewoon mijn neus uit dat iedereen moet vertellen wie beter is, en dan moeten ze meteen die andere persoon haten. Dan wil ik niet iedereen over een kam scheren, maar je hebt veel van die types. Het zijn gewoon beide fantastische spelers met beide hun eigen toppunten en kleinere minpunten. En het boeit mij geen ene reet wie er beter is, zolang ik maar van beide kan genieten. :)

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    En ik bedoelde het niet tegen jou, maar tegen Mtthz ;).

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat klopt, maar Rustu kan je beter vervangen met Barthez. Dan heb je pas een voorbeeld. Barthez kon eigenlijk helemaal niet keepen, maar is wel gewoon Wereldkampioen en Europees kampioen geworden met Frankrijk en heeft verder nog een CL en een zooi titels, Van der Sar heeft minder gewonnen maar is veel beter:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina