[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  2. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
  3. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Laatste 2 episodes staan nu op internet:). Is wachten op de subs.

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Die film dus? :+

5. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    ja maar duurt net zo lang als 2 episodes:cool:.. Alleen is hij gisteravond in Israel uitgekomen. Dus is hebreeuwse ondertiteling:9.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net gekeken en helaas is het nu echt allemaal over..
    Erg jammer dat Scofield op deze manier sterft, ook dat hele gebeuren met Sara is een beetje onnodig eigenlijk. Eerst een heel seizoen om uit Fox River komen, een seizoen om uit een gevangenis te komen in Panama en vervolgens het nog eens doen in 2 afleveringen. 8) Spannend was het zeker, maar had liever gehad dat Scofield gewoon op een sterfbed aan zijn hersenziekte was overleden... Dit was echt een einde als de hele serie al verloopt; we zijn vrij, oh nee toch niet, we zijn vrij. Maar ach, mij vragen ze niet om het script te bepalen. ;). Gelukkig geen nieuwe serie met een vrouw in de gevangenis. Alles is nu echt geƫindigd.

7. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ga zo ook ff kijken:)..

* Heeft neiging om spoiler te kijken dus gaat hier niet meer kijken :9.

8. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Vanacht gekeken.
    Vond het wel echt een final alleen een break-out in 2 afleveringen is wel erg snel:9. En hoezo werd Sara nog berecht terwijl ze allemaal waren vrijgesproken, beetje raar maar wel vet slot!

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Had te maken met dat die videotape met haar erop pas gevonden is na die vrijspraak. De dood van Christine stond nog gewoon en was blijkbaar niemand voor berecht. Ik vond het ook een beetje vergezocht en onnodig maar ach. :9

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het einde erg mooi, maar was wel echt een wtf moment. Die 2 afleveringen met Sara en een gevangenis, waar hebben jullie het precies over want die heb ik niet gezien? Is dat seizoen 4 e23/24 oid?

11. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    The Final Break;). Is wat er in die 4 jaar is gebeurd. Maar komt donderdag in Amerika uit maar is zaterdag al in Israel uitgekomen. En kun je idd Episode 23+24 noemen.

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    En een totaal onnodige twee episodes xD Wat een kul verhaal. Blij dat het nu eindelijk echt afgelopen is.

13. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Dan waarom kijk je Prison Break?

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat ik het eerste seizoen echt briljant vond. Helaas is het daarna (voor mij) met elk seizoen achteruit gegaan. Seizoen 2 was nog wel aardig, maar vanaf seizoen 3 vond ik de serie echt bijna slecht worden. De verhalen gingen nergens meer over. Maar ik ben blijven kijken omdat ik hoopte op een voortzetting van het niveau van seizoen 1. Dat is helaas niet meer gebeurt, maar wilde het toch graag zien :)

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb het net gekeken en ben blij dat het afgelopen is. De eerste serie die ik echt ben gaan gevolgen. Seizoen 1 was duidelijk de top en de rest was een goed gevolg. Heb er van genoten. Dit einde was een beetje afgekapt, maar toch. Binnenkort nog maar is opnieuw gaan kijken, seizoen 1 dan.

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Seizoen 1 = _O_
    Seizoen 2 = :D
    Seizoen 3 = :{
    Seizoen 4 = :)

Zo ongeveer. Maar dan nog :
    Michael gaat dood omdat hij zichzelf opoffert? WAT the FUCK? Sarah word opgepakt? Bullshit! Het werd heel erg duidelijk in beeld gebracht dat het OM ( VN ) nu wist wie er bij de Company hoorde, wie er allemaal bij betrokken was. Aan het einde van ( de aflv. met het graf van Michael ) de rit waren ze allemaal vrij dankzij Kellerman. Lijkt me raar dat Sarah nu ineens opgepakt word? So much for the contract! Dit is gewoon een erg stomme manier om een karakter NIET meer in eventuele Spin-offs o.i.d voor te laten komen

Hoe dan ook, wat een KUT einde :emo:

17. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik heb de de laatste aflevering gewoon gezien, maar sara die berecht wordt? Ik heb het niet gezien, om welke nr van episode gaat dit of is dit die "film"? zo ja waar kan je deze vinden dan en hoe heet ie?:confused:

18. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gast lees ff reacties boven je misschien.

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    SS2Gohan is hem aan het uploaden @ usenet. En niet de gare hebreeuwse versie.

ss2g-pbfbdvdr

Sara has been jailed for murder. Wanting to make an example of her, the government has sent her to a women's prison and she faces 25 years to life. Heavily pregnant and fearful for her life, Sara must survive by making an alliance with an old enemy... but she's a marked woman and various attempts on her life lead Michael to take drastic action.

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    De versie die ik keek, was ook niet met Herbreeuwse zooi en gewoon goede kwaliteit :) De cover is wel nice, tho. Binnenkort seizoen 1 maar is bestellen :cool:

Deel Deze Pagina