De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Omdat cambuur uit heeft gescoord. Rkc speelt ook thuis omdat ze meer doelpunten hebben gescoord dan de graafschap!

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Van mij hoeft dat Roda echt niet meer terug te komen... Het liefste zie ik de Graafschap en RKC in de Eredivisie, maar helaas gaat dat niet lukken :mad:

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Waarom is dat bij de Play Offs trouwens anders al bij de degratiewedstrijden? Moeten ze Imo bij de play offs ook gewoon doen.

Vraag me ook af waarom Nijhuis nog dit soort wedstrijden krijgt, die heeft al zo vaak wedstrijden lopen verzieken dit seizoen.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    O dan is het logisch en verdient. :)

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het gaat spoken in Leeuwarden dinsdag. Let op mijn woorden!

EDIT/

Woensdag it is:cool:

Laatst bewerkt: 31 mei 2009
  6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Is bij de play offs ook gewoon zo.

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Feyenoord zou toch thuis hebben gespeeld bij de 3de wedstrijd, ook al wonnen ze bijvoorbeeld maar met 1-0 omdat ze hoger op de ranking waren geëindigd?

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh op die fiets, ja volgens mij wel.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jammer voor Groningen, 2de jaar dat ze geen Europees spelen door die droge playoffs. =(

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    1-1 jammer. Roda was wel beter maar slotfase was zeker voor Cambuur. Ook RKC balen! Dinsdag hopelijk Cambuur en RKC terug in de eredivisie:)!

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk dat het bij de play-offs die \o/ NAC \o/ heeft gewonnen het anders gedaan om zo degene die bovenaan van de 4 deelnemers is geëindigd te belonen met een extra thuisvoordeel. Maar dit is onmogelijk te doen bij de degradatie play-offs, omdat ze het daar niet zelf in de hand hebben. Het zou tegenover de eerste divisie club oneerlijk zijn om de eredivisie club dat voordeel te geven, omdat de eerste divisieclub ook geen kans heeft gehad om boven de eredivisieclub te eindigen. Dit in tegenstelling tot de EL-play-offs, waarin iedereen het zelf in de hand heeft gehad om 6e te worden.

12. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij Roda geweest. Aan de supporters heeft het echt niet gelegen. Roda had zoveel kansen die ze niet afmaakten.Na de 1-0 was cambuur echt helemaal uitgespeeld maar Roda kon er gewoon niet van profiteren. Na de 1-1 was Roda helemaal kluts kwijt. Ze gaan het nog heel zwaar krijgen woensdag. Ik hoop natuurlijk dat ze winnen maar ik betwijfel het.

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Bij nog een gelijk spel wat gebeurd er dan? Verlengen->penalty's? Of wéér een wedstrijd?

14. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk penalties. De derde wedstrijd is beslissings wedstrijd.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is voor mij onbegrijpelijk dat dit Roda van Feyenoord heeft weten te winnen op de laatste speeldag...en dat daardoor Volendam eruit ligt. Snap het echt niet, Volendam had die kans verdiend om te spelen voor lijfsbehoud en niet Roda, het lijkt nergens op wat ze laten zien. Tegen Dordrecht hadden ze er al uit gemoeten..

16. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja als Roda supporter ben ik het daar natuurlijk niet mee eens;). Ik had ook liever de graafschap eruit zien vliegen dan Volendam. Roda is een club die gewoon in de eredivisie hoort. Ze hadden gister van cambuur moeten winnen aangezien ze daar genoeg kansen voor hebben gekregen. Als ze woensdag niet kunnen winnen dan verdienen ze het ook niet om in de eredivisie te blijven.

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Yeah, 1-0 Cambuur \o/

Ook 1-0 RKC :)

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Yeaaah!

In welke minuut heeft RKC gescoord?
    Ik had op een site gewed dat het tussen de 30e en de 45e minuut was.. Iemand?

19. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu hopen dat Roda terug kan komen;)

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    27ste :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.