De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel humor. :p

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Is dat niet God's Gamer met zn rooie haar?:+

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Tering GG je haar is idd erg lang geworden.

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ancelotti is pleite bij Milan.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Goed nieuws. Weg met dat soort conservatieve figuren. Verjonging en verfrissing is wat Italië nodig heeft.

Milan: nieuwe trainer, oudjes er uit, paar goeie aankopen doen.
    Juve: ouwe lul conservatieve kutranieri weg, jonge nieuwe trainer graag, zijn al bezig met versterkingen
    Inter: waarschijnlijk vertrekt Ibra, maar er zijn vandaag een boel oudjes uitgezwaaid en er gaat als het goed is kwaliteit gekocht worden (en hopelijk een geweldige vervanger voor Ibra)

En dan de Europese heuvel beklimmen en overwinnen \o/

Duidelijk signaal van Ibrahimovic:

'Heb alles gewonnen, weet niet wat ik hier nog moet'

Laatst bewerkt: 31 mei 2009
  6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Waar moet hij heen met zo'n salaris?

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Spanje, Engeland?

Afscheid van een van de meest gewaardeerde spelers binnen de Nederlandse grenzen :p

[yt]OpejWaFI9Bk[/yt]

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja het was soms een irritant ventje en vaak genoeg ook tegen Nederland.
    Maar het was een zeer goede voetballer. Dus een mooi afscheid verdient die wel.

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Barcelona heeft hem alleen nodig als Eto'o weggaat....Real gaat hij niet heen gok ik zo.
    Man. Unt. heeft hem ook niet bepaald nodig en Chelsea gaat hij denk ik ook niet heen.

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nog meer goed nieuws, Roda JC gaat degraderen woensdag :)

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]HYxtMS_Q374[/yt]

Lekkere goal:)!

12. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ben blij dat hij weg is. Geen juve hart. Ferrara of Conte zijn ex-spelers met een juve hart. Beide opties lijken mij wel geschikt. Ferrara heeft flink wat mee mogen kijken als assistent trainer van oa Lipi, terwijl Conte ook wel iets moois heeft neergezet bij Bari.

Naast de eerste grote aankoop Diego, denk ik dat er nog wel wat mooie versterkingen gaan plaatsvinden.

Milan heeft zijn opvolger al gevonden lees ik net, Leonardo, die 97 competitieduels speelde voor AC Milan, heeft geen ervaring als hoofdtrainer. (precies wat je wilt Nera ;))

@ filmpje: geweldig!!!

Laatst bewerkt: 31 mei 2009
  13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ibrahimovic is wel echt een beest, maar ik zie niet zo gauw een club zijn salaris verhogen :+ Denken jullie dat hij beter zou passen op de plek van Eto'o in het huidige Barca?

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk persoonlijk van niet, nee. Een killer als Eto'o past perfect tussen al die creatievelingen. Denk dat zo'n circusclown als Ibra er bij een overkill gaat worden. Hij mag dan wel 25 keer gescoord hebben dit jaar, maar hij is geen pure afmaker.

Snap sowieso niet waarom Barça iemand uit de basiself (misschien Abidal) zou willen inruilen... Heb in geen jaren zulk voetbal gezien, en een ploeg die zo goed met elkaar omgaat.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens Jack van Gelder heeft VoH een contract bij PSV getekend en is Ajax een bereid een bod op van der Vaart te doen. Het waren smsjes die van Gelder binnen kreeg dus ze konden het niet op waarheid checken

16. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Weer een prut aankoop van PSV vind ik. Al die oudjes, schiet je toch niks mee op. Je maakt mij niet wijs dat Rutten met Vennegoor en Toivonen in de spits wilt spelen.

En Van der Vaart komt de komende 5 jaar echt niet terug naar Amsterdam. Hij kan zo bij een Liverpool o.i.d. gaan voetballen. Of terug naar de Bundesliga. Nee, die komt voorlopig nog lang niet (ik hoop uiteraard dat ik het gruwelijk mis heb).

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Willen ze Abidal kwijt? Overigens wel sneu voor die gast dat hij beide finales mistte door 2x onterecht rood, maar dit even tussendoor. Hij is natuurlijk wel inmiddels over de 30, maar dat is Sylvinho ook en die speelde een berenpot tegen ManU. Denk overigens dat het verlies van Abidal niet echt gevoelt zal worden, maar misschien schat ik dit volledig verkeerd in.

Was overigens wel gewoon positief over hem als ik hem zag spelen.

Tim je vergeet overigens het sms'je waarin stond dat de Raad van PSV wilt dat Reker moet opbokken. Mag die gozer echt totaal niet dus wat dat betreft mag hij met ze snuffert op straat gegooid worden morgen (ik weet natuurlijk niet of hij goed is in zijn baan :+).

En Van de Vaart terug naar Ajax zou wel een natte droom zijn :+ Aissati, Van der Vaart en Gabri als middenveld :D Lijkt me niet zo snel gebeuren, al heeft hij wel goede ervaring met Martin lijkt me zo.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat zei ik niet. Ik zei alleen dat ik het niet kan begrijpen als Barça mensen wil wegdoen uit de basis elf, behoudens misschien Abidal.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Verkeerd gelezen ik zie het nu. Tijd om mijn bed op te zoeken O-)

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Lijkt je dat slim? Beetje te veel aanval voor 1 verdedigende middenvelder. ;) :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina