Ik geloof dat bizarre gewoon een beter bod heeft gekregen van activision, en mischien dat MS ze te weinig artistieke vrijheid gaf die activision ze wel kan bieden.
Ik weet wel dat bizarre pissig waren over hoe MS erg weinig heeft geinvesteerd in PGR4 qua geld en marketing, daarom vielen de verkoop cijfers ook wat tegen.
Ik hoop dat MS een PGR5 zal gaan maken.. maar er is iets zo brilljants aan de manier waarop bizarre dat deed.
Toegegeven, sinds deel 2 ging het wat minder, maar het waren nog wel top titels en echte lekkere races met de juiste banen en mooie bakken, gewoon racen zonder moeliijk te doen.
Ik vindt elke race titel die ze hebben uitgebracht echt te gek, en dat begint al met Formula 1 97, dan die geweldige metropolis street racer games, PGR.. ik hoop echt dat ik er flink naast zit en dat dit wel een geweldige race game wordt die zichzelf niet al te serieus neemt.. maar tot dusver
Ik denk echt dat het zo'n vergeetachtige titel wordt zoals full auto 1 en 2.. redelijke games maar weinig verkocht en niet echt bekend... bizarre had gewoon door moeten gaan met wat ze zo goed kunnen.
Forza 3 dan maar voor mij.. :b:
Laatst bewerkt: 20 mei 2009