1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blur

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat bizarre gewoon een beter bod heeft gekregen van activision, en mischien dat MS ze te weinig artistieke vrijheid gaf die activision ze wel kan bieden.
    Ik weet wel dat bizarre pissig waren over hoe MS erg weinig heeft geinvesteerd in PGR4 qua geld en marketing, daarom vielen de verkoop cijfers ook wat tegen.

Ik hoop dat MS een PGR5 zal gaan maken.. maar er is iets zo brilljants aan de manier waarop bizarre dat deed.
    Toegegeven, sinds deel 2 ging het wat minder, maar het waren nog wel top titels en echte lekkere races met de juiste banen en mooie bakken, gewoon racen zonder moeliijk te doen.
    Ik vindt elke race titel die ze hebben uitgebracht echt te gek, en dat begint al met Formula 1 97, dan die geweldige metropolis street racer games, PGR.. ik hoop echt dat ik er flink naast zit en dat dit wel een geweldige race game wordt die zichzelf niet al te serieus neemt.. maar tot dusver =(
    Ik denk echt dat het zo'n vergeetachtige titel wordt zoals full auto 1 en 2.. redelijke games maar weinig verkocht en niet echt bekend... bizarre had gewoon door moeten gaan met wat ze zo goed kunnen.

Forza 3 dan maar voor mij.. :b:

Laatst bewerkt: 20 mei 2009
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bizarre heeft zelf aangegeven genoeg te hebben van PGR. Ze hadden zin in wat anders.
    Dat is dus Blur geworden.

Eigen keuze dus, en heeft niks met artistieke vrijheid of geld te maken.
    Natuurlijk zal geld ookeen rolletje hebben gespeeld (dat doet het altijd), maar ik geloof best wat hij hier zei.
    Alleen maar PGR maken wordt ook saai...

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Daar kan ik me wat bij voorstellen,maar toch denk ik wel dat er nog genoeg aan PGR toegevoegd kon worden.Maarja we zullen zien wat deze game word,ben ook bang dat dit weer een game word die je eventjes vet vind maar daarna weer stilletjes in de kast legt.Of kan zijn dat het toch heel vet word,en juist misschien een leuke singleplayer krijgt.Bizarre is wel altijd inderdaad goed geweest in de verzorging en de voorliefde die het uitstraalt,en als dat inderdaad zo is dat over een te laag budget van MS voor PGR4 dan neem ik ze niets kwalijk.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nog even wat exclusieve screens weten te bemachtigen, :cool:

Ik vind het betere screens dan die eerdere.

edit: Deze is volgens mij ook nieuw:

Laatst bewerkt: 22 mei 2009
  5. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat lijkt er al veel meer op.. begin nu een beetje een midnight club vibe op te pakken van deze laatste screens, ik hoop dan ook echt dat we wel motorfietsen krijgen te zien in deze game.

en zie ik op het eerste plaatje nou verkeer van links komen uit dat straatje? In het laatste plaatje zie ik wel een busje staan, maar die lijkt geparkeerd.. als ze er verkeer in stoppen, dat zou wel erg tof zijn.

Laatst bewerkt: 22 mei 2009
  6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Je merkt inderdaad dat er geen vangrails staan,en die laatste screen is wel heel vet!Misschien kan dit toch nog wat gaan worden,begin nu toch wel benieuwd te worden.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    “The majority of people [don't] really care that much about being number one in the world,” says Bizarre

In an interview with Eurogamer, Gareth Wilson, Bizarre Creation’s lead designer on new racer Blur, has said that online leaderboards are a bit of a red herring and that he doesn’t think many people care about being number one in the world.

“I think the whole leaderboard thing is a bit of a red herring,” he said. “I don’t think the majority of people really care that much about being number one in the world. Don’t get me wrong, we’re still going to have leaderboards of who’s the best on certain tracks.

“But PGR3 was a good example of this, you could download the world’s best ghost, and you could race against it and at the first corner, it’s gone. Mere mortals such as me couldn’t keep up with that sort of thing.”

How will this be rectified in Blur? Read on.

“What’s going to be much more interesting is in time attack, if you’re in my friends list and you do a best lap, the social network will inform me that you’ve just done a fastest lap on this particular track,” explains Wilson.

“You can send that ghost to me and go, beat that bitch, and then I’ll race it, and then I’m actually playing against someone, probably of comparable difficulty who I’ll actually care about beating.

“You can start trading lap times, and you can have a great big leaderboard of all your friends, all with ghosts that you can play against. You can actually go and select all the people that you want to race against even though they’re not online. That’s so much more inclusive than just downloading the world’s best ghost.”

Full interview through the link.

Helemaal mee eens! Het is veel leuker om tegen de ghosts van vrienden te rijden dan tegen die persoon wat na een halve meter alweer 3 rondes o pje voor ligt.

Werkte ook bij Geo Wars ² motiverend dat je bij ieder speltype het leaderboard van je friendslist zag.

Dit doen ze dus iig al goed! \o/

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Erm.....Na de eerste bocht al. Niet de laatste bocht? :+

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wow, dit spel lijkt me wel vet worden. PGR meets Wipeout (daar hoop ik dan maar op...). Het klinkt veelbelovend. Hopelijk wordt het niet te makkelijk.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  11. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]49957[/gt]

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Kan maar niet wennen aan die power-ups :mad:

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    PGR is officieel verkracht. Blur, voor zover dat met PGR vergeleken mag worden, gaat ook multi-platform worden. 360, ps3 en pc.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]49751[/gt]

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Blur heeft ook niks met PGR te maken he. Bizarre heeft PGR aan Microsoft 'verkocht' en is zelf verder gegaan met een heel nieuw idee.

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Deels waar.
    Maar developers blijven in interviews maar herhalen dat de PGR community veel van het goede terug gaat zien in deze game. Lijkt mij echt crap.

Natuurlijk is Blur niet de opvolger van PGR4 maar zo wordt ie, voor mijn gevoel, wel deels gebracht.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Je was me voor Dulle, de besturing ziet er wel redelijk uit. Auto's liggen mooi vast op de weg lijkt het. Jammer van die power-ups :+. Kan er niks anders van zeggen :9

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Foutje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina