De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ben ook geen groot Braafheidfan maar nu kan Vermaelen tenminste naar het centrum, er van uitgaande dat hij blijft.

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Adriaanse is toch nog niet bevestigd? Ik denk trouwens dat Adriaanse niet gaat komen, waarschijnlijk zijn ze nu bezig met de onderhandelingen en dan gaat hij geld vragen die we niet hebben. En dan gaan ze weer een of andere oud verdediger aannemen die flopt als trainer.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    5mil per jaar gaat ie waars verdienen

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, dat had ik ook gehoord en iets van een 3/4 jarig contract oid. Njah, 80% van mij zegt dat het zoiezo niet gaat lukken omdat Galatasaray toch geen geld heeft, ze hebben niet eens genoeg geld om het nieuwe stadion te bouwen *arbeiders staken om de 2 maanden ofzo :emo:*.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Barry naar Manchester City. :emo: Had dan toch lekker bij Aston Villa gebleven, tja het gaat om het geld hé.

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Feyenoord zou rond zijn met een groep investeerders:)
    Zou mooi nieuws zijn, kunnen ze toch nog mooi dani,cisse en guinero kopen:)

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vermaelen heeft dit seizoen een aantal keer in het centrum gespeeld (waaronder fiorentina uit als ik me niet vergis), maar ik vind hem op links beter. Vermaelen is geen groot tacticus en ook geen geweldige opbouwer, in het centrum stapt hij ook regelmatig mis. Op links vind hem beter uit de verf komen, als hij een vleugelspeler kan uitschakelen met zijn harde spel. Heb ik liever Vertonghen in het centrum, heb je naast Oleguer tenminste een verdediger die een bal kan inspelen.

Denk dat ajax zich beter kan bezighouden met kijken naar een fysiekere spits die een bal kan vasthouden en met zijn rug naar de goal toe kan spelen. Heb vaak gezien dit jaar dat de aanval de bal dusdanig snel verliest dat het middenveld niet op tijd kan aansluiten. Een scorende spits is in mijn ogen minder van belang met sulejmani en suarez vanaf de zijkanten. Misschien dat bodul deze rol kan gaan vervullen op termijn, maar ik heb hem vrijwel nooit zien spelen dus ik kan geen goed oordeel over hem vellen.

Laatst bewerkt: 2 jun 2009
  8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Denk dat braafheid het niveau van ajax wel aan kan. Geen slecht aankoop. Twente word leeggekocht!

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Maar Vermaelen is wel prima als pure mandekker en Ajax kan daarnaast wel iemand zetten die een bal in kan spelen. Overigens is een verdediger bij het opbouwen ook enorm afhankelijk van z'n middenveld. Ik heb Lindgren, Vertonghen (als ie speelde) en Anita zich meer zien verstoppen dan de bal op komen halen. Bovendien denk ik dat als het eindelijk wat beter gaat draaien (die hoop heb ik wéér ;)), dat de linies constant korter op elkaar spelen en zodoende elkaar makkelijker weten te vinden. Denk dat ook Vermaelen dan prima kan opbouwen.

Oleguer is erg beperkt, behalve in wedstrijden waar je onder druk staat en hij alleen maar opruimwerk hoeft te verrichten (bijvoorbeeld Fiorentina uit) en Wielaert vind ik sowieso niet echt een geweldige indruk maken, op geen enkel vlak. Zijn degelijke spel bij Twente was eerder het gevolg van de puike organisatie en vorm (imo). Daar vrees ik ook voor bij Braafheid trouwens.

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Een sterk aanspeelpunt is broodnodig. Liefst zie ik 4-4-2 met één sterke man voorin en Suárez of Sulejmani daar omheen in een vrije rol, maar het zullen toch wel weer vleugels worden, vrees ik.

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook bang voor ja, al ben je op een linksback natuurlijk minder afhankelijk van je team dan centraal (althans, dat hoop ik dan maar :p ).

Ik zie centraal achterin in ieder geval het liefste een opbouwende verdediger (vertonghen of alderweireld beschikken hierover) én een mandekker (oleguer of idd vermaelen), 2 zelfde soort types naast elkaar moet je denk ik niet hebben. Wielaert reken ik niet mee omdat ik die op beide vlakken niet super vindt.

Ik denk het ook inderdaad, en Jol kennende zal het middenveld dan bestaan uit één aanvallende middenvelder (aissati) en 2 controlerende, terwijl ik juist graag zou zijn dat er één controlerende middenvelder staat in de vorm van enoh of gabri om het vuile werk op te knappen, en ervoor twéé creatieve jongens. Aissati samen met een 2e. Emanuelson of siem de jong zijn hier geschikt voor maar dan vraag ik mij af of ze voldoende niveau hebben. Ook hier zou een diepte aankoop van pas komen. (Zou mooi zijn als pranjic alsnog komt)

11. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze gaan staken omdat galatasaray geen geld heeft is onzin. Die stadion is niet van galatasaray maar van de overheid. Galatasaray huurt alleen die stadion. Dus salarissen worden niet betaald door galatasaray maar door een of andere bouwbedrijf.

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan zit ik fout wat betreft het stadion maar alsnog hebben we geen geld. Heb jij de afgelopen tijd een 'mega transfer' gezien, laten we zeggen rond de €10 miljoen? Alles is huren of een transfervrije 'aankoop'. Oh, ik vind het nieuwe stadion btw lame.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het lijkt er godverdomme toch op dat Kaká naar Madrid vertrekt. Schijtclub :mad: Zowel Milan dat hem laat gaan (Galliani afschieten a.u.b) en Madrid dat weer ouderwets andere ploegen leegtrekt (Perez afschieten a.u.b.).

Ben geen Barçafan maar op deze manier hoop ik dat Madrid volgend jaar nog harder wordt gedold.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Wordt Atletico supporter! Dat vind ik nou de leukste club van Spanje :D.

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Beter vervalt dat kut Real niet weer in hun oude gedrag :mad:

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Kaka niet zelf gezegd dat hij gewoon blijft bij Milan?

“Ik wil hier blijven”, zei Kaká. “Verder ga ik er deze zomer niet veel meer over zeggen, aangezien ik niet verkeerd gequote wil worden. Aan de miljoenen fans van Milan kan ik verzekeren dat ik hier gelukkig ben en dat ik niet wil vertrekken. Ik heb al diverse malen herhaald dat ik in Milaan wil blijven en zeg het nu weer. Hopelijk kan men mij nu met rust laten.” Kaká heeft reeds zes jaar bij Milan achter de rug.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat ben ik al ;) Vind Atléti en Valencia de leukste clubs. Mijn haat voor Madrid wordt alleen maar groter. Wat een afzichtelijke hap zeg...

Ja, dat heeft ie inmiddels al 30x gezegd, ook gister weer, maar als Milan hem kwijt wil.....

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :mad:

19. Scarface55

Scarface55 Guest

Barcelona temt ze wel.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Juist! Valencia is ook echt een leuke ploeg, jammer dat Ronald de boel daar verkracht heeft. Gelukkig zijn ze op de weg terug.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina