E3 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

?

Wie heeft de beste show gegeven op de E3 van 2009?

  1. Microsoft

    90 stem(men)
    81,8%
  2. Sony

    19 stem(men)
    17,3%
  3. Nintendo

    1 stem(men)
    0,9%
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    No offence voor de fans, maar Nintendo gaat in de markt helemaal de richting op van de kleinere kinderen.
    Die vinden steeds weer n game met Mario etc niet erg.

    Noem maar s 4 topgames voor de Wii die echt goed zijn voor gamers.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Je weet dat MrX bij Microsoft werkt? :+

    En jij bent zeker zo volwassen...

    Super Mario Galaxy (Die beter is dan 95% wat er op de andere consoles uit is)
    The Legend Of Zelda: Twilight Princess
    Metroid Prime 3
    Super Smash Bros Brawl
    World Of Goo
    Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure (Als je van Adventure/Puzzle games houdt)
    MadWorld

    Dit zijn allemaal games die 9+ scoren en ook echt goed zijn.

    En dan heb ik het nog niet eens over Mario Kart, No More Heroes, Swords & Soldiers en Super Paper Mario.
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal mee eens. Ben echt totaal geen fan van Sony meer, heb zelfs geeneens een PS3 meer, maar ik moet zeggen dat ze mij aangenaam hebben verrast gisteravond. Ze lieten gewoon een hoop toffe games zien. Het hele project Natal staat mij totaal niet aan, zie persoonlijk meer in het het motionsensor gebeuren van Sony. Zooi zoals Facebook en Twitter zit ik totaal niet op de wachten op een console, het gaat mij om de games. En als ik heel eerlijk ben, vond ik de games die Sony liet zien echt een klap beter.

    Final Fantasy XIV
    Agent (nog niets van gezien, maar het concept klonk top en het is Rockstar)
    Rachet and Clank
    Uncharted 2: Among Thiefs
    MAG
    ModNation racers
    The Last Guardian
    Grand Turismo 5
    GOW 3
    Metal Gear Solid: Peace Walker
    Gran Turismo PSP

    Stuk voor stuk titels die ik graag zou willen spelen. Alleen The Last Guardian en Uncharted 2 en Ratchet and Clank zijn voor mij al genoeg. En natuurlijk GOW3, zag er echt heel erg bruut. Als er van het najaar een leuke bundel is voor een leuke prijs, dan staat hier wel weer een PS3 denk ik. Ook wel tof om te zien dat de PSP nog leeft! Kijk heel erg uit naar MGS Peace Walker! In het algemeen vond ik de Nintendo presentatie niet heel bijzonder, weer dat irritante mensen van vorig jaar. Maar ze lieten toch wel effe 3 vette games zien zeg! Mario Galaxy 2, New Super Mario Bros Wii en een nieuwe Metroid. Had op geen van deze titels gerekend, dus ben aangenaam verrast. Mario Galaxy is voor mij de beste game van deze huidige generatie consoles op dit moment, dus kijk echt super veel uit naar deel 2. New Super Mario Bros Wii zag er gewoon heel erg tof uit.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Awesome! :D Iets wat ik niet verwacht had.

    Heb gisteren een deel van de Sony persconferentie gemist, vandaar dat ik er nu pas achter komt dat The Last Guardian eigenlijk Trico is. :+
     
  5. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, tuurlijk, maar wat hij schrijft is toch erg objectief
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bedoel met Alan Wake dat we nog nooit gameplay footage gezien...

    Zelf vind ik al die games Nintendo aangekondigd heeft best wel vet misschien toch maar een Wii halen -_-''.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nog steeds geen GT5 release...

    Mooie persconferentie van MS, hoop nieuwe dingen en Next Gen zaken waar je ook echt wat mee kan imo. Sony had een tergend begin maar het laatste half uur was wel aardig met spellen zoals GOW. Alleen vond ik die remote meer een Wii mote maar dan met een betere response en dimensie erin verwerkt. De conferentie van Nintendo vond ik matig en is weer goed voor een paar mooie gifjes :+

    MS gaat me in ieder geval weer handen met geld kosten met deze line-up. Alleen jammer dat sony nu wéér moest zeggen dat het het jaar van Sony wordt, doen ze nu al 3 jaar achter mekaar. Breng er dan nog een beetje variatie in.

    Al met al een geslaagde E3.

    En nog over die avatar races:
    Amen :+
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En ik snap niet waarom God War 3 'only possible on Playstation 3' is. :+ Bullocks
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Alonso: van meer dan de helft van die lijst heb je niks/bijna niks gezien 8)
    @ Cookie: de best kerel sloeg 1000x naast de bal, was toch echt TE triest om te zien :9
    @ Willem: GoW 3 zag er vooral ontzettend grof uit. Ik speel zo nu en dan GoW1 en vond de overeenkomsten wel erg groot. Ben verder ook nauwelijks onder de indruk van de graphics. Vooralsnog vind ik Heavenly Sword leuker
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Verbaasde me er ook over hoe netjes MS was deze keer. Die hielden zich eigenlijk enkel bezig met hun eigen console, heb maar 2 opmerkingen van hen gehoord dacht ik. En dit lijkt mij ook niet helemaal kloppend inderdaad.

    Vond dat dan wel weer leuk :+ Maar vond het wel jammer dat ze het zo geweldig vonden dat er diepte in zat etc. Je zag ook dat hij nog vééls te gevoelig was toen hij met die boog ging richten. Het kan wel wat worden maar ze hadden het beter 3 jaar geleden kunnen doen want nu is het nieuwe er al weer een beetje vanaf.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Grafisch is GoW 3 (nog?) niet zo indrukwekkend, maar kwa combat enzo jesus wat bloederig en vooral vet. Een game hoeft grafisch niet geweldig te zijn om goeie gameplay te bevatten lijkt mij.

    Alleen vond ik die motion stuff van sony maar niks vooral omdat het camera + controller is. Die van MS is vooral vet omdat je met je hand voor de dashboard kunt scrollen.
     
  12. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ik zo moe van wordt is dat eeuwige gezeik van sony dat ze zoveel beter zijn dan de rest en dat alles alleen op de ps3 kan.

    gezeik dat de volle potentie niet benut wordt.

    als dat zo is, laat dan eens echt iets zien. voorlopig loopt de 360 gelijk op.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    @Night. Alleen heb je voor die van Microsoft echt een villa nodig als je zag wat zij allemaal liepen te doen in het filmpje.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja klopt, zie mezelf dat allemaal nog niet doen in m'n kamertje. Misschien springent op mijn bed dan.
     
  15. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    nou sorry hoor, maar die dame heeft misschien 2 vierkante meter gebruikt, de standaard woonkamer moet dat wel aankunnen.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    bij welke dan? Alleen dat voetballen en dat andere ballenspel had echt veel ruimte nodig. Er is een medewerker van Kotaku die al heeft geraced en die bewoog alleen zijn armen en ene been. Spraakherkenning en headtracking ed kan je gewoon vanaf de bank doen
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Er zaten er een aantal tussen met slaande bewegingen waarbij ze ook een stukje naar voor en achter liepen. En dat "skateboarden" waarbij er meer ruimte nodig was. Ook een aantal voor op de bank inderdaad. Kan ook zijn dat ik me erop verkijk door mijn lengte want ik zou echt alles om maaien hier.

    @Tigrau, die dame gebruikte inderdaad niet veel, ging mij meer om dat filmpje.
     
  18. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet er wel rekening mee houden dat het filmpje net als bij de wii overdreven is. je kan idd zoveel ruimte gebruiken, maar met tennis op de wii kan je ook gewoon op de bank zitten.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://twitter.com/pmolyneux/status/2011203404

    *hoopt
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    More first party titles .... Nieuwe rare game :eek:
     

Deel Deze Pagina