Helemaal mee eens. Ben echt totaal geen fan van Sony meer, heb zelfs geeneens een PS3 meer, maar ik moet zeggen dat ze mij aangenaam hebben verrast gisteravond. Ze lieten gewoon een hoop toffe games zien. Het hele project Natal staat mij totaal niet aan, zie persoonlijk meer in het het motionsensor gebeuren van Sony. Zooi zoals Facebook en Twitter zit ik totaal niet op de wachten op een console, het gaat mij om de games. En als ik heel eerlijk ben, vond ik de games die Sony liet zien echt een klap beter.
Final Fantasy XIV
Agent (nog niets van gezien, maar het concept klonk top en het is Rockstar)
Rachet and Clank
Uncharted 2: Among Thiefs
MAG
ModNation racers
The Last Guardian
Grand Turismo 5
GOW 3
Metal Gear Solid: Peace Walker
Gran Turismo PSP
Stuk voor stuk titels die ik graag zou willen spelen. Alleen The Last Guardian en Uncharted 2 en Ratchet and Clank zijn voor mij al genoeg. En natuurlijk GOW3, zag er echt heel erg bruut. Als er van het najaar een leuke bundel is voor een leuke prijs, dan staat hier wel weer een PS3 denk ik. Ook wel tof om te zien dat de PSP nog leeft! Kijk heel erg uit naar MGS Peace Walker! In het algemeen vond ik de Nintendo presentatie niet heel bijzonder, weer dat irritante mensen van vorig jaar. Maar ze lieten toch wel effe 3 vette games zien zeg! Mario Galaxy 2, New Super Mario Bros Wii en een nieuwe Metroid. Had op geen van deze titels gerekend, dus ben aangenaam verrast. Mario Galaxy is voor mij de beste game van deze huidige generatie consoles op dit moment, dus kijk echt super veel uit naar deel 2. New Super Mario Bros Wii zag er gewoon heel erg tof uit.
Laatst bewerkt: 3 jun 2009