De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Valencia zit bijkans nog dieper in de schulden als Real en heeft al helemaal geen bestaansrecht meer. Belachelijk eigenlijk. Hoeveel bedraag het daar? +- 400 miljoen ofzo?

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Tsja, Nederland wint nou eenmaal al z'n kwalificatie wedstrijden. Na het WK ziet er weer compleet anders uit, behalve als NL ineens WK wordt!:+

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    En dit zal vast nog het begin zijn. Worden weer leuke tijden met al die geruchten deze zomer bij Real. :emo:

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind niet dat Kaka heeft gelogen. Als het aan hem lag, bleef hij wel. Ze spelen weer in de cl, nieuwe coach, hij verdient genoeg en de fans houden van hem. Maar als je eigen club je liever kwijt wil, dan zal hij ook zoiets hebben van: de groeten.

Naja, hoop nog steeds dat het niet waar is.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mhm, ik weet niet wie er nog meer gaan komen maar je kunt nu echt een mooi team bouwen zeg..

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Verschrikkelijk nieuws.. Gareth Barry is naar City!
    Pff, 400 duels gespeeld voor Villa en dan weg naar City. Had hem echt gegund om hogerop te gaan, dus Arsenal of Liverpool. Maar waarom het City is geworden is mij een raadsel :'-(

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben de ambitie om een topclub te worden en hebben daarvoor het nodige geld tot beschikking. Ik denk dat hij verwacht dat ze binnenkort wel gaan aansluiten bij de top en waarom niet, met geld is alles mogelijk.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Idd, ze hebben er 14 miljoen voor betaald. Maar ik dacht dat Barry wel verstandig was om te realiseren dat ze met geld geen kampioen worden. Dat heeft City dit seizoen wel bewezen.
    Plus de kans om naar Liverpool te gaan lijkt mij een mooiere uitdaging maarja.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik snap Barry ook niet helemaal. Hij wilde weg bij Villa omdat hij CL wilde spelen en vervolgens gaat hij naar Manchester City die niet eens in de EL spelen:confused:

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zal wel het geld zijn, 4,5 miljoen per jaar bij Manchester.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Wat ook wel droog is, Barcelona zet Sylvinho op straat :lol:.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mwah, Kaká. Heb dit seizoen weinig Italiaans voetbal gezien maar ik vond hem vorig seizoen niet erg constant. Maarja ze kopen zichzelf maar weer de stront in. Ik kan er niet om malen.

Snap niet zo goed wat daar zo droog aan is. Is niet iemand die symbool staat voor Barça en die ze even dumpen ofzo. De man is een zeer nuttige speler geweest, zeker in aanvallend opzicht, maar heeft de afgelopen jaren niet veel gespeeld. Hij is oud en zoals ik al eens eerder heb aangegeven zou hij er verstandig aan doen om zijn kicksen in de wilgen te hangen. Prachtig einde van zijn carrière. Bovendien gaat Barcelona nu gewoon op zoek naar een nieuwe en betere linksback die echt kan vechten met Abidal om de eerste keus. Ook heeft de jeugd dan wat meer kans door te stromen. Echt top besluit.:thumbs:

Sylvinho bedankt!:thumbs:

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :+ Let the games begin. Zie hem liever niet weggaan richting zo'n club als Chelsea, Man City of Real Madrid. Alledrie kut verenigingen in mijn ogen.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie Kaka niet vertrekken voor zo'n hoog bedrag. Hoeveel jaren achter elkaar zijn dat soort geruchten niet al met die uitzonderlijk hoge bedragen?

Zo maar een greep uit.. :+

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ze hebben laatst nog toegegeven dat ze niet zeker weten of ze zo'n bod weer kunnen weigeren.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ow nu ontkent Chelsea het weer.

Misschien een polletje wie verwacht of Kaka verkast of niet? :+
    Ik zie het niet gebeuren. Allemaal maar gedoe om niks.

18. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    30 mei:

2 Juni:

3 Juni:

Word er een beetje moe van zo...ja..nee..ja..nee. Napoli heeft hem volgens mij een contract aangeboden tot 2012 van 3,5 miljoen per jaar. Stomme soapserie.

Er zijn ook sterke geruchten dat Di Natale naar Napoli komt en Luca Cigarini is zeker.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nah, ik lees het niet op de grotere (betrouwbaardere) sites, dus zou het maar even afwachten. Die geruchten maken je helemaal gek als je niet uitkijkt :+

20. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Jajah ik hoop echt dat Kaka naar Real gaat. Favoriete speler en team, dit is precies wat ze nodig, een speler die het verschil kan maken. Met Kaka in de team hebben ze Cristiano niet meer nodig.
    Laatste jaren heeft Real een vieze naam gemaakt bij iedereen, maar dat was grotendeels te danken aan de voormalige presidenten van Real die na Perez kwamen. Geen respect voor andere spelers en teams. Ze dachten dat het alleen genoeg was om een wedstrijd te beginnen met alleen hun Real kleding aan, en dit seizoen hadden ze de consequenties echt gevoeld. Maar het is maar beter ook, want nu weten ze dat het drastische stappen moeten ondergaan en volgend jaar serieus aan de CL beginnen, waarbij de finale in Bernabeu plaats vind.
    En de perfecte persoon, die een 2e kans heeft gekregen is Perez om het ook daadwerkelijk te verrichten, met deze keer een betere visioen en een grotere project.
    Ik geloof er echt in, dat Real volgend jaar ook bij de top hoort zoals Man U en Barca. Want Real is zonder twijfel de grootste club, met de grootste geschiedenis, ze moeten alleen niet steeds aan de geschiedenis vast zitten..

PS. vanwaar al die Real haat?

Laatst bewerkt: 4 jun 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina