De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, Cambuur had wel tussen de 30e en 45e minuut gescoord, in de 35ste minuut namelijk. Balen:+

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Weg met die Duitsers_0/
    Nu wij nog onze licentie, en dan krijgen we volgend seizoen de wedstrijd waar we al jaren weer naar uitkijken.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ahaha dat is minder.. Maarja als ze maar winnen :p.
    Net als dat Roda keihard terug gekegelt moet worden.

4. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe iedereen anti Roda

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik niet, zolang ze Cisse maar aan feyenoord verkopen:)

6. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, ben niet echt anti-Roda, maar zie liever Cambuur in de Eredivisie spelen. Is namelijk een club waar maar weinig mensen van gedacht hadden dat ze het zo ver zouden halen en dat vind ik leuk om te zien

7. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    cisse gaat naar twente toch?

8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ze zouden persoonlijk al rond zijn, maar cisse zou wachten met het krabeltje todat feyenoord met een bod zou komen mits het weken zou duren:)

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Maar jullie moesten toch ook wachten op investeerders die in spelers investeren, of is dat al geregeld?

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Had zomaar een penalty kunnen zijn...

11. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had er inderdaad een moeten zijn want dat was gewoon 100% goal. Of ja het is wel Roda dus 80%.

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    :lol:

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja idd, sinds wanneer is Roda ook alweer gehaat?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Cisse gaat gewoon naar Twente. Besides, ik wil hem geeneens bij Feyenoord zien, hij kan alleen hard rennen.

15. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt geen idee. Ja dat is ook zo Cissé kan hard rennen ook wel de bal houden maar geen oog voor mede spelers.

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Naar wie moet hij overspelen dan? Als hij het niet verprutst, doet een andere speler van Roda dat wel...

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die hele Cissé hype wat een onzin. Echt geen toegevoegde waarde voor Twente en Feyenoord joh. Gek van Been, maar ik zal het wel verkeerd hebben want hij is er heilig van overtuigd.

Ik zit overigens beetje op het Ajax forum te lezen en ik zie dat mensen heel graag Steven Defour op het middenveld zouden zien. Iemand die deze speler kent (ja ik heb zelf even gecheckt, aanvoerder van Luik en best gewild in Europa)? Als het een goeie is zou ik een poging wagen, moet echt wat klasse geïnjecteerd worden in het huidige Ajax, met een grote naald.

Snap overigens niet waarom iedereen hem zo dood stresst over die Linksback die oh zo nodig moet komen bij Ajax. Ik ga er gewoon vanuit dat Vermaelen blijft en ik zie hem liever in het midden, maar ik heb liever een CV en dan Vermaelen links dan Vermaelen CV en Braafheid. Die zie ik het echt niet maken bij Ajax...Zal de nieuwe Wielaert worden denk ik, voorlopig ook een flop maar misschien bewijst hij het tegendeel.

En over de actuele wedstrijd, RKC gun ik het wel, maar al die sympathie enzovoorts voor Cambuur gaat mij een beetje te ver. Roda heeft nog een aardig team als iedereen er is, maar Cambuur heeft helemaal niets te zoeken in de eredivisie (Roda nou ook niet echt dit jaar, en met schulden blabla, maar het team is toch wel iets beter).

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Nog 20 minuten en dan heeft PSV alvast kans op die 6 punten die het normaal nooit haalt bij Roda :cool:..

19. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit wel wat in maar heb vaker wedstrijden gezien dat cissé het vanuit een onmogelijke hoek probeert terwijl er een speler vrij staat op de 16.

Edit: Ja dat vind ik toch raar vinden dat Psv zo veel moeite heeft met Roda.

Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  20. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Cambuur ole ole!

Hoop echt dat ze winnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina