uh jah? Ook al heeft het een slechte seizoen meegemaakt, het blijft mijn favoriete team.
Het is een feit dat dit seizoen bijna niet was om aan te zien. En niet alleen met resultaten maar ook met spel, zag het er niet uit en slechte communicatie tussen spelers. Aanvallend niet sterk (V.Nistelrooy geblesseerd) en door de verdediging ja, een gatenkaas daarachter, dat de beste keeper ter wereld echt veel doelpunten tegen heeft gekregen.
Maar ik denk als Perez niks om Real gaf, dat het hij dan niet zou terug komen. Ik bedoel herrinert iemand nog, toen iedereen zei dat hij gek was toen hij Figo kocht, terwijl Real in de miljoenen schulden zat. Wat deed hij, hij verkocht rechten en zo kwam Real uit de schulden. Daarmee werden de schulden weggewerkt en werdt de media vanzelf stil. Hij maakte 2 fouten, Del Bosque ontslaan en makelele wegsturen. Maar dit is een nieuwe 2e kans met een "grotere spectaculaire project" zoals hij dat zegt.
Dus laat die negativiteit en kijk wat hij ervan gaat maken, en dan pas oordelen. Zoals iedereen dacht dat Pep, niet genoeg ervaring had voor Barca, en hij maakt in zijn eerste jaar gelijk geschiedenis.
Jij klinkt slim..
Laatst bewerkt: 4 jun 2009